#1
We gaan jou niet helpen de wet te omzeilen of fraude te plegen. Dat is strafbaar.
Je zal op de blaren moeten zitten.
Je zal op de blaren moeten zitten.
Dat je positief bent betekent vrij weinig betreft het kunnen rijden of niet.Om positief getest te worden op een bij een drugstest betreft cannabis hoef je niet meer onder invloed te zijn. De actieve stoffen blijven veel langer aantoonbaar bij mensen die regelmatig blowen. Mijn blowgedrag is als volgt. Na werk bij thuiskomst draai ik meteen mn 1e stick, na het eten rook ik er nog 1 en de laatste voordat ik ga slapen. De controle vond plaats vlak voordat ik naar werk ging(werk in de haven en begin om 4u in de ochtend). Vlak voor mn werk was er een illegale straatrace aan de gang en agenten hadden een fuik opgezet waar ik zo inreed. Zelf was ik me van geen kwaad bewust omdat ik altijd nuchter naar en op werk ben. Heb wel toegegeven dat ik elke avond een jointje rook.
Ook fietsend mag je niet deelnemen aan het verkeer als je niet nuchter bentHelemaal met @De Dunne eens.
Jij besluit om te rijden nadat je hebt geblowd, dan is het het resultaat. En als je stevig wilt blijven blowen, neem je voortaan de 🚴♀️
Klopt! Maar toen ik nog een jonge tiener was en elk weekend ging stappen fietste ik ook met mijn zatte kop naar huis. Woonde in heel klein rustig boerendorp maar het mag idd ook niet.Ook fietsend mag je niet deelnemen aan het verkeer als je niet nuchter bent.
Iets te kort door de bocht. Ze kunnen behoorlijk onredelijk zijn.We gaan jou niet helpen de wet te omzeilen of fraude te plegen. Dat is strafbaar.
Je zal op de blaren moeten zitten.
Officieel mag je niet eens aan het verkeer deelnemen dan.Ik fiets altijd als ik van de kaart ben, of met de trein en bus. Nooit rijden meer iig
Ja daarom hebben taxi chauffeurs steeds minder werk, omdat die prijzen belachelijk zijnOfficieel wel, maar in de praktijk wordt daar gelukkig weinig mee gedaan. Zou ook wel schandalig zijn met de taxiprijzen in Nederland.
Officieel wel, maar in de praktijk wordt daar gelukkig weinig mee gedaan. Zou ook wel schandalig zijn met de taxiprijzen in Nederland.Ook fietsend mag je niet deelnemen aan het verkeer als je niet nuchter bent.
Wat een onzin. Je bent helemaal niet verplicht om mee te werken aan je eigen veroordeling en bovendien is de CBR-procedure één grote valkuil die niet eens gebaseerd is op het diagnostisch handboek DSM. In plaats daarvan gebruikt het CBR haar eigen soort vragenlijsten en eigen definitie van verslaving om op die manier de rijgeschiktheid te bepalen. Het is juist aan te raden om je daarin te verdiepen voordat je antwoorden aan het CBR gaat geven waarvan je de consequenties niet kan overzien.We gaan jou niet helpen de wet te omzeilen of fraude te plegen. Dat is strafbaar.
Je zal op de blaren moeten zitten.
cbr-advocaat.nl
Met de urinetest kan je maar beter wel meewerken want de consequenties voor het niet vrijwillig deelnemen aan die urinetest zijn even hoog als de maximumstraf weigeren of obstructie is eigenlijk nooit in je voordeel.Ik ben nu een week gestopt en over 4 weken moet ik keuren. Ben alleen bang dat ik de urinetest niet haal aangezien ik een stevige blower ben.
Ik wil wel naar je leuter komen kijken...om te zien of je ècht plast 😂Na een staande houding betreffende drugs ben ik opgeroepen door het CBR om een onderzoek naar de rijgeschiktheid te doen. Bij dit onderzoek moet ik in gesprek gaan met een psycholoog en een urinetest moeten afnemen. Om mezelf voor te bereiden ben ik al wel gaan rondspeuren op internet naar dit onderzoek maar er staat maar bar weinig over hoe het in zijn werk gaat. Hebben mensen tips welke strikvragen ze gaan stellen en hoe je ze moet beantwoorden?
En de urinetest hoe wordt deze afgenomen?
Sta je onder toezicht dat ze echt naar je leuter staan te kijken, met spiegels meekijken of luisteren dat je echt plast. Is er een mogelijkheid om iemand anders zijn urine/synthetische te gebruiken?
Ik ben nu een week gestopt en over 4 weken moet ik keuren. Ben alleen bang dat ik de urinetest niet haal aangezien ik een stevige blower ben.
Alleen kijken?Ik wil wel naar je leuter komen kijken...om te zien of je ècht plast 😂
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."