Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGepakt door de politie?

Gepakt door de politie?

46 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
d
doopieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Joris zei:
Als je niet lomp bent dan wordt je niet gepakt :P
Klik om te vergroten...

helemaal mee eens
W
White stripesLid
01-01-2024, 00:00
#2
1 x gepakt met iets minder dan 1 gram coke.
Moest mee naar bureau omdat ik me niet kon legitimeren en omdat ik niet wilde zeggen waar ik het vandaan had,na uur daar gezeten te hebben moest ik brief ondertekenen dat ik er vrijwillig afstand van deed.
Heb verders nog een brief thuis gehad met het hele verhaal erop en verder heb ik er nooit iets meer van gehoord.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#3
1 grammetje is dan ook voor eigen gebruik, nemen ze altijd hooguit af.
S
SupermanLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik was afgelopen zaterdag gefoulleerd
ik had net 30 schijven gekocht had er maar 5 bij
liep samen met maten van me toen kwamen er 2 wouten aan gerend
we stonden op een school plein die dachten denk dat we aan het dealen waren ik had recht voor zen neus alles in me onderbroek geduwd
ik en maten werden gefoulleerd ik moest toen ook nog eens broek uit trekken om de hoek majah gelukkig mog ik onderbroek aan houden en hadden ze niks gevonden :grin:
groetjes
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
vriend van mij is met 60 gram hasj gestekt en hij heeft nu voorwaardelijk , maar ikzelf nog nooit problemen gehad mee flikke
A
AquiltaLid
01-01-2024, 00:00
#6
een keer met 5 gr wiet maar daar deden ze dus niet moeilijk over. Maar zoals ik al las: als je 0,5 gr coke op zak heb, zullen ze je niets doen. Hooguit afpakken of eventueel een verklaring op bureau. Op zich best chill in NL :) het moet maar eens gedoogd en in de shops verkocht worden als iedereen er al zo mild over doet.
M
MindtravelLid
01-01-2024, 00:00
#7
1x gepakt met 20gram speed.. paar uurtjes schoffelen en k was ervanaf :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."