#1
Caol ila 12 en lagavulin 16. Ik zou voor de coal ila gaan, die is wat lichter en qua prijs stuk beter te doen.Oom Klaas zei:Kunnen jullie, de posters hier boven mij, eentje aanraden die toegankelijk rokerig is?
Binnenkort wil ik voor m'n verjaardag weer een fles halen en m'n smaak wat uit te breiden.
Of koop deze: http://www.whiskysite.nl/nl/Geschenkset ... ssic-Malts
3 flesjes van 20cl voor 37 eypo. Die heb ik ook gekocht en dat is wel een leuke inkomer.
Laphroaig 10 en ardbeg 10 moet je echt van houden, stuk rokeriger en droger. Die zou ik niet nemen voor het eerst.