Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Youknow20 zei: Ik ga zometeen de brochure kopen, Heb ik daar aan genoeg of is het ook handig om een advocaat de dossier te laten opvragen? en me bij hem ook laten voorbereiden,omdat de laaste advocaat die ik had gesproken bij een gratis advies gesprek mij vertelde dat als je zegt tegen de politie bij het verhoor gesprek dat je de dag ervoor had gerookt je 1-0 achter staat ( ik werd staande gehouden en bloed was in de avond afgenomen) ook had ik bij het verhoor gezegt dat ik maar 1x in de maand blowde Klik om te vergroten... Hey man, zelfde schuitje, oook opgelegd... WAT EEN GEZEIK & ONZIN, hoe kunnen ze in Nederland deze testen doen terwijl er wetenschappelijk bewezen is dat het zich opbouwt in het vetweefsel en daardoor langere tijd word afgegeven in het bloed. Overal Coffeeshops en dan zo mensen pakken.. nou poepoe sherlock holmes heb weer een blowertje hoor.. ik kom er met men hoofd niet bij. Hoe ver ben jij nu? Ik zit inderdaad ook dat men urine echt schoon moet zijn dus ik probeer de betaling zo ver mogelijk uit te stellen... Heb je een redelijke advocaat gevonden?"
"Youknow20 zei: Ik heb me helemaal laten voorbereiden op het onderzoek naar rijgeschiktheid door een advocaat bij onderzoeknaarrijgeschiktheid.nl, Hij is ervaren en reageert snel op berichten, Aan de andere kant het kost wel wat geld.... Nu nog hopen dat ik door het onderzoek heen kom, dan kan ik bevestigen dat het een goede advocaat is geweest Klik om te vergroten... Het voelt zo oneerlijk inderdaad... Ik kon me niet voorstellen dat ik dag na het roken van een jointje in NEDERLAND zo de lul kon zijn echt niet, maarja goed.. bedankt voor je reactie, ik ga zo lang mogelijk over betalen doen want zit ook door de corona crisis zonder werk dus geluk bij een ongeluk want zo kan ik de tijd rekken. Ik ga de brochure sws kopen.. heb idd ook naar die website kunnen kijken, maar mag ik misschien vragen wat je ongeveer kwijt bent aan deze advocaat?"
"De Zandman zei: O jee. Nu wordt het serieus lastig. Ik heb een paar vragen... 1 hoe lang p r e c i e s zat er tussen de bloedafname en het moment van aanhouding? 2 ging het a l l e e n om thc? Of was er ook alcohol in het spel ( dit weet ik even niet meer) 3 kun je nagaan hoe de bemonstering gegaan is? De exacte procedure is ingewikkeld, daar kan weleens iets fout zijn gegaan, 4 heb je, of neem je een goede advocaat? Ik ben van sommige details goed op de hoogte. Mss kan ik je goed advies geven. Klik om te vergroten... Ben jij nog actief? gr"
"Ik voel echt vastberadenheid om dit achterlijke systeem aan het licht te brengen, alcoholgebruikers worden minder gestraft dan iemand die afentoe een blowtje rookt.. dat kan toch niet mensen"
"Youknow20 zei: Rond de 1700 euro incl politie dossier opvragen en voorbereiding op het onderzoek en antwoorden op emails (dus dan krijg je een vragen lijst met de mogelijke vragen die je moet invullen en daarna aan de hand van je antwoorden legt hij uit wat je kan verwachten als je dat antwoord Klik om te vergroten... Youknow20 zei: Rond de 1700 euro incl politie dossier opvragen en voorbereiding op het onderzoek en antwoorden op emails (dus dan krijg je een vragen lijst met de mogelijke vragen die je moet invullen en daarna aan de hand van je antwoorden legt hij uit wat je kan verwachten als je dat antwoord zou geven) Klik om te vergroten... PFFF en dat in corona tijd... haha, het word alleen maar lastiger :'), bijna komisch hoeveel tegenslagen een mens kan hebben in 1 jaar... maar goed, Heb jij evt brieven gestuurd naar kamerleden? misschien lezen ze het niet eens maar wel de moeite waard mochten meerdere mensen het doen"
"De Zandman zei: Jazeker, ik ben altijd actief op df. Klik om te vergroten... Heb jij zelf het drugsonderzoek gedaan? Ik ben staande gehouden nadat agenten mij hadden gevolgd vanaf de coffeeshop in Zeeland, dat terwijl ik zelf regio rotterdam woont 'dat vonden ze merkwaardig' mijn vriendin woont in zeeland dus zo merkwaardig was dat niet, daarbij gaven zij aan dat ze in het systeem zagen dat ik in 2019 notabene op LOWLANDS gepakt ben met een klein beetje drugs, dat was voor hen een rede om mij staande te houden om 13:30 s'midags... adviesgesprek van advocaat geeft iig aan mochten ze dat als reden hebben opgegeven ( het beetje drugs op lowlands )word heel de zaak als het goed is gesopeneerd.. maar dan moeten ze dit wel hbben opgeschreven en dat lijkt me sterk en dan is het natuurlijk mijn woord tegen die van hen, heb eventueel wel mijn vriendin als getuige maar denk dat de rechter mevrouw Agent eerder gelooft.... Alhoewel het overduidelijk een beginnend agent was die nog der streepjes moet halen denk ik ( iemand volgen vanaf de coffeeshop vind ik nou niet echt een knap staaltje politiewerk maar goed) ... Speeksel & bloedtest positief... echter had ik die ochtend niet gerookt maar wel tot s'avonds laat, jammer genoeg zat er geen anderhalfuur tussen het aanhouden en prikken want ze hadden overduidelijk niets te doen! Na 100.000 km te hebben gereden in 2 jaar, word de rijvaardigheid getest in een gesprek...? Ik snap het echt niet, maar goed ontgiften zo goed mogelijk want ik rookte er nogal wat zeker deze lockdown"
"Youknow20 zei: Ja ik heb ook ontelbaar tegen slagen gehad niet normaal...... en nee niet gedaan ik denk dat het geen enkele zin heeft en mochten ze het lezen gaan ze er toch niks aan doen, Klik om te vergroten... Kreeg van Van Haga wel een bericht terug.. maar hij lijkt zich te druk met de coronamaatregelen :P, ik snap je punt maar hoe meer mensen t sturen ..."
"De Zandman zei: De officier van justitie kan seponeren, niet ...sopeneren. Klik om te vergroten... Typfoutje op de zondag, moet kunnen. Bedankt voor je reactie Een getuige is geen getuige.. jammer om te horen De Zandman zei: In jouw geval vraag ik mij af, of het feit dat je ooit gesnatst bent met een beetje drugs, Day voldoende verdachtmaking oplevert om jou een tijd later als verdachteter controle op drugs staande te houden... Klik om te vergroten... Dit vroeg de advocaat zich ook af, ik hoop dat de rechter hier in mee gaat uiteindelijk De Zandman zei: Wat jij moet doen nu, is heel veel drinken, thee die ontbijt met name. Klik om te vergroten... Bedankt, ik heb wel 6 jaar flink wat gerookt, dus het ontgiften zal een extreem geval zijn (denk ik), het onderzoek kan ik nu door baanverlies (corona) niet betalen en ga dit ook aangeven bij het CBR, dit geeft mij iniedergeval wat speling om te ontgiften Ik houd je op de hoogte! zal wel nog even duren denk ik"
"De Zandman zei: De officier van justitie kan seponeren, niet ...sopeneren. Idd zal een agent het winnen als het op geloven aankomt. Dat komt omdat een proces-verbaal op zgn. Ambtseed of ambtsbelofte is opgemaakt, dat betekent dat wat daarin dat proces-verbaal is opgeschreven, de waarheid is, en niets dan de waarheid over datgene wat de betreffende agent die het geschreven heeft, heeft gezien, gehoord, geroken enz enz. Mocht de agent een verhaal noteren wat niet klopt,n.b. op ambtseed, dan is het exit bij de politie, en nog een fikse straf daar bovenop ook nog eens. Maximaal 6 jaar bajes, en 9 jaar als er iemand daadwerkelijk gedupeerd is door die meinedige verklaring. Dat is stevig, nietwaar. Want in dit geval is dit hetzelfde als meineed! Een enkele getuige, daar heb je geen flikker aan. Want dat moeten er altijd twee zijn. ( één getuige is géén getuige zegt men wel) Voor de rechter heeft dat proces-verbaal een sterke bewijskracht. De rechter kan op basis van alleen een proces-verbaal ter terechtzitting al tot een vonnis of arrest overgaan. Zo belangrijk is dat proces-verbaal.... In jouw geval vraag ik mij af, of het feit dat je ooit gesnatst bent met een beetje drugs, Day voldoende verdachtmaking oplevert om jou een tijd later als verdachteter controle op drugs staande te houden... Dat beslist uiteindelijk de rechter. Deze mag oordelen over een zaak, de politie heeft dit absoluut niet te doen. Zij moeten alleen een verslag of rapport opmaken, en dan houdt het voor deze mensen op. Daarom willen ze altijd mooie helemaal afgeronde zaken hebben, want dan is het klaar... Bij de rechtervoet er twijfel gezaaid worden. Lukt dat, dan volgt er vrijwel altijd vrijspraak! En dat is dan ook de taak van een advocaat. Breng de rechter aan het twijfelen. Ikzelf heb meerderheden een drugstest gedaan, en de urine was daarbij de eerste weg van onderzoek. Wat jij moet doen nu, is heel veel drinken, thee die ontbijt met name. Succes, en houd me op de hoogte! Klik om te vergroten... Even terugkomend.. ik weet ook 100% zeker dat agente in kwestie mijn rechten niet heeft opgenoemd, maar dan komen we weer bij het verhaal mijn woord tegen het hare"
"De Zandman zei: Wat dacht je voor een alcoholist... Klik om te vergroten... Die heeft minder kans om de volgende dag positief te blazen"