Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsThc bloedonderzoek rijden onder invloed

Thc bloedonderzoek rijden onder invloed

111 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
J
JopperLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Zandman zei:
O jee. Nu wordt het serieus lastig.
Ik heb een paar vragen...
1 hoe lang p r e c i e s zat er tussen de bloedafname en het moment van aanhouding?
2 ging het
a l l e e n om thc? Of was er ook alcohol in het spel ( dit weet ik even niet meer)
3 kun je nagaan hoe de bemonstering gegaan is? De exacte procedure is ingewikkeld, daar kan weleens iets fout zijn gegaan,
4 heb je, of neem je een goede advocaat?
Ik ben van sommige details goed op de hoogte. Mss kan ik je goed advies geven.
Klik om te vergroten...
Hi ik heb het zelfde probleem en wil graag wat meer info! Zou je me kunnen helpen? Dan leg ik uiteraard het verhaal goed uit.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jopper zei:
Hi ik heb het zelfde probleem en wil graag wat meer info! Zou je me kunnen helpen? Dan leg ik uiteraard het verhaal goed uit.
Klik om te vergroten...
Je kan me een berichtje sturen als je wil
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je kunt eventueel het verhaal ook hier neerzetten, dan kan ik ook meedenken
Of mij pm sturen
J
JopperLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoi ik ben vorige week vrijdag staande gehouden door politie in de auto. Alles was verder goed maar op het laatst wilden ze toch nog even een speekseltest doen. Ik zou niet weten waarom, geen raar rijgedrag, geen rode ogen, rook niet naar hasj. Uit de test was ik positief en ik had ook niet anders verwacht want heb helaas kort daarvoor geblowd. Ik moest mee om bloed af te nemen op het bureau. Ik heb ongeveer driekwart voorgedraaide joint gerookt en ongeveer 2,5 / 3 uur later bloed afgenomen. Ik ga er van uit dat ik straks mijn rijbewijs moet inleveren maar heb om me heen ook veel verhalen gehoord van mensen in de zelfde situatie of misschien nog wel erger die gewoon onder de waardes zaten. Nou vraag ik me af of meerdere dit hebben meegemaakt en hoe dat is afgelopen.. hopelijk kan iemand me wat meer vertellen
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nog een keer dan maar… niemand gaat voor jou kunnen voorspellen of je boven of onder de grenswaarden zit. Over hoe en wat bij het CBR is op google een hoop te vinden.

Edit: @Jopper De politie mag een speekseltest bij je doen zonder enige aanleiding of wellicht hadden ze toch ergens een aanleiding, aangezien het resultaat positief was.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja, dat klopt, de politie mag altijd en zonder aanleiding een alcohol en drugstest bij een bestuurder van een (motor) voertuig doen. Meestal is er dan wel een aanleiding aanwezig in de praktijk.
J
JopperLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wolters zei:
Yoo is niks aan de hand waarschijnlijk hoor , zelf ook bloedtesten gehad 2 uur van te voren hele joint
Klik om te vergroten...
Ik wacht nu op de uitslag, had een halve joint gerookt en 2 uur later bloedtest.. blow wel elke dag een jointje dus ben benieuwd! Wacht nu al langer als 6 weken. Hoe lang heb jij moeten wachten op de uitslag?
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jopper zei:
Ik wacht nu op de uitslag, had een halve joint gerookt en 2 uur later bloedtest.. blow wel elke dag een jointje dus ben benieuwd! Wacht nu al langer als 6 weken. Hoe lang heb jij moeten wachten op de uitslag?
Klik om te vergroten...

Uitslag kan zomaar een maand of 2 overheen gaan door personeelstekorten.
C
CaptainFLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik kan een beetje praten uit ervaring. Ik was mijn rijbewijs ook x kwijt geraakt zie mijn post hierover. Na 5 jaar heb ik m eindelijk terug gekregen.

2 weken geleden pakte ik de scooter en reed n fuik in. Alles was in orde tot ze een speekseltest wilden doen. Ik raakte in paniek want had in de ochtend 3 dikke blows gerookt. Drugstest was 8 uur later. Resultaat : negatief

Ik snap niet hoe dit kan maarja
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#10
CaptainF zei:
Ik kan een beetje praten uit ervaring. Ik was mijn rijbewijs ook x kwijt geraakt zie mijn post hierover. Na 5 jaar heb ik m eindelijk terug gekregen.

2 weken geleden pakte ik de scooter en reed n fuik in. Alles was in orde tot ze een speekseltest wilden doen. Ik raakte in paniek want had in de ochtend 3 dikke blows gerookt. Drugstest was 8 uur later. Resultaat : negatief

Ik snap niet hoe dit kan maarja
Klik om te vergroten...
Zo te horen niks geleerd dan :stoned:
C
CaptainFLid
01-01-2024, 00:00
#11
N3K0 zei:
Zo te horen niks geleerd dan :stoned:
Klik om te vergroten...
Ik leer wat ik wil :wink:
L
Lelooo1001Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Jopper zei:
Ik wacht nu op de uitslag, had een halve joint gerookt en 2 uur later bloedtest.. blow wel elke dag een jointje dus ben benieuwd! Wacht nu al langer als 6 weken. Hoe lang heb jij moeten wachten op de uitslag?
Klik om te vergroten...
Uitslag al binnev

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."