Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo ik ben op dit moment in Berlijn de stad van de techno. Eigenlijk zou ik pas vandaag naar een techno feest gaan en daar een pilletje nemen. Nu is het zo dat het allemaal een beetje anders liep. Ik kwam op een onwijs vet feest terecht. Ik had geen pillen bij me maar een maatje van me wel coke en dit heb ik gebruikt. Zelf gebruik ik maar heeel af en toe coke. Nu ben ik van plan om vanavond een feest te bezoeken en waarschijnlijk worden het 2 pillen over de hele avond. Ik heb afgelopen nacht ongeveer 0.4g coke gesnoven. Maar ik zou eigenlijk wel willen of dit wel verstandig is(natuurlijk is drugs nooit verstandig, gelukkig zijn we allemaal heilige boontjes). Ik kon hier niets over vinden dus ik denk meld me aan en maak een topic aan. Alvast bedankt!"
"Beste lezers, Afgelopen week, woensdag om precies te zijn is er een goede vriend van me overleden. Heel naar en kut. Opzich kan ik hier best goed mee omgaan. Misschien ook omdat hij al 8 jaar ziek was of omdat ik afgelopen 2.5jaar ook mijn vader en oma ben verloren wat mij gehard heeft. Toch kwam zijn dood erg onverwachts en bekruipt mij soms toch een verdrietig/naar gevoel/rilling aangezien het erg goed ging en we hem nog wel een jaar of 10-15 zouden geven. Afgelopen 3 dagen heb ik dus alleen maar bij de famillie gezeten. Als troost voor mezelf maar ook om de famillie bij te staan en helpen(zoals ik eerder aangaf kheb het idee dat ik er wel goed mee kan omgaan). Nu zou ik vandaag met een goede vriendengroep en wat leuke dames naar 18hrs festival gaan. Toen ik had gehoord dat mn vriend was overleden (zou niet meegaan naar het festival) dacht ik fuck it ik ga niet naar de festival. Maar in mn achterhoofd heb ik zo een idee dat afleiding en leuke dingen doen ook goed zijn. Zeker omdat mijn overleden vriend ook iemand was met een pluk de dag instelling. Hij zou zeggen: Stel je niet zo aan pik ga gewoon lekker feesten en genieten van je dag. Zo was hij een echte levensgenieter. Nu vroeg ik mij af of het verstandig is om xtc/mdma te gebruiken tijdens dit feest. Omdat het misschien kan overslaan in een bad trip? Vanwege de huidige omstandigheden in mn leven. Ik hoor het graag Mvg j"
"Na een staande houding betreffende drugs ben ik opgeroepen door het CBR om een onderzoek naar de rijgeschiktheid te doen. Bij dit onderzoek moet ik in gesprek gaan met een psycholoog en een urinetest moeten afnemen. Om mezelf voor te bereiden ben ik al wel gaan rondspeuren op internet naar dit onderzoek maar er staat maar bar weinig over hoe het in zijn werk gaat. Hebben mensen tips welke strikvragen ze gaan stellen en hoe je ze moet beantwoorden? En de urinetest hoe wordt deze afgenomen? Sta je onder toezicht dat ze echt naar je leuter staan te kijken, met spiegels meekijken of luisteren dat je echt plast. Is er een mogelijkheid om iemand anders zijn urine/synthetische te gebruiken? Ik ben nu een week gestopt en over 4 weken moet ik keuren. Ben alleen bang dat ik de urinetest niet haal aangezien ik een stevige blower ben."
"Om positief getest te worden op een bij een drugstest betreft cannabis hoef je niet meer onder invloed te zijn. De actieve stoffen blijven veel langer aantoonbaar bij mensen die regelmatig blowen. Mijn blowgedrag is als volgt. Na werk bij thuiskomst draai ik meteen mn 1e stick, na het eten rook ik er nog 1 en de laatste voordat ik ga slapen. De controle vond plaats vlak voordat ik naar werk ging(werk in de haven en begin om 4u in de ochtend). Vlak voor mn werk was er een illegale straatrace aan de gang en agenten hadden een fuik opgezet waar ik zo inreed. Zelf was ik me van geen kwaad bewust omdat ik altijd nuchter naar en op werk ben. Heb wel toegegeven dat ik elke avond een jointje rook."