Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMiddelen in beslag genomen

Middelen in beslag genomen

44 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja idd. De Douane (NL of BE) zou nooit zo’n knullig briefje erbij stoppen. Zou altijd in de huisstijl van de Rijksoverheid zijn.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zie je toch meteen dat dit fake is? Wie loopt daar nu in??? Geen staatslogo, geen referentie, geen ondertekening, geen stempel. Niets nada noppes enkel een amateur getypt blaadje die de afzender afgedrukt heeft om te scammen 🤷‍♂️🤦‍♂️😂.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#3
Fyrckant zei:
Ja idd. De Douane (NL of BE) zou nooit zo’n knullig briefje erbij stoppen. Zou altijd in de huisstijl van de Rijksoverheid zijn.
Klik om te vergroten...
Met contactgegevens en een kenmerk ook
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Rivalrie zei:
De overheid gebruikt dit lettertype niet. Er staan spelfouten in en het is niet op briefpapier van de douane gedrukt. Sorry maar hoe duidelijk wil het hebben? :)
Klik om te vergroten...
Hoe weet jij nou welk lettertype de overheid gebruikt? 😂 Alle overheidsinstanties gebruiken zeker hetzelfde lettertype?

Wat zijn volgens jou de spelfouten?
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Natozlato zei:
Hoe weet jij nou welk lettertype de overheid gebruikt? 😂 Alle overheidsinstanties gebruiken zeker hetzelfde lettertype?

Wat zijn volgens jou de spelfouten?
Klik om te vergroten...

Rijkshuisstijl

Rijkshuisstijl
www.rijkshuisstijl.nl www.rijkshuisstijl.nl
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Natozlato zei:
Hoe weet jij nou welk lettertype de overheid gebruikt? 😂 Alle overheidsinstanties gebruiken zeker hetzelfde lettertype?

Wat zijn volgens jou de spelfouten?
Klik om te vergroten...
Ik heb wel eens laten vallen op het forum dat mijn werk bestaat uit het opsporen van fraude :wink:

Ik viel in mijn 3 seconden scan over "in beslaggenomen" terwijl dit "in beslag genomen" moet zijn.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb niks gezegd 🤐
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Natozlato zei:
Ik heb niks gezegd 🤐
Klik om te vergroten...
Oh en ik heb een keer nep zonnebrillen besteld om op Koningsdag te verkopen..... Ik kreeg ook zo'n brief... Maar die zag er heeeel anders uit haha :tongueout:
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Eigenlijk is dit de perfecte scam. Drugs "verkopen" aan mensen en vervolgens niks sturen behalve deze brief. Niemand doet aangifte en niemand komt achter je aan.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rivalrie zei:
De overheid gebruikt dit lettertype niet. Er staan spelfouten in en het is niet op briefpapier van de douane gedrukt. Sorry maar hoe duidelijk wil het hebben? :)
Klik om te vergroten...
Er is gesproken.

Voel me zo dom, nu lees ik terug en zie ik het ook onderaan: “Getekend Bassie de Clown”.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rivalrie zei:
Ik heb wel eens laten vallen op het forum dat mijn werk bestaat uit het opsporen van fraude :wink:

Ik viel in mijn 3 seconden scan over "in beslaggenomen" terwijl dit "in beslag genomen" moet zijn.
Klik om te vergroten...
Ja zeg,klopt.Goed van jou!Dan is het zeker weten nep!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rivalrie zei:
Eigenlijk is dit de perfecte scam. Drugs "verkopen" aan mensen en vervolgens niks sturen behalve deze brief. Niemand doet aangifte en niemand komt achter je aan.
Klik om te vergroten...
Gewoon geld pakken, niks opsturen, verplaatsen, volgende slachtoffer selecteren, rince/repeat.
Rivalrie zei:
Ik heb wel eens laten vallen op het forum dat mijn werk bestaat uit het opsporen van fraude :wink:.
Klik om te vergroten...
Ik heb het niet zo met fraude bestrijders maar als je mensen zoals ik beschreef hierboven kunt bestrijden wil ik je deze medaille overhandigen namens mijn partij🏅
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sws fake. Je bent gewoon opgelicht.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Fake inderdaad..
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rivalrie zei:
De brief is fake. Deze is gemaakt door de persoon van wie jij de drugs gekocht hebt.
Klik om te vergroten...
Het lijkt met sterk. Het zijn Russen, zitten in Rusland, heb al honderden euro's bij hun uitgegeven en kreeg hiervoor een refund.
Er zitten geen stempel enzo op de foto omdat ik een beetje paranoïde ben over zulke dingen 🤷🏼‍♂️
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#16
cutepool zei:
Het lijkt met sterk. Het zijn Russen, zitten in Rusland, heb al honderden euro's bij hun uitgegeven en kreeg hiervoor een refund.
Er zitten geen stempel enzo op de foto omdat ik een beetje paranoïde ben over zulke dingen 🤷🏼‍♂️
Klik om te vergroten...
Zo fake als wat, zoals hier reeds vermeld.
Ja want jij weet precies waar je vendor uithangt🤷 En in zee gaan met Russen, why? Kzou volgende x bij een Chinees bestellen 😆
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#17
Yyyy ja omdat ik al vaker bij hun bestelt heb (hence honderden euro's) en wel kan lezen. Ze hebben spullen die je nergens kunt krijgen, of wel maar niet zo goedkoop/weinig. Ze waren jaren lang enige met bromantane bijvoorbeeld. Snapjehet? Joeanderstent?
Chinezen zijn ook goed, heb nooit problemen gehad. Ik discrimineer niet, ben ook geen racist 😨🤢🤮🖕
Verder heb ik mijn geld terug gekregen.
Ik zou volgende keer alles lezen ipv meteen wat onzin uitspugen. 😘😘😘
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
cutepool zei:
ben ook geen racist
Klik om te vergroten...
Goed dat je het er even bij zegt, we waren al klaar om je te lynchen,
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dirkjan zei:
Goed dat je het er even bij zegt, we waren al klaar om je te lynchen,
Klik om te vergroten...
Een ipv geen. Ehhh... Door al die typo's wordt ik vaak verkeerd begrepen 😭
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#20
Het is geen darknet vendor 🙄 het is helemaal geen vendor maar een Russische apotheek.
En ik zeg eigenlijk niks meer want bronnen mogen hier niet besproken worden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."