Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMiddelen in beslag genomen

Middelen in beslag genomen

44 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
PsyTekz zei:
Zie je toch meteen dat dit fake is? Wie loopt daar nu in??? Geen staatslogo, geen referentie, geen ondertekening, geen stempel. Niets nada noppes enkel een amateur getypt blaadje die de afzender afgedrukt heeft om te scammen ๐Ÿคทโ€โ™‚๏ธ๐Ÿคฆโ€โ™‚๏ธ๐Ÿ˜‚.
Klik om te vergroten...
Alles zat erop, ik heb gewoon alleen foto van de tekst gemaakt.
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rivalrie zei:
Ik heb wel eens laten vallen op het forum dat mijn werk bestaat uit het opsporen van fraude :wink:

Ik viel in mijn 3 seconden scan over "in beslaggenomen" terwijl dit "in beslag genomen" moet zijn.
Klik om te vergroten...
Klopt niet het is inbeslaggenomen hoor gewoon 1 woord. Ik heb in het verleden ook eens zo een brief ontvangen. Als er wel logo's en contact gegevens bij hebben gestaan is dit echt gewoon legitiem hoor. Zoals ik boven al omschreef nooit meer iets van gehoord. Heb ook nooit meer medicijnen uit het buitenland besteld.
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#3
ljuv zei:
Neejoooooooh, "inbeslagname" is wel goed "in beslaggenomen" is niet goed en moet "in beslag genomen" zijn. In dit geval hebben ze dus die douane brief, waar jij het welicht over hebt, verkeerd overgenomen.

www.villamedia.nl

Taaltip: in beslag nemen / inbeslagnemen

De juiste schrijfwijze is in beslag nemen. Ook de vervoegde vormen worden in drie losse woorden geschreven: in beslag neemt, nam in beslag, in beslag genomen, enz.
www.villamedia.nl www.villamedia.nl
Klik om te vergroten...
Klopt was beetje haastig in de trein sorrryyyy
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#4
cutepool zei:
Yyyy ja omdat ik al vaker bij hun bestelt heb (hence honderden euro's) en wel kan lezen. Ze hebben spullen die je nergens kunt krijgen, of wel maar niet zo goedkoop/weinig. Ze waren jaren lang enige met bromantane bijvoorbeeld. Snapjehet? Joeanderstent?
Chinezen zijn ook goed, heb nooit problemen gehad. Ik discrimineer niet, ben ook geen racist ๐Ÿ˜จ๐Ÿคข๐Ÿคฎ๐Ÿ–•
Verder heb ik mijn geld terug gekregen.
Ik zou volgende keer alles lezen ipv meteen wat onzin uitspugen. ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜
Klik om te vergroten...
Ik ben ook verzot op Russen en jaaa Chinoizen maken letterlijk alles *diepe* buiging๐Ÿ™ƒ Hier niet om kunnen met sarcasme en cynisme...pijnlijk vr je๐Ÿ™‚ Hier een knuffel๐Ÿ™ƒ
Blij dat voorheen wel alles vlotjes verliep, kan overal wel eens misgaan...maar vr mij is dit zo nep als wat en anders zijn er besparingen op stempels, signatures...๐Ÿ™ƒ
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#5
Geen stempel
Geen logo
Geen adress
Geen niks
En een leeg doosje ๐Ÿ˜
Die zou waarschijnlijk door de politie of douane zeker niet meegestuurd worden
En na mij weten krijg je ook geen brief
Je hele pakket of brief wordt vernietigd

Gewoon opgelicht....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."