Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsThc bloedonderzoek rijden onder invloed

Thc bloedonderzoek rijden onder invloed

111 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
a
anoniempje12341Lid
01-01-2024, 00:00
#1
De Zandman zei:
De officier van justitie kan seponeren, niet ...sopeneren.
Klik om te vergroten...
Typfoutje op de zondag, moet kunnen.

Bedankt voor je reactie :)

Een getuige is geen getuige.. jammer om te horen
De Zandman zei:
In jouw geval vraag ik mij af, of het feit dat je ooit gesnatst bent met een beetje drugs, Day voldoende verdachtmaking oplevert om jou een tijd later als verdachteter controle op drugs staande te houden...
Klik om te vergroten...
Dit vroeg de advocaat zich ook af, ik hoop dat de rechter hier in mee gaat uiteindelijk

De Zandman zei:
Wat jij moet doen nu, is heel veel drinken, thee die ontbijt met name.
Klik om te vergroten...
Bedankt, ik heb wel 6 jaar flink wat gerookt, dus het ontgiften zal een extreem geval zijn (denk ik), het onderzoek kan ik nu door baanverlies (corona) niet betalen en ga dit ook aangeven bij het CBR, dit geeft mij iniedergeval wat speling om te ontgiften

Ik houd je op de hoogte! zal wel nog even duren denk ik
a
anoniempje12341Lid
01-01-2024, 00:00
#2
De Zandman zei:
De officier van justitie kan seponeren, niet ...sopeneren.
Idd zal een agent het winnen als het op geloven aankomt.
Dat komt omdat een proces-verbaal op zgn. Ambtseed of ambtsbelofte is opgemaakt, dat betekent dat wat daarin dat proces-verbaal is opgeschreven, de waarheid is, en niets dan de waarheid over datgene wat de betreffende agent die het geschreven heeft, heeft gezien, gehoord, geroken enz enz.
Mocht de agent een verhaal noteren wat niet klopt,n.b. op ambtseed, dan is het exit bij de politie, en nog een fikse straf daar bovenop ook nog eens. Maximaal 6 jaar bajes, en 9 jaar als er iemand daadwerkelijk gedupeerd is door die meinedige verklaring. Dat is stevig, nietwaar.
Want in dit geval is dit hetzelfde als meineed!
Een enkele getuige, daar heb je geen flikker aan.
Want dat moeten er altijd twee zijn.
( één getuige is géén getuige zegt men wel)
Voor de rechter heeft dat proces-verbaal een sterke bewijskracht.
De rechter kan op basis van alleen een proces-verbaal ter terechtzitting al tot een vonnis of arrest overgaan.
Zo belangrijk is dat proces-verbaal....
In jouw geval vraag ik mij af, of het feit dat je ooit gesnatst bent met een beetje drugs, Day voldoende verdachtmaking oplevert om jou een tijd later als verdachteter controle op drugs staande te houden...
Dat beslist uiteindelijk de rechter.
Deze mag oordelen over een zaak, de politie heeft dit absoluut niet te doen.
Zij moeten alleen een verslag of rapport opmaken, en dan houdt het voor deze mensen op.
Daarom willen ze altijd mooie helemaal afgeronde zaken hebben, want dan is het klaar...
Bij de rechtervoet er twijfel gezaaid worden.
Lukt dat, dan volgt er vrijwel altijd vrijspraak!
En dat is dan ook de taak van een advocaat.
Breng de rechter aan het twijfelen.
Ikzelf heb meerderheden een drugstest gedaan, en de urine was daarbij de eerste weg van onderzoek.
Wat jij moet doen nu, is heel veel drinken, thee die ontbijt met name.
Succes, en houd me op de hoogte!
Klik om te vergroten...
Even terugkomend.. ik weet ook 100% zeker dat agente in kwestie mijn rechten niet heeft opgenoemd, maar dan komen we weer bij het verhaal mijn woord tegen het hare
Y
Youknow20Lid
01-01-2024, 00:00
#3
anoniempje12341 zei:
Typfoutje op de zondag, moet kunnen.

Bedankt voor je reactie :)

Een getuige is geen getuige.. jammer om te horen

Dit vroeg de advocaat zich ook af, ik hoop dat de rechter hier in mee gaat uiteindelijk


Bedankt, ik heb wel 6 jaar flink wat gerookt, dus het ontgiften zal een extreem geval zijn (denk ik), het onderzoek kan ik nu door baanverlies (corona) niet betalen en ga dit ook aangeven bij het CBR, dit geeft mij iniedergeval wat speling om te ontgiften

Ik houd je op de hoogte! zal wel nog even duren denk ik
Klik om te vergroten...
Je moet hierbij weten dat als je het onderzoek in termijnen gaat betalen (wat dus mogelijk is ) je dan eerst alles betaald moet hebben voor je het onderzoek kan doen
Y
Youknow20Lid
01-01-2024, 00:00
#4
En trouwens in mijn geval reed ik half 9 s avonds in oktober, en ik ging na dat ik de politie zag op de parkeerplaats rustig weg rijden en naar een wasbox vlakbij een tanktation, de poltie vond dat een rare route en wou me daarna controleren of ik een rijbewijs had (Wtf is dat nou weer voor kut reden) daarna mijn domme fout dat ik wat wiet had laten liggen wat ik niet had gezien en die agent dus wel😶
a
anoniempje12341Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Youknow20 zei:
Je moet hierbij weten dat als je het onderzoek in termijnen gaat betalen (wat dus mogelijk is ) je dan eerst alles betaald moet hebben voor je het onderzoek kan doen
Klik om te vergroten...
Zo zie je maar weer waar t om draait bij ze ..
Y
Youknow20Lid
01-01-2024, 00:00
#6
anoniempje12341 zei:
Zo zie je maar weer waar t om draait bij ze ..
Klik om te vergroten...
De grootste en slechtste geld klopperij van heel Nederland en nog trager dan een slak ook..
a
anoniempje12341Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Youknow20 zei:
De grootste en slechtste geld klopperij van heel Nederland en nog trager dan een slak ook..
Klik om te vergroten...
Ik voel me echt vastberaden om dit iniedergeval ergens aan het licht te brengen... het is toch bizar.. succesvol bedrijf etc en dan word je bestempeld als drugscrimineel, bedankt OM!
Y
Youknow20Lid
01-01-2024, 00:00
#8
anoniempje12341 zei:
Ik voel me echt vastberaden om dit iniedergeval ergens aan het licht te brengen... het is toch bizar.. succesvol bedrijf etc en dan word je bestempeld als drugscrimineel, bedankt OM!
Klik om te vergroten...
Ja het is echt onrecht.... zo kunnen ze iedereen bij de coffieshop volgen en een drugstest doen ik zweer het je 95% scoort dan positief en de meeste roken ook echt daadwerkelijk net vlak voor het rijden en sommige zelfs rijdens het rijden wtf.....
a
anoniempje12341Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Youknow20 zei:
Ja het is echt onrecht.... zo kunnen ze iedereen bij de coffieshop volgen en een drugstest doen ik zweer het je 95% scoort dan positief en de meeste roken ook echt daadwerkelijk net vlak voor het rijden en sommige zelfs rijdens het rijden wtf.
Youknow20 zei:
Ja het is echt onrecht.... zo kunnen ze iedereen bij de coffieshop volgen en een drugstest doen ik zweer het je 95% scoort dan positief en de meeste roken ook echt daadwerkelijk net vlak voor het rijden en sommige zelfs rijdens het rijden wtf.....
Klik om te vergroten...
zal je nog wat gekkers vertellen, vriend van me die notabene dronken tegen een paal aan reed heeft dit gezeik niet eens gehad
Klik om te vergroten...
Y
Youknow20Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja raar de ene wel en de andere niet......
Maar je moet weten dat bij alcohol er sowieso een EMA cursus er bij komt los van het onderzoek naar rijgeschiktheid, Bij drugs is het volgens mijn advocaat niet het geval er volgt dan dus daarna geen curcus van 1200 euro erbij😅
p
pepsletterLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hey ik ben nieuw hier en heb mij even geregistreerd om mijn ervaring met rijden onder invloed te delen. Ik ben namelijk 2x aangehouden. In Duitsland en in Nederland.

In Duitsland ben ik in 2020 aangehouden omdat ik waarschijnlijk met een oude auto (Swift GTi 93') met gele plaat reed. Het was een algemene controle waarbij de agenten meteen over drugs begonnen. Ik ontkende. Maar had 4 gram wiet in het zijvak van mijn autodeur wat de politieagent meteen zag. Ik moest toen plassen in een potje en op het apparaat verscheen een uitslag van alcohol en thc. Mijn hele auto is doorgezocht tot onder de motorkap aantoe. Ik toen ben meegenomen naar het politiebureau in Flensburg 4 km verderop waar er bloed bij mij is afgenomen. In de afgelegde verklaring heb ik gezegd dat ik niet wist dat je in Duitsland geen wiet bij je mocht hebben en ook niet met wiet op mocht rijden. De officieer vertelde mij daar dat er in de deelstaat Sleeswijk Holstijn, waar ik ben aangehouden, de gebruikershoeveelheid die je bij je mag hebben vele malen hoger is dan andere Duitse deelstaten. En dat ze bij hun wel eens een oogje dichtknijpen met Nederlanders omdat het heel vaak voorkomt. Toch reed ik onder invloed en had wiet bij mij dat in beslag is genomen. Ik kreeg een rijverbod van 24 uur langs de snelweg. Na 6 uren wachten en boekjes lezen heb ik om 23:00 s' avonds een camping gezocht op de telefoon en ben daar als een doodsbange haaaas naar toe gereden. Nu 8 maand later heb ik gelukkig nog geen brief van de Duitse cbr ontvangen. :)

In Nederland ben ik begin februari aangehouden op een parkeerplek. Een getunde VW Polo met spoiler was de undercoverauto die achter de mijne bleef staan en mijn weg blokkeerde. De wachtmeesters begonnen meteen over drugs. Ik geef toe dat ik de dag ervoor Speed, alcohol en wiet had gebruikt. Maar ik bleef naar eigen zeggen rustig en kalm en voelde mij prima. Toch kwam de speekseltest op positief voor thc en amfetamine. Ook hier ben ik aangehouden en moest mee naar het bureau in een tijdelijke cel. De GGD arts heeft twee buisjes bloed afgenomen. 1 voor onderzoek en 1 voor her-onderzoek. Na verhoor kon ik met een rijverbod van 24 uur mijn reis vervolgen. Meteen ben ik naar de auto gelopen en via binnendoor naar huis gereden.

Thuis aangekomen heb ik mij meteen verdiept in de straffen. En als bijstandsgerechtigde schrok ik mij daar wezenloos van. Een opsomming wat me te wachten staat: Boete van de rechter €850,- CBR Verplichte drugstest/psychologische onderzoek van €1.100,- (slagingspercentage = 20%) Minimaal geen rijbewijs voor 6 maanden. Je krijgt een strafblad (je krijgt dus geen verklaring omtrent gedrag voor beroepen waar je veel moet rijden.) Je dus minimaal 6 maanden afhankelijk bent van anderen. En dat je moet uitleggen waarom je even geen auto rijd terwijl iedereen weet dat je altijd auto rijdt. Ervanuitgaande dat het bloedonderzoek toch positief zou uitvallen en ik mij dus zou moet verantwoorden voor de politierechter heb ik meteen een advocaat opgebeld. Mede omdat ik een stevig dagelijkse blower ben (inmiddels gekapt) Die zei dat ik op de uitslag van het bloedonderzoek moest wachten. EN DEZE BLEEK GODZIJDANK NEGATIEF!!!! :):):)

Nu ik mij eindelijk (maar veel te laat) heb verdiept en heel veel heb gelezen wat de gevolgen zijn m.b.t. verzekering, werk, autorijden, gevaar voor anderen en ander grenzeloos gedrag dat wiet mij gaf, durf ik hier met waarheid te zeggen dat ik mijn les, danwel zonder gestraft te zijn, heb geleerd. Ik heb twee weken in de schijt gezeten voor de bloeduitslag en durfde het niemand te vertellen. Ik dacht al na hoe ik het komende jaar ga verhullen dat ik mijn rijbewijs niet meer heb. Ik wist ongeveer wat mij te wachten stond en dat het veel negatieve gevolgen heeft. Mijn rijbewijs is mij heel veel waard en geeft zoveel vrijheid. Ik besef mij dat ik in de twee gevallen het meeste geluk van de wereld heb gehad. Deze persoon rijd voortaan nuchter en blowt niet meer!

Dankuwel.
a
anoniempje12341Lid
01-01-2024, 00:00
#12
pepsletter zei:
Hey ik ben nieuw hier en heb mij even geregistreerd om mijn ervaring met rijden onder invloed te delen. Ik ben namelijk 2x aangehouden. In Duitsland en in Nederland.

In Duitsland ben ik in 2020 aangehouden omdat ik waarschijnlijk met een oude auto (Swift GTi 93') met gele plaat reed. Het was een algemene controle waarbij de agenten meteen over drugs begonnen. Ik ontkende. Maar had 4 gram wiet in het zijvak van mijn autodeur wat de politieagent meteen zag. Ik moest toen plassen in een potje en op het apparaat verscheen een uitslag van alcohol en thc. Mijn hele auto is doorgezocht tot onder de motorkap aantoe. Ik toen ben meegenomen naar het politiebureau in Flensburg 4 km verderop waar er bloed bij mij is afgenomen. In de afgelegde verklaring heb ik gezegd dat ik niet wist dat je in Duitsland geen wiet bij je mocht hebben en ook niet met wiet op mocht rijden. De officieer vertelde mij daar dat er in de deelstaat Sleeswijk Holstijn, waar ik ben aangehouden, de gebruikershoeveelheid die je bij je mag hebben vele malen hoger is dan andere Duitse deelstaten. En dat ze bij hun wel eens een oogje dichtknijpen met Nederlanders omdat het heel vaak voorkomt. Toch reed ik onder invloed en had wiet bij mij dat in beslag is genomen. Ik kreeg een rijverbod van 24 uur langs de snelweg. Na 6 uren wachten en boekjes lezen heb ik om 23:00 s' avonds een camping gezocht op de telefoon en ben daar als een doodsbange haaaas naar toe gereden. Nu 8 maand later heb ik gelukkig nog geen brief van de Duitse cbr ontvangen. :)

Begin februari aangehouden op een parkeerplek. Een getunde VW Polo met spoiler was de undercoverauto die achter de mijne bleef staan en mijn weg blokkeerde. De wachtmeesters begonnen meteen over drugs. Ik geef toe dat ik de dag ervoor Speed, alcohol en wiet had gebruikt. Maar ik bleef naar eigen zeggen rustig en kalm en voelde mij prima. Toch kwam de speekseltest op positief voor thc en amfetamine. Ook hier ben ik aangehouden en moest mee naar het bureau in een tijdelijke cel. De GGD arts heeft twee buisjes bloed afgenomen. 1 voor onderzoek en 1 voor her-onderzoek. Na verhoor kon ik met een rijverbod van 24 uur mijn reis vervolgen. Meteen ben ik naar de auto gelopen en via binnendoor naar huis gereden.

Thuis aangekomen heb ik mij meteen verdiept in de straffen. En als bijstandsgerechtigde schrok ik mij daar wezenloos van. Een opsomming wat me te wachten staat: Boete van de rechter €850,- CBR Verplichte drugstest/psychologische onderzoek van €1.100,- (slagingspercentage = 20%) Minimaal geen rijbewijs voor 6 maanden. Je krijgt een strafblad (je krijgt dus geen verklaring omtrent gedrag voor beroepen waar je veel moet rijden.) Je dus minimaal 6 maanden afhankelijk bent van anderen. En dat je moet uitleggen waarom je even geen auto rijd terwijl iedereen weet dat je altijd auto rijdt. Ervanuitgaande dat het bloedonderzoek toch positief zou uitvallen en ik mij dus zou moet verantwoorden voor de politierechter heb ik meteen een advocaat opgebeld. Die zei dat ik op de uitslag van het bloedonderzoek moest wachten. EN DEZE BLEEK GODZIJDANK NEGATIEF!!!! :):):)

Nu ik mij eindelijk (maar veel te laat) heb verdiept en heel veel heb gelezen wat de gevolgen zijn m.b.t. verzekering, werk, autorijden, gevaar voor anderen en ander grenseloos gedrag, durf ik hier met waarheid te zeggen dat ik mijn les, danwel zonder gestraft te zijn, heb geleerd. Ik heb twee weken in de schijt gezeten voor de bloeduitslag. Ik wist ongeveer wat mij te wachten stond en dat het veel negatieve gevolgen heeft. Mijn rijbewijs is mij heel veel waard en geeft zoveel vrijheid. Ik besef mij dat ik in de twee gevallen het meeste geluk van de wereld heb gehad. Deze persoon rijd voortaan nuchter!

Dankuwel.
Klik om te vergroten...
Geluk gehad! Fijn voor je.. de rompslomp is k*t en het systeem deugt niet
Y
Youknow20Lid
01-01-2024, 00:00
#13
pepsletter zei:
Hey ik ben nieuw hier en heb mij even geregistreerd om mijn ervaring met rijden onder invloed te delen. Ik ben namelijk 2x aangehouden. In Duitsland en in Nederland.

In Duitsland ben ik in 2020 aangehouden omdat ik waarschijnlijk met een oude auto (Swift GTi 93') met gele plaat reed. Het was een algemene controle waarbij de agenten meteen over drugs begonnen. Ik ontkende. Maar had 4 gram wiet in het zijvak van mijn autodeur wat de politieagent meteen zag. Ik moest toen plassen in een potje en op het apparaat verscheen een uitslag van alcohol en thc. Mijn hele auto is doorgezocht tot onder de motorkap aantoe. Ik toen ben meegenomen naar het politiebureau in Flensburg 4 km verderop waar er bloed bij mij is afgenomen. In de afgelegde verklaring heb ik gezegd dat ik niet wist dat je in Duitsland geen wiet bij je mocht hebben en ook niet met wiet op mocht rijden. De officieer vertelde mij daar dat er in de deelstaat Sleeswijk Holstijn, waar ik ben aangehouden, de gebruikershoeveelheid die je bij je mag hebben vele malen hoger is dan andere Duitse deelstaten. En dat ze bij hun wel eens een oogje dichtknijpen met Nederlanders omdat het heel vaak voorkomt. Toch reed ik onder invloed en had wiet bij mij dat in beslag is genomen. Ik kreeg een rijverbod van 24 uur langs de snelweg. Na 6 uren wachten en boekjes lezen heb ik om 23:00 s' avonds een camping gezocht op de telefoon en ben daar als een doodsbange haaaas naar toe gereden. Nu 8 maand later heb ik gelukkig nog geen brief van de Duitse cbr ontvangen. :)

Begin februari aangehouden op een parkeerplek. Een getunde VW Polo met spoiler was de undercoverauto die achter de mijne bleef staan en mijn weg blokkeerde. De wachtmeesters begonnen meteen over drugs. Ik geef toe dat ik de dag ervoor Speed, alcohol en wiet had gebruikt. Maar ik bleef naar eigen zeggen rustig en kalm en voelde mij prima. Toch kwam de speekseltest op positief voor thc en amfetamine. Ook hier ben ik aangehouden en moest mee naar het bureau in een tijdelijke cel. De GGD arts heeft twee buisjes bloed afgenomen. 1 voor onderzoek en 1 voor her-onderzoek. Na verhoor kon ik met een rijverbod van 24 uur mijn reis vervolgen. Meteen ben ik naar de auto gelopen en via binnendoor naar huis gereden.

Thuis aangekomen heb ik mij meteen verdiept in de straffen. En als bijstandsgerechtigde schrok ik mij daar wezenloos van. Een opsomming wat me te wachten staat: Boete van de rechter €850,- CBR Verplichte drugstest/psychologische onderzoek van €1.100,- (slagingspercentage = 20%) Minimaal geen rijbewijs voor 6 maanden. Je krijgt een strafblad (je krijgt dus geen verklaring omtrent gedrag voor beroepen waar je veel moet rijden.) Je dus minimaal 6 maanden afhankelijk bent van anderen. En dat je moet uitleggen waarom je even geen auto rijd terwijl iedereen weet dat je altijd auto rijdt. Ervanuitgaande dat het bloedonderzoek toch positief zou uitvallen en ik mij dus zou moet verantwoorden voor de politierechter heb ik meteen een advocaat opgebeld. Die zei dat ik op de uitslag van het bloedonderzoek moest wachten. EN DEZE BLEEK GODZIJDANK NEGATIEF!!!! :):):)

Nu ik mij eindelijk (maar veel te laat) heb verdiept en heel veel heb gelezen wat de gevolgen zijn m.b.t. verzekering, werk, autorijden, gevaar voor anderen en ander grenseloos gedrag, durf ik hier met waarheid te zeggen dat ik mijn les, danwel zonder gestraft te zijn, heb geleerd. Ik heb twee weken in de schijt gezeten voor de bloeduitslag. Ik wist ongeveer wat mij te wachten stond en dat het veel negatieve gevolgen heeft. Mijn rijbewijs is mij heel veel waard en geeft zoveel vrijheid. Ik besef mij dat ik in de twee gevallen het meeste geluk van de wereld heb gehad. Deze persoon rijd voortaan nuchter!

Dankuwel.
Klik om te vergroten...
Zo wat een verhaal... Zo’n geluk komt maar zelden voor, bijna iedereen word hard genaaid,Raken hun baan kwijt,Hun geld etc,maar sommige oa jij niet die gene moeten echt dankbaar zijn en er zeker van hebben geleerd !
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik denk dat louter en alleen het feit dat iemand uit een coffeeshop komt en achter het stuur kruipt, niet genoeg verdenking oplevert om deze persoon staande te houden als verdachte, teneinde hem te kunnen controleren op druggebruik en rijden onder invloed.
Ik weet niet of daar jurisprudentie over is, maar dat weet een advocaat zonder meer.
Wat ik wel weet is dat er ooit iemand opgepakt werd, omdat hij uit een bekend drugspand kwam gelopen, en het op een rennen zette toen hij de agenten zag.
Ter terechtzitting werd hij vrijgesproken wegens onrechtmatig verkregen bewijs.
De omstandigheden waren niet "zwaar" genoeg bevonden door de rechter om hem te kunnen controleren als verdachte.
Vluchten is niet strafbaar...
Deze zaak is tot aan de Hoge Raad gevoerd.
Dit arrest heeft een bepaalde naam, deze ben ik helaas vergeten.
Ik zal proberen om deze weer terug te vinden.
Hij is voor ons zeer zeker van belang!
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Rijden onder invloed is gewoon een superdikke NO-GO. Valt in geen enkele situatie goed te praten. Als je wat nodig heb om 'rustiger' te kunnen zijn op de weg zou je helemaal niet moeten autorijden, tenminste geen geestverruimende middelen. Er gebeuren al genoeg ongelukken op de weg zonder.
a
anoniempje12341Lid
01-01-2024, 00:00
#16
De Zandman zei:
Een echte alcoholist, die dus meer dan een liter sterke drank wegtikken kan, die is de dag erna, vooral in de ochtend gecontroleerd, gewoon de lul.
Klik om te vergroten...
haha ja okeoke, maar een liter sterke drank, met hoeveel gram wiet vergelijken we dat
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wiet en alcohol zijn verschillende stoffen, waarvan wiet het langst van alle andere innje lijf blijft zitten, zoals je weet.
Ik vind alcohol tov wiet veel kwaadaardiger.
Van teveel wiet val je gewoon in slaap.
Van teveel alcohol kan de dood het eindstation zijn...en agressief gedrag, volkomen fucked up raken ook al zo'n fijne bijwerking is....
a
anoniempje12341Lid
01-01-2024, 00:00
#18
De Zandman zei:
Wiet en alcohol zijn verschillende stoffen, waarvan wiet het langst van alle andere innje lijf blijft zitten, zoals je weet.
Ik vind alcohol tov wiet veel kwaadaardiger.
Van teveel wiet val je gewoon in slaap.
Van teveel alcohol kan de dood het eindstation zijn...en agressief gedrag, volkomen fucked up raken ook al zo'n fijne bijwerking is...
Klik om te vergroten...
Lastig te vergelijke inderdaad, wiet is imo ook veel minder heftig, zeker in het verkeer. Straf is logisch, maar deze straf is buiten proportie
p
pepsletterLid
01-01-2024, 00:00
#19
Idd een goede tip om niets van vloei en draaispulletjes in je auto te laten rondslingeren. Doe het ook niet in je portemonnee. Als je je rijbewijs en kentekenbewijs wil pakken staat de politie mee te kijken. Met booskijkers en luidruchtige motor vraag je natuurlijk automatisch wat extra aandacht van politie. Ook sta je nu in het kentekenregistratiesysteem bekend als wietgebruiker. Reden om je vaker staande te houden. Hoop van harte dat je snel weer mag rijden!:)
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
pepsletter zei:
Idd een goede tip om niets van vloei en draaispulletjes in je auto te laten rondslingeren. Doe het ook niet in je portemonnee. Als je je rijbewijs en kentekenbewijs wil pakken staat de politie mee te kijken. Met booskijkers en luidruchtige motor vraag je natuurlijk automatisch wat extra aandacht van politie. Ook sta je nu in het kentekenregistratiesysteem bekend als wietgebruiker. Reden om je vaker staande te houden. Hoop van harte dat je snel weer mag rijden!:)
Klik om te vergroten...

Inderdaad. Je kan nu verwachten, mits de agent(en) hun werk goed doen natuurlijk, je vrijwel elke keer een speekseltest zal moeten ondergaan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."