#1
Je hoeft niet te roken. Je kan wiet ook verdampen(mijn persoonlijke favoriet), in eten(spacecake bijvoorbeeld) verwerken of zelfs thee van zetten (dat laatste heb ik geen ervaring mee)Wiet zie ik niet zitten. Wil niks roken.
Je hoeft niet te roken. Je kan wiet ook verdampen(mijn persoonlijke favoriet), in eten(spacecake bijvoorbeeld) verwerken of zelfs thee van zetten (dat laatste heb ik geen ervaring mee)Wiet zie ik niet zitten. Wil niks roken.
Alcohol is nog iets anders dan harddrugs.Snap ik. Ben niet verslavingsgevoelig, gelukkig. Nooit moeite om alcohol te laten staan. Of nuchter te blijven op feestjes. Maar merk dat nu met de lockdown elke avond hetzelfde is. Wandelen helpt, maar met de avondklok die eraan komt wil ik afwisseling hebben in het Netflixen. Iets lichts, dat beetje als koud biertje na een zomerse dag werkt zou fijn zijn.
Hoeft niet eens te roken als ze dat echt niet wilt, ze kan ook brownies of cake nemen.Ja sowieso wiet. Ben je toch wel een uur of 3/4 zoet mee. Waarom wil je niet roken?
Hoezo is alcohol, een harddrug, anders dan?Alcohol is nog iets anders dan harddrugs.
Had ook nooit problemen met alcohol te laten staan, maar alcohol heeft een andere werking dan serotonine (xtc) en dopamine (cocaïne) drugs.
Ik zou ( als het echt moet dan ) ook weed aanraden.
Jij leest wat je wil lezen he?Hoezo is alcohol, een harddrug, anders dan?
Goh ja. Je kan net zo goed van coke afblijven maar dan wel issues hebben met alcohol of benzos.Jij leest wat je wil lezen he?
Het is meer aantonen dat het niet is omdat je alcohol kan laten staan dat je dat kan met middelen als xtc en cocaïne.
Maar daar spreek ik nergens over.Goh ja. Je kan net zo goed van coke afblijven maar dan wel issues hebben met alcohol of benzos.
Ik snap je punt wel hoor, maar ik kan bv wel van apihp en coke afblijven terwijl speed moeilijker is.Maar daar spreek ik nergens over.
Gewoon over xtc en coke, omdat beide een ander effect geven dan alcohol.
Ik word deze zever hier ook stillekesaan beu. Er is de laatste tijd altijd iemand die wel met het vingertje moet wijzen als de tekst niet volledig perfect geschreven is. 👍
Alcohol is gewoon harddrugs. Alleen gelegaliseerd door de staten omdat er belasting op verdiend wordt.Alcohol is nog iets anders dan harddrugs.
Had ook nooit problemen met alcohol te laten staan, maar alcohol heeft een andere werking dan serotonine (xtc) en dopamine (cocaïne) drugs.
Ik zou ( als het echt moet dan ) ook weed aanraden.
Lees het anders ook nog eens wijsneus.Alcohol is gewoon harddrugs. Alleen gelegaliseerd door de staten omdat er belasting op verdiend wordt.
alcohol staat op plek nummer 6 wereldwijd tussen Cocaïne en Methamfetamine als harddrugs. Dus hoezo is alcohol anders? Alcohol verslaving maakt bijna meer kapot dan andere harddrugs, en het is een grootschalig probleem in de maatschappij. Dat jij geen problemen hebt met alcohol, trots. Andere mensen verdrinken in alcohol dagelijks en de afkickklinieken zitten vol met alcoholisten.
Wijsneus? Och, ben je op je teentjes getrapt? Moet je meteen denigrerend worden omdat iemand je aanspreekt?Lees het anders ook nog eens wijsneus.
Iedereen die begrijpend kan lezen ziet dat ik eronder specifiek naar xtc en coke refereer.
Het is ook gewoon aantonen dat xtc en coke een heel ander effect geven dan alcohol en daarom is het niet omdat je van A kunt blijven dat je dat van B ook kunt. Het is weer moeilijk precies.
Nee, maar had je de moeite genomen om alles te lezen moest ik het geen tweede keer uitleggen. Het staat namelijk net boven uw bericht.Wijsneus? Och, ben je op je teentjes getrapt? Moet je meteen denigrerend worden omdat iemand je aanspreekt?
De hele Westerse maatschappij beschouwd alcohol anders dan elke andere harddrugs.ik refereer specifiek naar het stukje dat jij alcohol anders beschouwd als elke andere harddrugs.
Steek er dan geen tijd in.Maar waarom steek ik nog tijd in iemand die zo’n onbeschofte manier meteen opsteekt als een puber. Reageer maar, als je het volwassen en fatsoenlijk kan.
Je moet eens de moeite nemen om fatsoenlijk te reageren en niet iemand een wijsneus te noemen. Zo neemt men je niet eens meer serieus. Just a tip.Nee, maar had je de moeite genomen om alles te lezen moest ik het geen tweede keer uitleggen. Het staat namelijk net boven uw bericht.
De hele Westerse maatschappij beschouwd alcohol anders dan elke andere harddrugs.
Steek er dan geen tijd in.
Zie mijn eerste quote.
* Voor de rest zijn wij wel klaar inderdaad.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."