Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe Ad Fundum ?

Hoe Ad Fundum ?

24 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#1
MDMAap zei:
Nee, dat is Thma niet. De vraag was namelijk hoe en niet wat. Als je correct taalgebruik zo grappig vindt, is het raadzaam te beginnen met begrijpend lezen.

Daarnaast is 'Ad Fundum' Latijn voor 'tot op de bodem'. Dit beperkt zich dus niet tot pils of bier: een glas melk kan even goed ad fundum gedronken worden.

Als afsluiter: Hopsbrouwsels bestaan niet, gebruik liever gerstenat. Verder ervaren mensen en ben je van mening dat. Anders heb je een standpunt.

:flipping1::angersymbol:
Klik om te vergroten...
Je bent gezegd hebbende vergeten :wink:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Thma is waarschijnlijk al adfundumkoning aangezien dit topic 9 jaar geleden gestart is :relieved:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
MDMAap zei:
Nee, dat is Thma niet. De vraag was namelijk hoe en niet wat. Als je correct taalgebruik zo grappig vindt, is het raadzaam te beginnen met begrijpend lezen.

Daarnaast is 'Ad Fundum' Latijn voor 'tot op de bodem'. Dit beperkt zich dus niet tot pils of bier: een glas melk kan even goed ad fundum gedronken worden.

Als afsluiter: Hopsbrouwsels bestaan niet, gebruik liever gerstenat. Verder ervaren mensen en ben je van mening dat. Anders heb je een standpunt.

:flipping1::angersymbol:
Klik om te vergroten...
Fenrir zei:
Weinig lol aan, het is stoerdoenerij. Het goede nieuws is dat je het doorgaans met schrale Heineken doet in een studentenkroeg, dus dan is een verminderde smaakbeleving wel een pluspunt.

OT: als je slikt, is er een moment dat je adamsappel naar beneden gaat en je keel opent, dat gevolgd wordt door het terugkeren van je keelspieren in hun oorspronkelijke positie. Als je je spieren in de "open" stand kunt houden, giet je zo vloeistof naar binnen zonder te slikken.

Getekend,
Koning Ad Omnia Bèta, Tilburg (eenvoudig winnaar) en Knus, Nijmegen (eenvoudig winnaar).

Goede post trouwens, @MDMAap! :tearsofjoy:

Oh ja, en gefeliciteerd met je bump van 8 jaar, xx69wateeninfantielenaamisdit69xx
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: Heerlijk dit jongens!
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja met heineken kan ik me er wel iets bij voorstellen. :tongueout:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Inderdaad, zet het koud en het is zeker goed te drinken.
En ik weet niet wat het met Heineken is, maar die zijn
alleen lekker uit die kleine flesjes, uit glas of blik is te plat.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."