Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het is alleen voor feestjes ofzo.. Omdat ik gelijk zenuwachtig ben. Op terrasjes kan ik gewoon zoveel drinken opt gemakske, zoals deze namiddag.."
"Misschien een belachelijke voorstelling van een klein probleempje dat ik heb met het drinken van alcohol de laatste tyd. Maar ik vind geen oplossing dus vraag ik hulp aan jullie.. Voor een feestje drinken wij regelmatig met vrienden eens goed zat, maar de laatste tyd krijg ik altyd een irritant gevoel in mijn maag. Alsof heel mijn maag blokkeerd en alles wat er in komt er direct terug uit moet. Zelfs als ik nog niets gedronken heb.. Het is alsof mijn maag geen alcohol meer wil binnenlaten. Vanaf ik iets drink komt het er na een 10'tal minuten terug uit. De laatste tyd ben ik zo gespannen als ik alcohol drink. Ik weet echt niet waaraan dit zou kunnen liggen. Ik ben onlangs eens byna KO gegaan maar daarvoor had ik dat gevoel ook soms al. Nu als alles er uit ligt kan ik dan wel drinken, of op het feestje zelf kan ik zoveel drinken als ik wil. Heeft iemand tips om dit probleem te verhelpen ? Alvast Bedankt."
"Ja ik eet altyd genoeg, hoe kan dit dan zo plots ? Vroeger had ik dit nooit.."
"Hangt er vanaf.. Vanavond heb ik weer een prébal, weet iemand hoe ik de stress kan wegwerken en gwn op mijn gemakske kan drinken ? Ik ben vaak gespannen omdat ik absoluut niet wil braken, dit is zo een schaamtevol moment. Mvg"
"Zoals de titel zegt, hoe kan je ad fundum leren drinken ? zijn er tips/tricks ? of een manier om het te oefenen ? Mvg"
"Ik bedoel hoe kan je snel een adje zetten ? Sommigen kunnen het op 4sec door hun keel open te zetten, maar ik zou begot niet weten hoe'k dat zou moeten doen.."
"En nu nog eens beter uitgelegd.."