#1
In iedergeval witte ..... welke boeit niet zoveel, maar drink het ook niet vaak en ook niet van harte
Gemini zei:Geen wijn.
Dat dus.Gemini zei:Geen wijn.
Andrew zei:Ik heb een vraag yo, ik ging zo een paar maanden geleden bowlen en daar hadden ze witte wijn en die was best wel heel zoet, enige idee wat voor soort het is ofzo? Ik ben geen wijnkenner, so help me out <3
peter pan zei:Andrew zei:Ik heb een vraag yo, ik ging zo een paar maanden geleden bowlen en daar hadden ze witte wijn en die was best wel heel zoet, enige idee wat voor soort het is ofzo? Ik ben geen wijnkenner, so help me out <3
Grote kans dat het een witte lambrusco was. Of een Canei. Beide zijn gewoon bij de appie happie te koop![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."