#1
Wel eens gedaan... nooit meer ![:flushed:]()
Flameon zei:Hallo,
Ik ben er absoluut geen voorstander van. Mijn rijbewijs en is leven is me heilig, en ik zou het niet op mijn geweten willen hebben dat ik andere het ziekenhuis of het kerkhof op rij omdat ik heb gedronken. Hopelijk denken de meeste mensen hier zo!
specdavor zei:Ik heb weleens dronken op me scooter gereden
Zeker stom want ik had ook nog iemand achterop.
Gelukkig was het een klein stukje en gaat mijn scooter maar 50 maar tog was het heel stom en heb het ook niet meer daarna gedaan.
Als ik stoned ben kan ik wel scooterrijden. Als ik teveel geblowd heb niet maar iik kan beter tegen blowen dan drinken daar zit ook zeker een verschil in.
Als ik dronken ben kan ik niet goed focussen op het verkeer als ik geblowed heb wel.
zoiezo rijd ik voorzichtiger als ik heb geblowed dus eigenlijk is het voormij veiliger om stoned achtr het stuur te zitten.
BREDA - Een 19-jarige vrouw is zaterdagochtend rond half vier om het leven gekomen door een verkeersongeval in Breda.
Vier overige inzittenden, twee inwoners van Breda van 18 en 19 jaar, een 20-jarige inwoonster van Breda en een 17-jarige inwoner van Made raakten licht tot zwaargewond. Dat heeft de politie gemeld.
De 19-jarige bestuurder van de auto is aangehouden. Bij hem is in het ziekenhuis een bloedproef afgenomen. De politie verdenkt hem van rijden onder invloed.
Het ongeval vond plaats op de St. Ignatiusstraat. De bestuurder verloor in een bocht de macht over het stuur en reed met hoge snelheid tegen een boom.
De auto vloog door de klap in brand. De 19-jarige vrouw overleed ter plaatse aan haar verwondingen. Bron nu.nl

Areyouexperienced? zei:Toch heb ik schrik om ooit met de auto te rijden. Met de auto rijden is gewoon makkelijker.
. Als je echt goed zat bent dan is alles lastig, lopen, fietsen en autorijden, om maar niet te spreken over normaal lullen en nadenken maar daar zijn weer andere topics voor."AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."