1 x gepakt met iets minder dan 1 gram coke.
Moest mee naar bureau omdat ik me niet kon legitimeren en omdat ik niet wilde zeggen waar ik het vandaan had,na uur daar gezeten te hebben moest ik brief ondertekenen dat ik er vrijwillig afstand van deed.
Heb verders nog een brief thuis gehad met het hele verhaal erop en verder heb ik er nooit iets meer van gehoord.
#3
1 grammetje is dan ook voor eigen gebruik, nemen ze altijd hooguit af.
#4
ik was afgelopen zaterdag gefoulleerd
ik had net 30 schijven gekocht had er maar 5 bij
liep samen met maten van me toen kwamen er 2 wouten aan gerend
we stonden op een school plein die dachten denk dat we aan het dealen waren ik had recht voor zen neus alles in me onderbroek geduwd
ik en maten werden gefoulleerd ik moest toen ook nog eens broek uit trekken om de hoek majah gelukkig mog ik onderbroek aan houden en hadden ze niks gevonden
groetjes
#5
vriend van mij is met 60 gram hasj gestekt en hij heeft nu voorwaardelijk , maar ikzelf nog nooit problemen gehad mee flikke
#6
een keer met 5 gr wiet maar daar deden ze dus niet moeilijk over. Maar zoals ik al las: als je 0,5 gr coke op zak heb, zullen ze je niets doen. Hooguit afpakken of eventueel een verklaring op bureau. Op zich best chill in NL het moet maar eens gedoogd en in de shops verkocht worden als iedereen er al zo mild over doet.
#7
1x gepakt met 20gram speed.. paar uurtjes schoffelen en k was ervanaf
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.