Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet Whisk(e)y draadje

Het Whisk(e)y draadje

518 antwoorden
114 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Petrovic zei:
Deze vandaag weer gekocht:

Klik om te vergroten...
Daar was mijn oog laatst ook op gevallen? Bevalt 'ie?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb vandaag m'n collectie ook weer een beetje uitgebreid:



&

C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dude... jij gaat hard :hearteyes:

Mijn collectie is er niets bij :(
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zaterdag komt ze thuis :)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik denk dat je lever daar dankbaar voor zal zijn. :grin:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#6
Exceptional Insight zei:
Petrovic zei:
Deze vandaag weer gekocht:

Klik om te vergroten...
Daar was mijn oog laatst ook op gevallen? Bevalt 'ie?
Klik om te vergroten...
Heb niet veel vergelijkingsmateriaal aangezien ik nog niet zo lang in deze prijsklasse drink. Maar als van de 12 jaar oude Glenfiddich houdt is deze zeker aan te raden. :)
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik durf niet meer een verdieping hoger te gaan hier, volgens mij word ik alleen door het aura al dronken! :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Chris Pontius zei:
Ik denk dat je lever daar dankbaar voor zal zijn. :grin:
Klik om te vergroten...
Ik denk vooral mijn hart.

Exceptional Insight zei:
Klik om te vergroten...

Ik heb deze vandaag opengetrokken en ondanks zijn dubieuze uiterlijk valt hij zeker niet tegen!
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ken hem ... is idd goed te drinken.
Drink je puur EI?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja, anders ga ik niet meer met hem om :)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Puur is ook het lekkerste!
Alleen krijg ik van jim beam hoofdpijn als ik dat puur drink, jullie ook?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb Jim nog nooit gedronken, maar krijg zelden hoofdpijn als ik drink.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
ragnarok zei:
Wat vond je ervan? Ik ben er namelijk nog niet van overtuigd.
Klik om te vergroten...
Ik vond 'm lekker :)
r
ragnarokLid
01-01-2024, 00:00
#14
Exceptional Insight zei:
ragnarok zei:
Wat vond je ervan? Ik ben er namelijk nog niet van overtuigd.
Klik om te vergroten...
Ik vond 'm lekker :)
Klik om te vergroten...

De fles is nog niet leeg bij mij. Ik vind hem ook niet vies maar ik heb geen jubel-ende-jolyt-stemming na het drinken, but maybe it needs to grow on me..
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Het Whiskey draadje

Chris Pontius zei:


:sunglasses:
Klik om te vergroten...

En nog eentje gekocht :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb de Galg & Galg net een bezoekje gebracht en ben ook gevallen voor deze:

O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Het Whiskey draadje

Chris Pontius zei:
Chris Pontius zei:


:sunglasses:
Klik om te vergroten...

En nog eentje gekocht :grin:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

Mijn eerste fles is nog niet eens over de helft :grin:
Maar ik ga van de week maar eens even langs de gall en gall, even voorraad inslaan
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Op de site zie ik alleen de 12 jaar in de aanbieding, maar alles van macallen fine oak is in de aanbieding?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb nog een leuke anekdote van toen ik gisteren bij de Galg & Galg was. Ik stond voor de wand met whisky's en er stond een stel naast me van een jaar of veertig. Ik had al lang m'n keuze gemaakt, maar omdat ik hun gesprek zo vermakelijk vond, bleef ik nog even staan, doen of ik nog aan het zoeken was.

De man was op zoek naar een whisky voor een vriend van hem ofzo. En z'n vrouw ging helemaal doen of ze er verstand van had. Het begon allerslechtst toen ze een Chivas Regal aanwees omdat ze de fles mooi vond. Vervolgens een blik op haar gezicht die verraadde dat ze vond dat ze zoiets doms niet kon zeggen.

De man wees er ook een paar aan, maar deze keurde ze af, zonder reden verder. Dan wijst ze een Glenlivet, 12 jaar oud, aan. Ze blijven allebei even hangen bij die fles en je gelooft het niet, maar ze zegt: "Oh nee, dat is een malt." En ik zag gewoon helemaal hoe dat in dat hoofd in z'n werk ging: "Malt bier - bier zonder alcohol - malt whisky - whisky zonder alcohol."

Ze vervolgt haar weg naar de Glenlivet 18 jaar oud: "Oh dit is een single malt!" En haar vinger gaat naar het prijskaartje waar ook wat van een omschrijving op staat: "Oh deze heeft een lange afdronk. Kijk dan, Frank, lange afdronk, zullen we die doen? Zou hij die lekker vinden?"

Ze nemen de Glenlivet 18 :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dat heb ik al vaker te horen gekregen, of ik alcoholvrije whiskey drink als ik er wat over vertel

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...212223242526
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."