Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ToSaturnus zei: Hi! Ik ben onlangs aangehouden op de scooter (snorfiets) na een avondje blowen. Ik werd om 02:00 aangehouden en moest na de speekseltest mee naar het bureau. Rond 04:10 kreeg ik bloedtest. Eergisteren kreeg ik de uitslag: 16mg thc in m’n bloed. Ruim 5x boven de grenswaarde. Wat kan ik verwachten qua straf? Ik heb me rot gezocht op internet maar ik word er niet duidelijker op. Het is de eerste keer ooit dat mij dit is gebeurd. https://wetten.overheid.nl/BWBR0042986/2020-01-01 volgens dit val ik onder 2C en zou ik alleen een boete krijgen? Ik ben erg benieuwd hoe het nu verder gaat. Als ik mijn rijbewijs kwijt raak stort namelijk mijn leven in (financieel). Ik waardeer het enorm mocht iemand hier wat meer info over kunnen hebben. Alvast bedankt! Klik om te vergroten... Hey, ben erg benieuwd hoe dit is afgelopen heb je hier aub meer informatie over?"
"Harry In De Warrie zei: Ts is 10 maanden geleden voor het laast online geweest dus de kans is klein dat je reactie gaat krijgen. Je had meteen moeten vragen aan de politie wat je kon verwachten. Klik om te vergroten... Had ik gedaan helaas gaven ze me een erg slap antwoord: dat verschilt per persoon etc?"
"Mevrouw Pløp zei: Dat is dus ook je antwoord. Klik om te vergroten... Nee maar ik wou ook alleen graag weten als je 5 dagen geleden 0.2 gram coke op heb gehad of dat terug te zien is in t bloed? 👍"
"Harry In De Warrie zei: Ooit van google gehoord? Binnen 2 seconden antwoord. Kan tot 8 dagen aantoonbaar zijn in het bloed. Klik om te vergroten... 8 dagen? Je hebt t hier over urine, cocaine is binnen (5) uurtje’s voor 98% uit je bloed verdwenen."
"Jopper zei: Ik wacht nu op de uitslag, had een halve joint gerookt en 2 uur later bloedtest.. blow wel elke dag een jointje dus ben benieuwd! Wacht nu al langer als 6 weken. Hoe lang heb jij moeten wachten op de uitslag? Klik om te vergroten... Uitslag al binnev"
"Hey beste mensen, ik had een vraag. Ik ben positief getest met een speeksel test op THC en heb uiterlijk bloed moeten afgeven op het politie bureau. Alleen als de thc gehalte hoger uit komt als 3.0 wat zou ik kunnen verwachten ik lees overal dat je een boete t.w.v €850 kan verwachten en een strafpunt op je rijbewijs hebben meerdere hier ervaring mee, dan hoor ik t graag ben zelf wel een aardige roker elke avond 2 maar toen ik gepakt was had ik 8.5 uur ervoor een halve joint gerookt, En hoor van veel mensen in mijn omgeving dat ze een uur of 2 uur ervoor een hele joint hebben gerookt alleen terwijl t bloedresultaat binnen kwam en er kwam negatief uit als dr mensen zijn met ervaring met deze situaties hoor ik jullie feedback graag!"
"De Zandman zei: Gefeliciteerd! Maarrehh....niet meer rijden onder invloed! Deze keer kom je er nog mee weg, laat het een goede les zijn! Je krijgt wel een aantekening op je kenteken. Dat kan inhouden dat je vaker gecontroleerd wordt. Klik om te vergroten... Nee weet t ben ook gestopt allanh al met blowen gaat nier nog eens gebeuren"
"FredKroket zei: Manbroermanneef Klik om te vergroten... Niet dom gaan lullen vaget"
"Parra1234 zei: Goede avond, Jaman ik rookte gemiddeld 2 joints op een avond ligt er ook aan wat je rookt vgm. Die hasj die ik had gehaald was niet zo’n goede kwaliteit. Uur na een joint voelde ik me alweer oke. Vgm als je wiet of haze rookt blijft t langer in je bloed. Klik om te vergroten... Nee man heb nagevraagd is geen verschil mee man kwa assie en wierri alleen bro wat heb je verder al gehoord dan na die brief van t bloed? al rij ontzegging aanmelding cbr?"
"Parra1234 zei: Heb gisteren die brief gekregen dr stond dat er een proces-verbaal opgemaakt zou worden en naar de openbaar ministerie gestuurd zou worden dus ik krijg het nog te horen hoe en wat En ze gaan me wss aanmelden bij cbr Ik ben zelf ook benieuwd hoop niet dat k m kijt ben Advies vanmij stop met blowen hoe sneller je clean bent hoe beter. Een maat vanme was ook gepakt 3kwartier na t blowen en die jonge rookt gemiddeld 3/4 jonkos perdag bij hem was de uitslag 6,1 hij was zn rijbewijs voor 6maanden kwijt en intotaal boetes van 3k Klik om te vergroten... Shit man b"