Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete wijn

Favoriete wijn

51 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
In iedergeval witte ..... welke boeit niet zoveel, maar drink het ook niet vaak en ook niet van harte
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#2
tsja 't is bijzonder subjectief..............

het is net kunst wat dat aangaat

:)
N
NocturnalJohnnyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Witte wijn uit Zuid-Afrika ! Ken er bijzonder weinig van , weet alleen dat ik niet veel van rode wijn en rosé hoef te hebben, vind dat niet echt bijzonder lekker , witte wijn daarentegen kan zeker smaken !
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nasty ass motherfuckers..

Nee wijn is echt smerig natuurlijk.. Dat drink je niet, dat doe je gewoon niet.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik houd van de meeste rode wijn. Hij moet niet te overdreven zijn, een te kruidige dronk is voor mij niet weggelegd (denk aan inca, die smaakt naar dille!)
Te waterig ook niet, hij mag wel lekker stevig zijn
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gemini zei:
Geen wijn.
Klik om te vergroten...
g
girlwithgoldeneyesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat vind je de lekkerste wijn?
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Geen wijn.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lindemans rode wijn
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik heb best wel veel wijn op, vaak zijn de duurdere wijnsoorten niet te zuipe :$
geef my maar de goedkope,als ik wijn drink,dan is het:

V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rosé of witte, en dan zoet, oftewel limo met alcohol.
J
JupilerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gemini zei:
Geen wijn.
Klik om te vergroten...
Dat dus. :grin:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb een vraag yo, ik ging zo een paar maanden geleden bowlen en daar hadden ze witte wijn en die was best wel heel zoet, enige idee wat voor soort het is ofzo? Ik ben geen wijnkenner, so help me out <3
p
peter panLid
01-01-2024, 00:00
#14
Andrew zei:
Ik heb een vraag yo, ik ging zo een paar maanden geleden bowlen en daar hadden ze witte wijn en die was best wel heel zoet, enige idee wat voor soort het is ofzo? Ik ben geen wijnkenner, so help me out <3
Klik om te vergroten...

Grote kans dat het een witte lambrusco was. Of een Canei. Beide zijn gewoon bij de appie happie te koop :)
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#15
peter pan zei:
Andrew zei:
Ik heb een vraag yo, ik ging zo een paar maanden geleden bowlen en daar hadden ze witte wijn en die was best wel heel zoet, enige idee wat voor soort het is ofzo? Ik ben geen wijnkenner, so help me out <3
Klik om te vergroten...

Grote kans dat het een witte lambrusco was. Of een Canei. Beide zijn gewoon bij de appie happie te koop :)
Klik om te vergroten...

allebei zeer goedkope overdreven zoete wijntjes idd
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb de ballen verstand van wijn. Ik weet ook niet precies welke smaken mij trekken, aangezien ik al die termen rond wijnen niet echt ken ofzo.

Ik laat me meestal wat aanpraten, en meestal kan ik het wel waarderen.

Ik ben wel wat afgekickt van de witte wijn. Rosé heb ik nooit te zuipen gevonden, maar rode wijn begin ik tegenwoordig echt te waarderen.

Olle
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lancers van de Albert Heijn, heerlijk fruitige rose!
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als je simpele wijn zoekt om drankspelletjes mee te doen is SpÀtlese wel iets, goedkoop en het is best lekker. tot je er 3 liter/week van drinkt :(

Verder ben ik niet zo'n wijnliefhebber, doe mij maar port :grin:
a
avalonLid
01-01-2024, 00:00
#19
- ramage la batisse
- nero d'avola wijnen
- alle margaux wijnen, vrnl de chateau palmer en de chateau margaux
- de casillero d'el diablo wijntjes zijn ook best te pruimen voor weinig geld
- en als geld geen punt is de petrus wijnen,romanée-conti, etc<<<<<<<<<<<<<<<<<<<;;;;;
b
bertenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Rode wijn: Haut-Médoc Cru Bourgeouis mmm heerlijk bij een kaasplankje

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."