#1
Zijn er hier mensen die wel eens gepakt zijn door de politie? Zelf ben ik alleen een keer gecontroleerd bij de douane, maar had gelukkig niets bij me
. Was wel ff shaken, want soms rijd ik daar ook langs met een kofferbak vol met XTC pillen
.
kofferbak met xtc pillenGertje zei:Zijn er hier mensen die wel eens gepakt zijn door de politie? Zelf ben ik alleen een keer gecontroleerd bij de douane, maar had gelukkig niets bij me. Was wel ff shaken, want soms rijd ik daar ook langs met een kofferbak vol met XTC pillen
.
, right
ik ben eigelijk nog nooit met smoke genaait bij de wouten
en toen hij weg was likte ik t plakrandje ff snel :P en smoke maar 
KLAAS-VAAG zei:ik ben eigelijk nog nooit met smoke genaait bij de wouten
maar ik heb al wel een paar keer gehad dat ik rustig een jointje zat te draaien dat er wouten langs lopen ofzow
dan stopte ik allez ff weg
en toen hij weg was likte ik t plakrandje ff snel :P en smoke maar
![]()

Gertje zei:Zijn er hier mensen die wel eens gepakt zijn door de politie? Zelf ben ik alleen een keer gecontroleerd bij de douane, maar had gelukkig niets bij me. Was wel ff shaken, want soms rijd ik daar ook langs met een kofferbak vol met XTC pillen
.

als ze eenmaal weten dat je gebruikt, geraak je dus echt nie meer van de politie af.
Joris zei:Als je niet lomp bent dan wordt je niet gepakt :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."