Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs in vliegtuig mee op EU-vlucht

Drugs in vliegtuig mee op EU-vlucht

48 antwoorden
60 weergaven
18-5-2026
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Klopt het is gelegaliseerd. Er is daar ook een heel erg vet festival genaamd: boom festival. Alles kan en alles mag, je kan op het terrein zelf je drugs laten testen.

Spuiten en slikken heeft daar nog een aflevering over, echt een aanrader!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ook in de trein loop je een risico inderdaad, maar de kans op controle of drugshonden is wel aanzienlijk kleiner dan met het vliegtuig. Ik zelf heb nog nooit iets van controle in de trein naar Duitsland meegemaakt.
k
kingdaltonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Timaeus zei:
Heb het ooit weleens gedaan, naar Hongarije en naar Rome, beide vanaf Eindhoven.
Geen problemen, maar slim was het in retroperspectief niet.

Als je een hostel of hotel hebt, kan je beter wat je daar wil gebruiken op de post doen. Dan bewust de naam verkeerd spellen of alleen op voornaam sturen.
Vraag wel na bij de plaats waar je overnacht of het mogelijk is daar post te ontvangen.

Met de auto of trein is inderdaad nog een veiligere slimmere optie. Succes!!!
Klik om te vergroten...

In Eindhoven kijken ze nergens naar inderdaad, maar ik zou het risico niet graag willen lopen.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
SmartieAndMe zei:
Als je een beetje verstandig XTC gebruikt, doe je het niet meer dan 4 tot 6 keer per jaar. Ik snap dan niet waarom een van die keren precies in het buitenland moet gebeuren als je heel veel extra risico loopt. Natuurlijk kun je meestal zo doorlopen bij EU vluchten, maar waarom zou je ook maar een beetje risico willen lopen om gepakt te worden op drugssmokkel?

Ik snap niet dat je het uberhaubt in je hoofd haalt... :confused:
Klik om te vergroten...
Nouja, Duitsland, berghain, Tresor, ik kan me er wel iets bij voorstellen. :P
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Fool zei:
SmartieAndMe zei:
Als je een beetje verstandig XTC gebruikt, doe je het niet meer dan 4 tot 6 keer per jaar. Ik snap dan niet waarom een van die keren precies in het buitenland moet gebeuren als je heel veel extra risico loopt. Natuurlijk kun je meestal zo doorlopen bij EU vluchten, maar waarom zou je ook maar een beetje risico willen lopen om gepakt te worden op drugssmokkel?

Ik snap niet dat je het uberhaubt in je hoofd haalt... :confused:
Klik om te vergroten...
Nouja, Duitsland, berghain, Tresor, ik kan me er wel iets bij voorstellen. :P
Klik om te vergroten...

Ik moet nog steeds de eerste persoon tegenkomen die binnengelaten bij Berghain.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Er schijnen daar toch echt werkelijk mensen ook binnen te lopen. :P
H
HaardrogerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb een tijdje achter de douane gewerkt op Schiphol.
Wil dus zeggen dat ik elke dag bij binnenkomst alles door de scanner moest laten gaan en zelf een body scan moest laten maken.
Toch waren er nog regelmatig collega's die onbewust nog spullen van afgelopen weekend in hun tas hadden zitten.
Nooit eruit gepakt.

Of je het moet willen is inderdaad iets heel anders.
Ben zelf te schijterig daarvoor :tongueout:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Fool zei:
Nouja, Duitsland, berghain, Tresor, ik kan me er wel iets bij voorstellen.
Klik om te vergroten...

Jaa daar zou ik ook graag een keer onder invloed of nuchter staan :P Maar dat is voor mij geen reden om drugs in een vliegtuig mee te nemen... Het risico is simpelweg vele malen groter.

Liever met de auto naar Berlijn dan, een auto doorzoeken is iets meer werk dan een beetje handbagage.
k
kingdaltonLid
01-01-2024, 00:00
#9
SmartieAndMe zei:
Jaa daar zou ik ook graag een keer onder invloed of nuchter staan :P Maar dat is voor mij geen reden om drugs in een vliegtuig mee te nemen... Het risico is simpelweg vele malen groter.
Klik om te vergroten...

Dus je snapt wel waarom een van die keren precies in het buitenland moet gebeuren, ik had het zo geïnterpreteerd als in "drugs in het buitenland is dom".

Waar ik wel nieuwsgierig naar ben eigenlijk is de daadwerkelijke straf op het meesmokkelen van 1 xtc pil en of je er een strafblad aan overhoudt, weet iemand dit?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#10
kingdalton zei:
Dus je snapt wel waarom een van die keren precies in het buitenland moet gebeuren, ik had het zo geïnterpreteerd als in "drugs in het buitenland is dom".
Klik om te vergroten...

Nee zo kort door de bocht bedoelde ik het niet :P Wellicht een beetje verkeerd verwoord. Ik bedoel meer dat ik niet snap waarom mensen een tripje zo veel waard vinden dat ze het meenemen in het vliegtuig. Ik heb zelf ook wel eens drugs in het buitenland gebruikt, maar ik ga het gewoon niet over de grens verplaatsen.

Als ik iemand op locatie ken die het verkoopt haal ik het daar wel, maar breng het er zelf niet heen. Dan wacht ik liever tot ik weer thuis ben :wink:
k
kingdaltonLid
01-01-2024, 00:00
#11
SmartieAndMe zei:
Nee zo kort door de bocht bedoelde ik het niet :P Wellicht een beetje verkeerd verwoord.
Klik om te vergroten...

Gelukkig maar, drugs in het buitenland kunnen zo gaaf zijn :)

Spoiler
[youtube]HqftXYG6fwk?t=1h7m54s[/youtube]

SmartieAndMe zei:
Ik heb zelf ook wel eens drugs in het buitenland gebruikt, maar ik ga het gewoon niet over de grens verplaatsen.

Als ik iemand op locatie ken die het verkoopt haal ik het daar wel, maar breng het er zelf niet heen. Dan wacht ik liever tot ik weer thuis ben :wink:
Klik om te vergroten...

Ik test graag alles en ik ben toch wat wantrouwig op het gebied van drugs in het buitenland dus ik neem het liever zelf mee :grin:

Daarnaast valt het met de auto allemaal nog wel mee denk ik, vooral met een beetje xtc.
Met wiet ben ik wel voorzichtiger, dit gaat eigenlijk bijna altijd in een strijkzak in een sok of een slaapzak ofzo. Tot nu toe altijd nog goed gegaan,

Sinds ik toen in een potje moest pissen en mijn hele auto overhoop is gehaald ben ik wel voorzichtiger geworden. Ik blow sowieso paar dagen niet voordat ik op heenreis ben. Mochten ze dan iets kom ik iig door drugstest heen.

Daarnaast heb ik bij de laatste keer vloeibare 4-fmp meegenomen naar Tjechie, Toen hebben we maar een Duitse auto gehuurd en zijn we express paar uur omgereden om niet door Polen te hoeven rijden.

Je zou trouwens misschien nog uit kunnen zoeken welke mdma achtige analoog niet verboden is in Duitsland, ben je niet strafbaar lijkt me :grin:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#12
kingdalton zei:
Je zou trouwens misschien nog uit kunnen zoeken welke mdma achtige analoog niet verboden is in Duitsland, ben je niet strafbaar lijkt me :grin:
Klik om te vergroten...
Overtuig eerst die cop maar eens dat je spul ook echt ge-labtest moet worden. :P
k
kingdaltonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Fool zei:
kingdalton zei:
Je zou trouwens misschien nog uit kunnen zoeken welke mdma achtige analoog niet verboden is in Duitsland, ben je niet strafbaar lijkt me :grin:
Klik om te vergroten...
Overtuig eerst die cop maar eens dat je spul ook echt ge-labtest moet worden. :P
Klik om te vergroten...

Waar wil die je anders voor oppakken, afstand tekenen en door lijkt me :grin:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als jij tien pillen bij je hebt en opgepakt wordt krijg je waarschijnlijk gewoon een boete voor het dealen van 10 eenheden harddrugs hoor, ik geloof er niets van dat ze alle drugs door een lab testen. :P
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#15
Fool zei:
Als jij tien pillen bij je hebt en opgepakt wordt krijg je waarschijnlijk gewoon een boete voor het dealen van 10 eenheden harddrugs hoor, ik geloof er niets van dat ze alle drugs door een lab testen. :P
Klik om te vergroten...

Een boete ook nog? Hier worden straatdealers gewoon opgepakt en meegenomen. Minderjarigen en zelfs volwassenen. (Toevallig een paar keer zien gebeuren.)
Meneer moest een verklaring afleggen en mocht gaan. (Ging om wiet)
Met cocaïne of het eender wat laten ze je ook gewoon gaan lijkt me. (Bij kleine hoeveelheden)
Hier komt wel een huiszoeking aan te pas en als het om grote hoeveelheden gaat wordt hij pas in voorhechtenis genomen. Dan wordt de substantie getest in een lab.
l
losbanditasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lijkt me idd vet om in Berghain of Tresor wat te gebruiken, ga waarschijnlijk wat coke opsturen en allemaal 1 xtc pil meenemen met de trein. Misschien lukt het om met de auto te gaan, dan uiteraard met de auto mee.

En verder had ik geen idee hoe streng er werd gecontroleerd op een EU-vlucht, ik had zelf het gevoel dat dit wel te doen was als je een halve gram luchtdicht ergens in je koffer verstopt. Maar het wordt dan lekker zes uurtjes in de trein.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#17
kokosmakroon900 zei:
Ik moet nog steeds de eerste persoon tegenkomen die binnengelaten bij Berghain.
Klik om te vergroten...
Echt? Ik ken zat mensen.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#18
Volgens mij is het belangrijker dat je wat in het Duits terug kunt zeggen dan dat je er goed uitziet hoor. :P
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#19
ZERO- zei:
kokosmakroon900 zei:
Ik moet nog steeds de eerste persoon tegenkomen die binnengelaten bij Berghain.
Klik om te vergroten...
Echt? Ik ken zat mensen.
Klik om te vergroten...

Dan heb jij de X-factor :grin: . Nu ben ik denk ik ook wat jonger dan jou (1:sunglasses:. En ga ik dus ook voornamelijk om met jongeren van deze leeftijd. 18 is niet echt de ideale leeftijd om naar binnen te mogen.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ken ook genoeg mensen inderdaad.
Alle moderators zijn gewoon fucking lekker :wave: :tearsofjoy:
kokosmakroon900 zei:
18 is niet echt de ideale leeftijd om naar binnen te mogen.
Klik om te vergroten...

Dat kan ik me voorstellen.. Iedereen die ik ken is ook wel in de tweede helft van de 20 die daar geweest is. Geen jong grut gewenst :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."