#1
Re: Het Whiskey draadje
Ik vind de whisky's van Bowmore wel erg lekker hoor!
http://www.bowmore.co.uk/ Ze hebben ook wel een gave site, check maar eens![:wink:]()
Ik vind de whisky's van Bowmore wel erg lekker hoor!
http://www.bowmore.co.uk/ Ze hebben ook wel een gave site, check maar eens