Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"lol proef konijn slik ook altijd 2 a 3 tegenlijk alleen als het vreemde pillen zijn niet vind het wel relax als het ineens zo enorm aan klapt"
"ik vind snuiven ook het fijnste maar slikken lukt me ook wel in preciepe"
"ik was afgelopen zaterdag gefoulleerd ik had net 30 schijven gekocht had er maar 5 bij liep samen met maten van me toen kwamen er 2 wouten aan gerend we stonden op een school plein die dachten denk dat we aan het dealen waren ik had recht voor zen neus alles in me onderbroek geduwd ik en maten werden gefoulleerd ik moest toen ook nog eens broek uit trekken om de hoek majah gelukkig mog ik onderbroek aan houden en hadden ze niks gevonden groetjes"
"bij grote blokkers Sligro Makro uhm da was het denk ik meer weet ik n iet Groetjess"
"lol is wel lache xtc en sex :P"
"denk dat een heel portie wel wat teveel is voor de eerste keer maar dat verschild natuurlijk ook per persoon en hoe je je voelt op dat moment groetjes"
"lol jah doek ook al tijd zo snel mogelijk doorslikken ma laats hadden we van die dubbele kersjes ik kreeg ze ma net doorgeslikt bah echt vies ma jah da hoord er bij lol"
"ken ook stel gekken die kauwen die dingen kapot dan slikken die ze in da is echt gewoon te goor is toch een pil moet je toch gewoon in slikken (blijft dan ook niet de helf van al da poeder in je keel en mond hangen ) groetjes"
"zozo heel verhaal ok wel lache om da weer te weten"
"jah ketamine is inderdaad fijn spul en hier in brabant makelijk aan te komen goede dosering is mes puntje per neus gat greetzzzzz"