Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMiddelen in beslag genomen

Middelen in beslag genomen

44 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zie je toch meteen dat dit fake is? Wie loopt daar nu in??? Geen staatslogo, geen referentie, geen ondertekening, geen stempel. Niets nada noppes enkel een amateur getypt blaadje die de afzender afgedrukt heeft om te scammen 🤷‍♂️🤦‍♂️😂.
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb pas geleden baclofen en memantine bestelt. Toen ik mijn pakket binnen had zat er niks in (behalve een lege baclo doosje). Ik zag toen een briefje...
IMG20211105223714.jpg

Voor de zekerheid: ze zeggen alleen dat het verboden is en ik het niet meer moet doen, toch? Ik hoef geen zorgen te maken?
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lijkt inderdaad sterk op de brief die ik ooit gehad heb. Heb er nooit meer wat van gehoord. Denk wel dat het verstandig is je niet meer op zulke zendingen te laten betrappen
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zoraa zei:
Klopt niet het is inbeslaggenomen hoor gewoon 1 woord. Ik heb in het verleden ook eens zo een brief ontvangen. Als er wel logo's en contact gegevens bij hebben gestaan is dit echt gewoon legitiem hoor. Zoals ik boven al omschreef nooit meer iets van gehoord. Heb ook nooit meer medicijnen uit het buitenland besteld.
Klik om te vergroten...
Neejoooooooh, "inbeslagname" is wel goed "in beslaggenomen" is niet goed en moet "in beslag genomen" zijn. In dit geval hebben ze dus die douane brief, waar jij het welicht over hebt, verkeerd overgenomen.

www.villamedia.nl

Taaltip: in beslag nemen / inbeslagnemen

De juiste schrijfwijze is in beslag nemen. Ook de vervoegde vormen worden in drie losse woorden geschreven: in beslag neemt, nam in beslag, in beslag genomen, enz.
www.villamedia.nl www.villamedia.nl
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#5
cutepool zei:
Ik heb pas geleden baclofen en memantine bestelt. Toen ik mijn pakket binnen had zat er niks in (behalve een lege baclo doosje). Ik zag toen een briefje...
Bekijk bijlage 32093

Voor de zekerheid: ze zeggen alleen dat het verboden is en ik het niet meer moet doen, toch? Ik hoef geen zorgen te maken?
Klik om te vergroten...
yes hier doen zet ook zo je hebt dus in feite een soort joker die je kunt inzetten
met winkeldiefstal in belgie is dat ook zo

een keer kan je der mee wegkomen , en een gas boete betalen eer het op je strafblad staat.
L
LysergineLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het briefje maakt op mij een beetje een onprofessionele indruk. Weet je zeker dat het authentiek is?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#7
De brief is fake. Deze is gemaakt door de persoon van wie jij de drugs gekocht hebt.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#8
cutepool zei:
Ik heb pas geleden baclofen en memantine bestelt. Toen ik mijn pakket binnen had zat er niks in (behalve een lege baclo doosje). Ik zag toen een briefje...
Bekijk bijlage 32093

Voor de zekerheid: ze zeggen alleen dat het verboden is en ik het niet meer moet doen, toch? Ik hoef geen zorgen te maken?
Klik om te vergroten...
De overheid gebruikt dit lettertype niet. Er staan spelfouten in en het is niet op briefpapier van de douane gedrukt. Sorry maar hoe duidelijk wil het hebben? :)
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Staat er een logo op? Een adres?

Ik vind de brief ook nep uitzien.

De stoffen die je besteld hebt ken ik overigens niet.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het is wel echt een slimme manier van mensen naaien moet ik zeggen haha...

Al is het feedbacksysteem heel waardevol op de darkweb markets, dus je kan dit niet zomaar te vaak doen denk ik.
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rivalrie zei:
Ik heb wel eens laten vallen op het forum dat mijn werk bestaat uit het opsporen van fraude :wink:

Ik viel in mijn 3 seconden scan over "in beslaggenomen" terwijl dit "in beslag genomen" moet zijn.
Klik om te vergroten...
Klopt niet het is inbeslaggenomen hoor gewoon 1 woord. Ik heb in het verleden ook eens zo een brief ontvangen. Als er wel logo's en contact gegevens bij hebben gestaan is dit echt gewoon legitiem hoor. Zoals ik boven al omschreef nooit meer iets van gehoord. Heb ook nooit meer medicijnen uit het buitenland besteld.
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#12
ljuv zei:
Neejoooooooh, "inbeslagname" is wel goed "in beslaggenomen" is niet goed en moet "in beslag genomen" zijn. In dit geval hebben ze dus die douane brief, waar jij het welicht over hebt, verkeerd overgenomen.

www.villamedia.nl

Taaltip: in beslag nemen / inbeslagnemen

De juiste schrijfwijze is in beslag nemen. Ook de vervoegde vormen worden in drie losse woorden geschreven: in beslag neemt, nam in beslag, in beslag genomen, enz.
www.villamedia.nl www.villamedia.nl
Klik om te vergroten...
Klopt was beetje haastig in de trein sorrryyyy
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#13
cutepool zei:
Yyyy ja omdat ik al vaker bij hun bestelt heb (hence honderden euro's) en wel kan lezen. Ze hebben spullen die je nergens kunt krijgen, of wel maar niet zo goedkoop/weinig. Ze waren jaren lang enige met bromantane bijvoorbeeld. Snapjehet? Joeanderstent?
Chinezen zijn ook goed, heb nooit problemen gehad. Ik discrimineer niet, ben ook geen racist 😨🤢🤮🖕
Verder heb ik mijn geld terug gekregen.
Ik zou volgende keer alles lezen ipv meteen wat onzin uitspugen. 😘😘😘
Klik om te vergroten...
Ik ben ook verzot op Russen en jaaa Chinoizen maken letterlijk alles *diepe* buiging🙃 Hier niet om kunnen met sarcasme en cynisme...pijnlijk vr je🙂 Hier een knuffel🙃
Blij dat voorheen wel alles vlotjes verliep, kan overal wel eens misgaan...maar vr mij is dit zo nep als wat en anders zijn er besparingen op stempels, signatures...🙃
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#14
Geen stempel
Geen logo
Geen adress
Geen niks
En een leeg doosje 😁
Die zou waarschijnlijk door de politie of douane zeker niet meegestuurd worden
En na mij weten krijg je ook geen brief
Je hele pakket of brief wordt vernietigd

Gewoon opgelicht....
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#15
[
Nihilist88 zei:
maar vr mij is dit zo nep als wat en anders zijn er besparingen op stempels, signatures...🙃
Klik om te vergroten...

ricorieks zei:
Geen stempel
Geen logo
Geen adress
Geen niks
Klik om te vergroten...

QUOTE="cutepool, post: 1630316, member: 151124"]
Alles zat erop, ik heb gewoon alleen foto van de tekst gemaakt.
[/QUOTE]

Jongens, kunnen jullie niet lezen?! TS zegt toch dat hij dat expres niet heeft gefotografeerd!
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Natozlato zei:
[



QUOTE="cutepool, post: 1630316, member: 151124"]
Alles zat erop, ik heb gewoon alleen foto van de tekst gemaakt.
Klik om te vergroten...

Jongens, kunnen jullie niet lezen?! TS zegt toch dat hij dat expres niet heeft gefotografeerd!
[/QUOTE]
Toch graag een express wel foto met meer waarde😉
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nihilist88 zei:
Jongens, kunnen jullie niet lezen?! TS zegt toch dat hij dat expres niet heeft gefotografeerd!
Klik om te vergroten...
Toch graag een express wel foto met meer waarde😉
[/QUOTE]

In ieder geval als er verboden middelen worden gevonden wordt je brief of pakket nooit doorgestuurd.
En zoiezo niet met een leeg doosje 😁
Mocht een pakket uit het buiteland doorzocht worden en er niks verboden wordt en aangetroffen.
Dan zit er wel een brief van de douane in dat het pakket geopend en doorzocht is..

Mvg ricorieks
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Jongens, kunnen jullie niet lezen?! TS zegt toch dat hij dat expres niet heeft gefotografeerd! Is niet mijn quote e maar van @Natozlato
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb dat briefje volgens mij ook niet meer, ik kijk nog wel. Het is, om eerlijk te zijn, niet iets wat ik graag zou willen bewaren.
Ik denk dat het gewoon in Nederland al gejat is:
RR142897003RU in "Russian post tracking" google
Toch wel 8 dagen bij douane gelegen en een aantal keer "handed over to the customs" wat ik bij geen een bestelling eerder heb gezien.
Volgende keer bestel ik op een andere gegevens en adres 🤷🏼‍♂️
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#20
ricorieks zei:
Je hele pakket of brief wordt vernietigd
Klik om te vergroten...

Dit dus. Meer moet hier niet gezegd worden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."