#1
Helemaal met @De Dunne eens.
Jij besluit om te rijden nadat je hebt geblowd, dan is het het resultaat. En als je stevig wilt blijven blowen, neem je voortaan de 🚴♀️
Jij besluit om te rijden nadat je hebt geblowd, dan is het het resultaat. En als je stevig wilt blijven blowen, neem je voortaan de 🚴♀️