Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete wijn

Favoriete wijn

51 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
prossecco , die ekte ekte gangster shizzle.
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Geef mij maar een lekker goedkope Lambrusco
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb niet echt 1 favoriet. Een half zoete witte wijn vind ik vaak wel lekker en ik hou ook wel van een rosétje in de zomer. Ik hou wel van riesling.

Er is ook een wijn in de aldi, een hele donkere fles, zoete witte, met een heeeerlijke mango smaak (weet de naam zo niet meer). Errrrg lekkere wijn, voor weinig!
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jupiler zei:
Van die zware Spaanse wijn maar als er bier is liever geen wijn dan :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

wijn na bier geeft plezier :wink:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5


Die. En alleen maar die.
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Late harvest
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dit is een enigzins verouderd topic, maar ik hoop dat we het nieuw leven in kunnen blazen.

La Tulipe grande reserve is ook best ok

Ilja Gort kan er wat van

:)
m
mrflameLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gato Negro wit, Lindemans droge witte, Fat Bastard wit, Chateau Villerambert wit, wat riesling wijnen, proscecco's. Eigenlijk voornamelijk droge witte (en dan licht fruitig) of een beetje bruisend.
Rose vind ik echt niet te drinken.
M
MaddogLid
01-01-2024, 00:00
#9
Riesling of lambrusco. ik vind die moelijke smaken van gerijpte wijnen net iets te ingewikkeld om echt van te kunnen genieten.

En dan zit ik weer bijna inn de slappe lach als mensen het gaan hebben over "fruitige, bosbessen, gember, eikenhout, zwaluwtabak, met een vleugje van de zeelucht waar de druiven zijn gerijpt, met een flintertje gedroogde druif" . hun neus in het glas steken, en dan 10minuten over twee slokken wijn doen terwijl het een glas oude druivensap is.
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#10
kan geen namen noemen, drink dan ook liever martini dan wijn. maar als ik dan toch wijn drink dan is het liefts witte, want rode vind ik vaak zo ontzettend bitter.
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#11
hahahaha,
"fruitige, bosbessen, gember, eikenhout, zwaluwtabak, met een vleugje van de zeelucht waar de druiven zijn gerijpt, met een flintertje gedroogde druif"
weet precies wat je bedoelt.
toch, dure wijnen (dranken) hebben wel iets. heb eens een fles wijn gedronken die 200 euro koste!! weet de naam en het jaartal niet meer, maar. kan je wel zeggen dat het heel erg lekker is, en ondaks dat ik knap dronken was had ik de volgende dag geheel GEEN kater of wat dan ook. en diegene die me de fles gaf was een echte kenner en vertelde me later dan ook dat je dat veel vaker hebt met dure, oude dranken.
M
MaddogLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja, dat is weer een heel ander verhaal. Er zijn "bewaarwijnen" die ik lekker vind. maar ik wil er niet te moeilijk bij doen. muskaatwijn is ook goed te drinken, bijna port. rode port lust ik dan wel weer, met blokje kaas erbij.

Ik proef gewoon een lekker wijntje, die bij het eten past. niet een hele waslijst met vruchten of specerijen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."