#1
Zie je toch meteen dat dit fake is? Wie loopt daar nu in??? Geen staatslogo, geen referentie, geen ondertekening, geen stempel. Niets nada noppes enkel een amateur getypt blaadje die de afzender afgedrukt heeft om te scammen 🤷♂️🤦♂️😂.
Neejoooooooh, "inbeslagname" is wel goed "in beslaggenomen" is niet goed en moet "in beslag genomen" zijn. In dit geval hebben ze dus die douane brief, waar jij het welicht over hebt, verkeerd overgenomen.Klopt niet het is inbeslaggenomen hoor gewoon 1 woord. Ik heb in het verleden ook eens zo een brief ontvangen. Als er wel logo's en contact gegevens bij hebben gestaan is dit echt gewoon legitiem hoor. Zoals ik boven al omschreef nooit meer iets van gehoord. Heb ook nooit meer medicijnen uit het buitenland besteld.
www.villamedia.nl
yes hier doen zet ook zo je hebt dus in feite een soort joker die je kunt inzettenIk heb pas geleden baclofen en memantine bestelt. Toen ik mijn pakket binnen had zat er niks in (behalve een lege baclo doosje). Ik zag toen een briefje...
Bekijk bijlage 32093
Voor de zekerheid: ze zeggen alleen dat het verboden is en ik het niet meer moet doen, toch? Ik hoef geen zorgen te maken?
De overheid gebruikt dit lettertype niet. Er staan spelfouten in en het is niet op briefpapier van de douane gedrukt. Sorry maar hoe duidelijk wil het hebben?Ik heb pas geleden baclofen en memantine bestelt. Toen ik mijn pakket binnen had zat er niks in (behalve een lege baclo doosje). Ik zag toen een briefje...
Bekijk bijlage 32093
Voor de zekerheid: ze zeggen alleen dat het verboden is en ik het niet meer moet doen, toch? Ik hoef geen zorgen te maken?
Klopt niet het is inbeslaggenomen hoor gewoon 1 woord. Ik heb in het verleden ook eens zo een brief ontvangen. Als er wel logo's en contact gegevens bij hebben gestaan is dit echt gewoon legitiem hoor. Zoals ik boven al omschreef nooit meer iets van gehoord. Heb ook nooit meer medicijnen uit het buitenland besteld.Ik heb wel eens laten vallen op het forum dat mijn werk bestaat uit het opsporen van fraude
Ik viel in mijn 3 seconden scan over "in beslaggenomen" terwijl dit "in beslag genomen" moet zijn.
Klopt was beetje haastig in de trein sorrryyyyNeejoooooooh, "inbeslagname" is wel goed "in beslaggenomen" is niet goed en moet "in beslag genomen" zijn. In dit geval hebben ze dus die douane brief, waar jij het welicht over hebt, verkeerd overgenomen.
![]()
Taaltip: in beslag nemen / inbeslagnemen
De juiste schrijfwijze is in beslag nemen. Ook de vervoegde vormen worden in drie losse woorden geschreven: in beslag neemt, nam in beslag, in beslag genomen, enz.www.villamedia.nl
Ik ben ook verzot op Russen en jaaa Chinoizen maken letterlijk alles *diepe* buiging🙃 Hier niet om kunnen met sarcasme en cynisme...pijnlijk vr je🙂 Hier een knuffel🙃Yyyy ja omdat ik al vaker bij hun bestelt heb (hence honderden euro's) en wel kan lezen. Ze hebben spullen die je nergens kunt krijgen, of wel maar niet zo goedkoop/weinig. Ze waren jaren lang enige met bromantane bijvoorbeeld. Snapjehet? Joeanderstent?
Chinezen zijn ook goed, heb nooit problemen gehad. Ik discrimineer niet, ben ook geen racist 😨🤢🤮🖕
Verder heb ik mijn geld terug gekregen.
Ik zou volgende keer alles lezen ipv meteen wat onzin uitspugen. 😘😘😘
maar vr mij is dit zo nep als wat en anders zijn er besparingen op stempels, signatures...🙃
Geen stempel
Geen logo
Geen adress
Geen niks
[
QUOTE="cutepool, post: 1630316, member: 151124"]
Alles zat erop, ik heb gewoon alleen foto van de tekst gemaakt.
Toch graag een express wel foto met meer waarde😉Jongens, kunnen jullie niet lezen?! TS zegt toch dat hij dat expres niet heeft gefotografeerd!
Je hele pakket of brief wordt vernietigd
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."