#1
Je hebt 2 zakjes nodig om een beetje een fatsoenlijke hoeveelheid in het potje te hebben. De zakjes gewoon in je onderbroek opwarmen.
Bij het CBR zal deze urine ook sla
okeoke thanks... lastig dit, meewerken en ontgiften of proberen te omzeilen via dit, lastig... helaas hoor ik niet veel succesverhalen over cleanurin bij cbrIn iedere regio staan labs waar urine heengezonden en geanalyseerd word. Rondom Eindhoven is het lab: diagnostiek voor u. Als je bij het CBR moet pissen sturen hun de monsters op naar het regionale/lokale lab.
Ga detoxen en leer nuchter met spanning omgaan. Maak G edrag schema,sokeoke thanks... lastig dit, meewerken en ontgiften of proberen te omzeilen via dit, lastig... helaas hoor ik niet veel succesverhalen over cleanurin bij cbr
Dat je positief bent betekent vrij weinig betreft het kunnen rijden of niet.Om positief getest te worden op een bij een drugstest betreft cannabis hoef je niet meer onder invloed te zijn. De actieve stoffen blijven veel langer aantoonbaar bij mensen die regelmatig blowen. Mijn blowgedrag is als volgt. Na werk bij thuiskomst draai ik meteen mn 1e stick, na het eten rook ik er nog 1 en de laatste voordat ik ga slapen. De controle vond plaats vlak voordat ik naar werk ging(werk in de haven en begin om 4u in de ochtend). Vlak voor mn werk was er een illegale straatrace aan de gang en agenten hadden een fuik opgezet waar ik zo inreed. Zelf was ik me van geen kwaad bewust omdat ik altijd nuchter naar en op werk ben. Heb wel toegegeven dat ik elke avond een jointje rook.
Ook fietsend mag je niet deelnemen aan het verkeer als je niet nuchter bentHelemaal met @De Dunne eens.
Jij besluit om te rijden nadat je hebt geblowd, dan is het het resultaat. En als je stevig wilt blijven blowen, neem je voortaan de 🚴♀️
Klopt! Maar toen ik nog een jonge tiener was en elk weekend ging stappen fietste ik ook met mijn zatte kop naar huis. Woonde in heel klein rustig boerendorp maar het mag idd ook niet.Ook fietsend mag je niet deelnemen aan het verkeer als je niet nuchter bent.
Iets te kort door de bocht. Ze kunnen behoorlijk onredelijk zijn.We gaan jou niet helpen de wet te omzeilen of fraude te plegen. Dat is strafbaar.
Je zal op de blaren moeten zitten.
Officieel mag je niet eens aan het verkeer deelnemen dan.Ik fiets altijd als ik van de kaart ben, of met de trein en bus. Nooit rijden meer iig
Ja daarom hebben taxi chauffeurs steeds minder werk, omdat die prijzen belachelijk zijnOfficieel wel, maar in de praktijk wordt daar gelukkig weinig mee gedaan. Zou ook wel schandalig zijn met de taxiprijzen in Nederland.
Officieel wel, maar in de praktijk wordt daar gelukkig weinig mee gedaan. Zou ook wel schandalig zijn met de taxiprijzen in Nederland.Ook fietsend mag je niet deelnemen aan het verkeer als je niet nuchter bent.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."