Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Om eerlijk te zijn ben ik heel slordig met verhoudingen. Ik stopte mijn pijpje vol en dat stak ik aan, en stopte pas zodra ik de pijp uit mijn handen liet vallen. De smaak is ontzettend vies dat weet ik wel. En de extractie is bij mij zo ontzettend veel keren mislukt en nadat het een keer gelukt was heb ik het meteen allemaal opgerookt. En idd, witte kristallen kreeg ik niet, maar meer wat bruine/lichtbruine kristallen dus er zal genoeg rotstoffen in zitten die nare dingen doen zoals hoofdpijn, braken en wat allemaal nog meer ongezond is voor je hersenen/lichaam Oraal heb ik het nog nooit gedaan omdat ik dan weer moet letten op hoeveel, en de tussentijd van 20 min aanhouden etc. Ik heb altijd het idee dat alles wat je rookt en snuift intenser is dan eten."
"azarius en dan Peganum harmala kopen. Dat zijn maoi remmers. Maar ik vond het onwijs smerig om te nemen. Toch liever extraheren en roken. Heb het laatst weer geprobeerd om te extraheren en het is me niet meer gelukt. Ik baal er enorm van. Ik zit op ander forum te wachten op foto verslag waar stap voor stap wordt uitgelegd hoe je het best DMT kan extraheren."
"Ik heb 2 weken geleden 2 porties verse mexiaanse paddo's gegeten en het was mijn beste trip ooit. Misschien omdat ik normaal altijd gedroogde heb gegeten en dat daarom deze eerste X verse een andere trip veroorzaakte. Heel veel kleurveranderingen en objecten die veranderen van vorm en ze leken te bewegen. Ik voelde me enorm gelukkig en had het idee dat ik alles aan kon en dat mijn blijdschap niet op kon. Ik moest huilen van geluk en maat van mij trouwens ook. Maar wat je dat het ene moment leek alsof je niets voelde had ik ook. Van die tussen periodes. Ik zag nog wel de gordijnen en planten rustig bewegen maar ik voelde me 'normaal'. En dan ineens kreeg ik weer warme aangename rillingen door mijn hele lichaam en voelde ik mijn hoofd tintelen en dan was ik weer in mijn eigen space wereld en alles zag eruit zoals ik het zou willen zien. Spullen uit de kamer namen kleur en 'vorm' aan zoals ik dat in mijn gedachte had willen zien. Ik vond het een hele fijne ervaringen en heb spacend in bed ( na 5-6 uur) nog lang liggen nadenken over allerlei filosofische onderwerpen. Ik dacht nou over mijzelf en hoe ik mijn toekomst zou willen zien en welke stappen ik 'ga' en vooral 'zou willen' nemen in mijn leven. Ik had een volmaakte avond en dat heb ik niet zo heel snel. Normaal mis ik altijd wel iets op een avond. Of als ik uitga is de muziek niet naar wens of sommige genotsmiddelen zijn niet aanwezig of ik heb naar mijn idee niet genoeg mensen ontmoet of aandacht gekregen van de vrouwen waarvan ik aandacht zou willen hebben. Maar ook als je thuis gezellig zit met z'n tweeen ( alleen of meer kan natuurlijk ook) kan je avond net zo goed/al niet beter zijn dan als je een avond uit ga. Sorry voor de mensen die denken dat ik een beetje doordraaf maar momenteel zit er al een flinke lading in mijn neusholtes en dan ben ik nogal open over mezelf en wil ik altijd graag dingen delen met mensen al met al, verse mexiaantjes zijn de bomb en ik zal ze ook zeker vaker bestellen alleen naar mijn mening moet je zoiets maar een paar keer per jaar doen want anders is het niet meer bijzonder en is het leuke ervan af. Same goes for LSD, DMT, Salvia en 2CB (2CB wekelijks gebruik NP maar niet dagelijks) hoop dat de toekomste paddo gebruikers wat hebben aan mijn report en geniet van je trip en laat je gaan in je eigen fantasiewereld."
"rest van je leven helemaal lijp of dood. gokje hoor... als er over het roken van dmt over 20 mg gesproken wordt lijkt mij 1 gram wel een ietsiepietsie oempie doempie te veel."
"Tja zoals het hier in deze context staat lijkt het alsof ze maanden hebben zitten uitkijken naar het juiste moment en nu, vandaag de dag is het zover. Ik ga coke halen voor mij en mijn meissie. Maar de wijze hoe iemand iets opschrijft en hoe wij het anticiperen wil nog niet zeggen dat 'wij', als lezers van dit topic, gelijk hebben. Enfin... behalve dat deranged het enigzins onaangenaam vind op coke te gaan gebruiken samen met je/een vriendin, kan ik best begrijpen dat Joki het wel wilt. Toen ik nog jong en roekeloos was( hey verrek, dat ben ik nu nog steeds ) heb ik ook met vriendinnen regelmatig sos gebruikt en dat leverde een hoop plezier en een sociale gesprekken op. dus ik vind het vrij normaal dat joki het graag voor het eerst met zijn vriendin wilt proberen en... het feit dat wij hier op het forum posten en informatie werven, kan ik toch aannemen dat het gebruik van drugs onder forumleden als enigzins normaal beschouwd kan worden. De vraag is alleen in welke mate damn, ik lijk me pa wel met zijn gelul over goed en slecht. mouhaha iig wat ik eigenlijk wilde zeggen is: nop, geen idee hoe je het op straat makkelijk kan verkrijgen. edit: laaste 2 posts niet gelezen. Reactie: Ik neem aan dat zijn vriendin het zelf wilt proberen om wat voor redenen dan ook. En ik mag aannemen dat ze sterk genoeg is om te zeggen dat ze het wel of niet wilt en als vriend zijnde zal je nooit je liefde pushen om dingen te doen die ze niet wilt en zo wel dan ben je toch al fucked up imo en maakt het gebruik van drugs ook niet uit want sterk in je schoenen sta je dan imo ook niet. of zoiets. weet niet echt waar ik naartoe wil maar ik denk niet dat we ons moeten bemoeien of verder moeten gaan over het feit dat je het wel of niet met je vriendin gaat doen."
"Als je nieuwschierig bent en je zou maar al te graag willen weten of het je bevalt ja of nee (zoals ik ooit heb gehad), dan ga je vroeg of laat het waarschijnlijk toch een keer proberen. Het fijne in deze situatie is ( denk ik zelf althans) dat je nu elkaar kan steunen in het gebruik ervan. MOchten jullie het niets vinden dan is dat heel mooi meegenomen. Scheelt een hoop geld en misschien wel problemen in de toekomst. Bevalt het wel, zorg er idd voor dat het geen primaire behoefte wordt. voor de rest zou ik zeggen have fun... en leer er wat van. Als je er aan kan komen natuurlijk, want daar gaat dit topic over. hihi"
"Ik rook de laatste twee jaar toch wel elke dag en als ik daardoor niet mag autorijden dan zat ik al twee jaar thuis. Ik heb zelf gemerkt dat je twee soorten van stoned zijn hebt ( in mijn geval). Meestal weet ik meteen of ik kan rijden zodra ik in de auto stap. Meestal is mijn concentratie vermogen scherp en dan kan ik me zeker wel focussen op de weg en zodra ik bij punt B beland ben, dan ben ik ook zeker weer nuchter door de vele inspanningen. Het is soms ook zo dat ik alles in 1 grote blur zie en dan laat ik ook zeker iemand anders rijden of ik wacht een paar uur. Maar om het verhaal niet te ver uit te breiden; ik rij als ik stoned ben maar ik laat 'm ook wel eens staan als ik merk dat ik het niet verantwoord vind. Het blijft waarschijnlijk een lange en lastige discussie. Als je alles volgens het 'boekje' doet, mag je ook niet autorijden als je net ruzie hebt gehad met je vriendin. Ik kan me haast niet voorstellen dat mensen hiervoor de auto laten staan."
"De schil is helemaal niet belangrijk om te malen. Maar als je zegt dat het werkt, dan is dit ook weer mooi om te weten. Scheelt weer pel werk. Ik ben nog steeds om zoek naar de handleiding die hier gegeven is over DMT, in een NL talige versie. Liefst met video/foto"
"As we speak, heb ik nu 4 zaden in mijn nase zitten. Het enige wat ik nu voel is een heel loom en beetje gedesorienteerd gevoel. Moeite met lezen maar heb geen zware visualisaties, wel muren die anders kleuren maar niet heel bijzonder. poppen, malen, mengen, deegje, drogen, malen, snuiven (wat overigens minder pijnlijk was als de eerste keer )"
"Kijk dit is meer mijn forum Ik ben al een enige tijd bezig met DMT en ik heb leuke en minder leuke dingen meegemaakt. DMT kan je dus oraal innemen maar zoals Bal0n al zei moet je daarvoor ook MAO-i's innmenen om het effect te krijgen. Het beste is om het uit Mimosa Hostilis te halen. Je koopt ( het liefst ) ether maar anders een hoog percentage alcohol ( 80%+) je stopt de mimosa erin en laat het weken ( dag of 2 ). DMT lost op in ether dus je laat de ether verdampen waardoor je pure DMT kristallen krijgt. Die kristallen rook je op. Je kan het ook snuiven ja, dit doe je bij Yopo seeds. Ik heb hier een slechte ervaring mee omdat het zo ontzettend veel pijn doet aan je neus dat ik het direct eruit gesnoten heb. Maar voor de mensen die het willen; Yopo seeds kopen en die roosteren en dat vermalen tot poeder. Het effect bij het roken komt al heel erg snel. Ik deed het zelf vlak voordat ik naar mijn bed ging. Je ziet veel beelden voorbij schieten en dingen die niet aanwezig zijn. ( geen rare kabouters ofzo ) maar maakt van je stoel met een trui erover bijvoorbeeld een persoon die in je kamer staat. Leuke shit maar pas inderdaad ermee op. Mensen die gauw bang of beangstigend zijn hebben vaak minder leuke trips"