#1
Inderdaad, zet het koud en het is zeker goed te drinken.
En ik weet niet wat het met Heineken is, maar die zijn
alleen lekker uit die kleine flesjes, uit glas of blik is te plat.
En ik weet niet wat het met Heineken is, maar die zijn
alleen lekker uit die kleine flesjes, uit glas of blik is te plat.
