#1
Re: Het Whiskey draadje
Ik lust af en toe wel eens een Jack Daniëls of de Johnny Walker black label valt ook wel mee.
Ik lust af en toe wel eens een Jack Daniëls of de Johnny Walker black label valt ook wel mee.
Flameon zei:Ik krijg van dit topic zin in whiskey. Misschien binnenkort toch weer eens kopen.
Het punt is dat ik whiskey TE lekker vind en dus de rem te laat kan vinden meestal haha

TheIronMaiden. zei:Kon het niet laten. Vandaag weer een fles gekocht. Ik ben een Campeltown liefhebber dus maar eens een 12 jaar oude Glen Scotia gekocht.![]()
Exceptional Insight zei:![]()
bijzonder fijn![]()
JaXeloc zei:Heeft je Glenfiddich het weekend overleeft?
Daar was mijn oog laatst ook op gevallen? Bevalt 'ie?Petrovic zei:Deze vandaag weer gekocht:
![]()
Heb niet veel vergelijkingsmateriaal aangezien ik nog niet zo lang in deze prijsklasse drink. Maar als van de 12 jaar oude Glenfiddich houdt is deze zeker aan te raden.Exceptional Insight zei:Daar was mijn oog laatst ook op gevallen? Bevalt 'ie?Petrovic zei:Deze vandaag weer gekocht:
![]()
Ik denk vooral mijn hart.Chris Pontius zei:Ik denk dat je lever daar dankbaar voor zal zijn.![]()
Exceptional Insight zei:
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."