#1
Je gelooft in fabels om je gedrag goed te praten. Het is allang bewezen dat blowen wel degelijk je rijvaardigheid beïnvloed. “Ik rijd beter en ben meer ontspannen” is gewoon een kut smoes.ik ben juist rustiger alerter als ik heb geblowed tijdens het rijden laast ook aangehouden terwijl ik aan het blowen was’ gelukkig me eruit kunnen lulle da ik altijd na me werk thuis blow in me auto ‘ want ze roken de wiet lucht en vonden me zakjes colelctie , en ik was onderweg naar huis van werk![]()
Ik hoop eigenlijk dat je wel gepakt wordt. Waarom hoop ik dat? Omdat rijden onder invloed, van wat dan ook, echt een no go is en gewoon helemaal fout. En als je gepakt word is beter als iemand dood rijden. En ja dat kan jou ook gebeuren. Het is zelfs zo dat als jij een aanrijding krijgt die niet jou schuld is qua verkeersregels jij wel schuldig bevonden kan worden omdat jij onder invloed rijdt.
Niet meer doen dus, mijn geliefden lopen en rijden ook op straat!
Edit: daarbij geloof ik je niet. Als jij aangehouden word, je auto naar wiet ruikt, ze wiet in je auto vinden, en je dan geen speekseltest krijgt? Make that the cat wise..