#1
Ja idd. De Douane (NL of BE) zou nooit zo’n knullig briefje erbij stoppen. Zou altijd in de huisstijl van de Rijksoverheid zijn.
Met contactgegevens en een kenmerk ookJa idd. De Douane (NL of BE) zou nooit zo’n knullig briefje erbij stoppen. Zou altijd in de huisstijl van de Rijksoverheid zijn.
Hoe weet jij nou welk lettertype de overheid gebruikt? 😂 Alle overheidsinstanties gebruiken zeker hetzelfde lettertype?De overheid gebruikt dit lettertype niet. Er staan spelfouten in en het is niet op briefpapier van de douane gedrukt. Sorry maar hoe duidelijk wil het hebben?![]()
Hoe weet jij nou welk lettertype de overheid gebruikt? 😂 Alle overheidsinstanties gebruiken zeker hetzelfde lettertype?
Wat zijn volgens jou de spelfouten?
Ik heb wel eens laten vallen op het forum dat mijn werk bestaat uit het opsporen van fraudeHoe weet jij nou welk lettertype de overheid gebruikt? 😂 Alle overheidsinstanties gebruiken zeker hetzelfde lettertype?
Wat zijn volgens jou de spelfouten?
Oh en ik heb een keer nep zonnebrillen besteld om op Koningsdag te verkopen..... Ik kreeg ook zo'n brief... Maar die zag er heeeel anders uit hahaIk heb niks gezegd 🤐
Er is gesproken.De overheid gebruikt dit lettertype niet. Er staan spelfouten in en het is niet op briefpapier van de douane gedrukt. Sorry maar hoe duidelijk wil het hebben?![]()
Ja zeg,klopt.Goed van jou!Dan is het zeker weten nep!Ik heb wel eens laten vallen op het forum dat mijn werk bestaat uit het opsporen van fraude
Ik viel in mijn 3 seconden scan over "in beslaggenomen" terwijl dit "in beslag genomen" moet zijn.
Gewoon geld pakken, niks opsturen, verplaatsen, volgende slachtoffer selecteren, rince/repeat.Eigenlijk is dit de perfecte scam. Drugs "verkopen" aan mensen en vervolgens niks sturen behalve deze brief. Niemand doet aangifte en niemand komt achter je aan.
Ik heb het niet zo met fraude bestrijders maar als je mensen zoals ik beschreef hierboven kunt bestrijden wil ik je deze medaille overhandigen namens mijn partij🏅Ik heb wel eens laten vallen op het forum dat mijn werk bestaat uit het opsporen van fraude.
Het lijkt met sterk. Het zijn Russen, zitten in Rusland, heb al honderden euro's bij hun uitgegeven en kreeg hiervoor een refund.De brief is fake. Deze is gemaakt door de persoon van wie jij de drugs gekocht hebt.
Zo fake als wat, zoals hier reeds vermeld.Het lijkt met sterk. Het zijn Russen, zitten in Rusland, heb al honderden euro's bij hun uitgegeven en kreeg hiervoor een refund.
Er zitten geen stempel enzo op de foto omdat ik een beetje paranoïde ben over zulke dingen 🤷🏼♂️
Goed dat je het er even bij zegt, we waren al klaar om je te lynchen,ben ook geen racist
Een ipv geen. Ehhh... Door al die typo's wordt ik vaak verkeerd begrepen 😭Goed dat je het er even bij zegt, we waren al klaar om je te lynchen,
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."