Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGepakt door de politie?

Gepakt door de politie?

46 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#1
schranziewanzie zei:
melissa zei:
oja ik ben zelf weleens aangehouden(meerdere malen) met sos op zak.....
gewoon inleveren en weer verder feesten.....(nou ja voor zover dat nog mogelijk was zonder)
Klik om te vergroten...
en die flikken hebben hun eens goed uitgeleefd met uwe sos :mrgreen: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

whahaha dat zei ik ook altijd,veel plezier vanavond he :wink:
vonden ze niet grappig,maar t gebeurd volgens mij echt wel....
ik ken er al twee bij de politie die zelf gebruiken......
en eentje die vroeger pooier was :wave: :wave: :wave:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#2
melissa zei:
schranziewanzie zei:
melissa zei:
oja ik ben zelf weleens aangehouden(meerdere malen) met sos op zak.....
gewoon inleveren en weer verder feesten.....(nou ja voor zover dat nog mogelijk was zonder)
Klik om te vergroten...
en die flikken hebben hun eens goed uitgeleefd met uwe sos :mrgreen: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

whahaha dat zei ik ook altijd,veel plezier vanavond he :wink:
vonden ze niet grappig,maar t gebeurd volgens mij echt wel....
ik ken er al twee bij de politie die zelf gebruiken......
en eentje die vroeger pooier was :wave: :wave: :wave:
Klik om te vergroten...
zijt ma heel zeker da da gebeurd
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik ben laatst aangehouden op de brommer, met 20 gram weed op zak, gelukkig hoefde ik alleen even mijn papieren te showen :)
X
XerXoXLid
01-01-2024, 00:00
#4
2x maal met 3 trippekes en enkele pillen , tijdens 2 razzia's in afterclub Globe en Carat . Straf voor beiden feiten = 3 maand voorwaardelijk en geld boete .
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#5
XerXoX zei:
2x maal met 3 trippekes en enkele pillen , tijdens 2 razzia's in afterclub Globe en Carat . Straf voor beiden feiten = 3 maand voorwaardelijk en geld boete .
Klik om te vergroten...
en hoeveel was die geld boete eig
G
GertjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zijn er hier mensen die wel eens gepakt zijn door de politie? Zelf ben ik alleen een keer gecontroleerd bij de douane, maar had gelukkig niets bij me :). Was wel ff shaken, want soms rijd ik daar ook langs met een kofferbak vol met XTC pillen :grin:.
W
WcEendLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gertje zei:
Zijn er hier mensen die wel eens gepakt zijn door de politie? Zelf ben ik alleen een keer gecontroleerd bij de douane, maar had gelukkig niets bij me :). Was wel ff shaken, want soms rijd ik daar ook langs met een kofferbak vol met XTC pillen :grin:.
Klik om te vergroten...
kofferbak met xtc pillen :rolleyes:, right :grin:
K
KlomPLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nee, ben gelukkig nog nooit gecontroleerd of gepakt. Maar wie weet gebeurt dat nog een keer :). In dat geval is drugsforum.nl de eerste die het weet hehe
A
AllardosLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik omdat ik GVD niet stopte op een kruispunt met een stopbord. :angry:
maar oke, niet met drugs ofzo... trouwens, me ouders zouden me mollen :openmouth:
D
DokmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik omdat ik mijn gordels niet om had. en dat al 4 keer. Volgens mijn hebben die gasten niets anders te doen.
C
CropLid
01-01-2024, 00:00
#11
aangehouden worden omdat je je mistlampen aanhebt, terwijl er geen mist is :openmouth:
K
KLAAS-VAAGLid
01-01-2024, 00:00
#12
:stoned: ik ben eigelijk nog nooit met smoke genaait bij de wouten :grin: maar ik heb al wel een paar keer gehad dat ik rustig een jointje zat te draaien dat er wouten langs lopen ofzow :sunglasses: dan stopte ik allez ff weg :rolleyes: en toen hij weg was likte ik t plakrandje ff snel :P en smoke maar :stoned:
l
looykeLid
01-01-2024, 00:00
#13
KLAAS-VAAG zei:
:stoned: ik ben eigelijk nog nooit met smoke genaait bij de wouten :grin: maar ik heb al wel een paar keer gehad dat ik rustig een jointje zat te draaien dat er wouten langs lopen ofzow :sunglasses: dan stopte ik allez ff weg :rolleyes: en toen hij weg was likte ik t plakrandje ff snel :P en smoke maar :stoned:
Klik om te vergroten...

Als wij een blow roken en de wouten komen eraan, roken we lekker verder. In het begin deden we het ook wegstoppen, maar dan zeiden ze telkens: "lekker jointje, niet?!" of iets dergelijks. Verder doen ze niet.

Voor drugs ben ik ook nog nooit gepakt.
Alleen voor zonder licht rijden, te hard, zonder helm etc. Wel eens gehad dat ik dan behoorlijk wat drugs bijhad, maarja daar hoef je ook nie zo bang voor te zijn dat ze dat doorhebben. Want net alsof ze je zo gauw gaan fouielleren (of hoe schrijf je da) als je zonder licht rijd....

:wave:
M
Mind_MovieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ben een keer gepakt met paar pillen en weed, die wout ging ook nog vanalles vragen echt vet kut als je lekker loopt te spacen. Gelukkig liep voor mij alles goed af want een gozer waar ik mee was kreeg ruzie met de politie (een wout sloeg hem) en toen gaf die agent alles snel terug.
toen ging ik er maar snel vandoor :grin: .
z
zyprexaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gertje zei:
Zijn er hier mensen die wel eens gepakt zijn door de politie? Zelf ben ik alleen een keer gecontroleerd bij de douane, maar had gelukkig niets bij me :). Was wel ff shaken, want soms rijd ik daar ook langs met een kofferbak vol met XTC pillen :grin:.
Klik om te vergroten...

Yieps Gertje, ik kan je zeggen dat ik al veel te dikwijls gepakt ben door de politie. Ik heb al een keer of 8 huiszoeking gehad en dan al die keren nog in de auto niet te vergeten! :( Het is nu eenmaal zo, als ze eenmaal weten dat je gebruikt, geraak je dus echt nie meer van de politie af. :angry: Maar dat neem ik er graag bij zenne, dat word je ook gewoon hé! :openmouth: Greeeeeetzzzzzzzz!!! :stoned: :stoned: :stoned:
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#16
als ze eenmaal weten dat je gebruikt, geraak je dus echt nie meer van de politie af.
Klik om te vergroten...

héhé, bij mij is het ook zo. als ik 's nachts met vrienden op straat loop en de politie passeert dan stoppen ze meestal.. en ook al veel huiszoekingen en ondervragingen gehad maar gelukkig heb ik nog niet in de gevangenis gezeten wat veel van m'n vrienden niet meer kunnen zeggen.
l
lay-DLid
01-01-2024, 00:00
#17
hej
een vriend van mij is dit weekend gepakt. Hij had volgens mij heel wat bij, zal wel xtc en cocaïne zijn geweest (dealt ook) Maar niemand hoort nog wat van hem, het is pas zijn eerste keer dat hij opgepakt is maar zit geloof ik wel in de bak. Mijn vraag welke straf zou hij hiervoor kunnen krijgen?
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#18
ja als je gepakt word met XTC en coke dan zit je zeker direct in de bak.
hoelang hij in de bak zal zitten hangt van veel dingen af. hoeveel hij juist bij zich had? weten ze dat hij dealt? zijn er verklaringen tegen hem? enz...
gelukkig voor hem is het de eerste keer dat hij opgepakt word dat zal in zijn voordeel spelen. iemand die ik ken was ook voor het eerst gepakt met 25 gram speed en die was na iets meer dan een week alweer vrij. ken zelf iemand waar ze na een huiszoeking meer dan 2 kilo wiet en 250 XTC pillen gevonden hadden en die heeft nog geen maand in de bak gezeten. echt waar!! (ondertussen heeft hij wel al 3 keer in de bak gezeten en de laatste keer 18 maand) bij een meisje dat ik ken hadden ze onlangs anderhalve kilo wiet gevonden en 2500 euro van te dealen en na een maand ofzo kwam ik ze tegen op straat. dit zijn allemaal waargebeurde feiten om je beetje op je gemak te stellen. ken er natuurlijk ook die veel langer in de bak gezeten hebben voor dealen...
J
JorisLid
01-01-2024, 00:00
#19
Als je niet lomp bent dan wordt je niet gepakt :P
T
TikkelbikkeRLid
01-01-2024, 00:00
#20
Heey Mensee !!

Ik ben al meerdere keren opgepakt, waarvan 1 keer voor drugs. Ik ging met een maatje een jointje roken in Roosendaal. Toen we terug naar huis reden, reden we iets te hard over een bepaalde weg. In 1 van de zijstraatjes reed toevallig politie en die kwam achter ons aan. Eerst hebben ze ons een tijdje gevolgd. Na een minuut of 5 volgde het stop teken. De woute kwam bij het raampje van de bestuurder staan, en me maatje deed het raampje open. Hij vroeg om de papieren, en waarschijnlijk rook hij een wiet-lucht. Hij vroeg of we hadden geblowt en of we jointjes bij hadden maar we hadden alles al op dus we knikte nee. De woute nam daar schijnbaar geen genoegen mee, en onderzocht de auto. Ze konden niks vinden en gingen over op fouillieren. Ik had in totaal 6,8 gram speed bij en een boksbeugel. Ik moest gelijk mee naar het bureau. Na het verhoor zijn ze met me mee naar huis gereden, en hebben ze mijn kamer doorzocht en niks gevonden :tearsofjoy:. Ik mocht daarna thuisblijven, en 2 dagen later kwamen ze aan de deur met een dagvaarding. Ik moet 30 Januari 2004 voorkomen (voor de 3e keer). De straf word 700 euro boete of mijn maand voorwaardelijke gevangenisstraf uitzitten. De rechter beslist... Klinkt als een redelijk hoge straf voor een klein vergrijp, maar ik zit nog in de proeftijd van me vorige delict.

Iedereen (vooral mensen in regio Midden- West Brabant) let goed op !!! De controles en de acties om drugsgebruik/bezit/handel of wat dan ook worden flink verscherpt !!!

//\\\\//\\\\@zzzzzL$D Daniël...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."