Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCDA wil einde maken aan growshops

CDA wil einde maken aan growshops

30 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja hoor, onze christenhonden hebben weer iets bedacht om de illegaliteit en criminaliteit te vergroten en de overheid met meer regels en burocratie op te zadelen, en daarmee nog te scoren ook bij hun christenlijke 50+ achterban:

Het CDA wil paal en perk stellen aan zogeheten growshops. In die winkels worden spullen verkocht waarmee onder meer wier gekweekt kan worden. De shops kunnen vanwege het gedoogbeleid niet worden gesloten.

Het CDA denkt daarom aan ontmoediging door eigenaren alleen een vergunning te geven als zij aantonen dat ze zelf geen wiet kweken. De eigenaren moeten ook registreren wie hun klanten zijn. Die worden op hun beurt gecontrolleerd.

De regeringspartij hoopt op die manier de overlast van het softdrugsbeleid te beperken. De VVD is bereid het plan te steunen. Nederland heeft 400 growshops.

Bron: NOS Teletekst
Klik om te vergroten...
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
VIEZE GORE HONDEN ZIJN HET

ik hoorde dat ze de smartshops ook willen laten sluiten
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#3
Er was hier net een gast van me school die op CDA gestemd had, voor die rare scholenverkiezingen ofzo, die jongen neem ik nu dus niet meer serieus.. deed ik toch al niet, muhahaha :mrgreen:

CDA fuck off! Don't touch our shizzles
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
spacekonijn zei:
ik hoorde dat ze de smartshops ook willen laten sluiten
Klik om te vergroten...

Dat kan dus niet, omdat er in Nederland een gedogenbeleid is. Maar met de regels die ze nu op willen stellen komt het daar wel op neer. Een smartshop waar je als klant wordt geregistreerd en gecontrolleerd, daar komt geen klant meer binnen.
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik beloof mezelf bij deze in mijn verdere leven nooit mijn stem uit te brengen op het CDA. Maar dat had ik eigenlijk al besloten.

Blehhh van zulke berichten word ik niet vrolijk.
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#6
belachelijk,de klanten registeren en die dan controleren!
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Nja das ff precies het omgekeerde dan wat de bedoeling is. Als die schijnheilige het nu eens andersom zouden aanpassen en de wietteelt zouden lagaliseren, mja... Dat krijg je bij dat christentuig toch niet erin.
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ach ach, als het word doorgevoerd is het toch makkelijk te omzeilen? Laat een vriend je spullen halen klaar :)
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Baukereg zei:
In die winkels worden spullen verkocht waarmee onder meer wier gekweekt kan worden.

Bron: NOS Teletekst
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

wordt je van (zee)wier ook al stoned? :openmouth: :openmouth:

ik hoorde dit vandaag op de radio.. als growshops hun klanten moeten registreren kunnen ze net zo goed hun zaak sluiten, dit idee werkt alleen maar de zwarte markt in de hand..
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat willen die eikelaars bereiken met het verbieden van smartshops? Onvoorgelicht paddo's kopen van de straat gaat dus niet werken. Ik zou zelf paddo's gaan kweken, ben ik meteen een crimineel.

Mensen gaan fake paddo's verkopen, mensen gaan ze zelf plukken, mensen gebruiken ze onverstsandig.. alles met de gevolgen van dien. Wat een tenenkrommende kortzichtige rukkers zijn het toch..
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mac... zei:
Nja das ff precies het omgekeerde dan wat de bedoeling is. Als die schijnheilige het nu eens andersom zouden aanpassen en de wietteelt zouden lagaliseren, mja... Dat krijg je bij dat christentuig toch niet erin.
Klik om te vergroten...
ja daar heb je helemaal gelijk in!
T
ThunderBunnyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als we dit niet willen moetten we met zijn alle komende kamerverkiezingen op de SP stemmen das een van de weinige partijen die voor legalisering van soft drugs is :hearteyes: :stoned:
altijd die stomme CDA "het zou verboden moetten worden!" :smilingimp: :stoned: :wave:
d
doopieLid
01-01-2024, 00:00
#13
alleen maar goed !!!
minder aanbod prijzen omhoog wat wil je nou nog meer :grin:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Iemand trouwens enig idee wat de uitslag ongeveer was, van het stemmen van gister, was het vergeten ivm werk ed en heb er nu helemaal niks van meegkekregen...
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#15
PvdA en SP grote winst, regeringspartij'en en leefbare partij'en zware verliezen :)
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Baukereg zei:
Ja hoor, onze christenhonden hebben weer iets bedacht om de illegaliteit en criminaliteit te vergroten en de overheid met meer regels en burocratie op te zadelen, en daarmee nog te scoren ook bij hun christenlijke 50+ achterban:

Het CDA wil paal en perk stellen aan zogeheten growshops. In die winkels worden spullen verkocht waarmee onder meer wier gekweekt kan worden. De shops kunnen vanwege het gedoogbeleid niet worden gesloten.

Het CDA denkt daarom aan ontmoediging door eigenaren alleen een vergunning te geven als zij aantonen dat ze zelf geen wiet kweken. De eigenaren moeten ook registreren wie hun klanten zijn. Die worden op hun beurt gecontrolleerd.

De regeringspartij hoopt op die manier de overlast van het softdrugsbeleid te beperken. De VVD is bereid het plan te steunen. Nederland heeft 400 growshops.

Bron: NOS Teletekst
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Smerige opdringers willen gewoon dat wij zometeen op de zaterdagavond
met een bijbel in de klauwen gaan zitten mokken tot we een bekkie krijgen zoals balkenbrei...Moet je eens over nadenken zeg...wat een malloten....
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#17
oke dan zullen we dan maar een einde aan het cda maken?


"we've gotta exe*** some rich important people, gotta burn down all the churches and topple all the steeples."

hihi
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Dat is nu juist het probleem. Kerken branden heel moeilijk omdat er zovaak tegenaan gepist wordt!
J
JamanLid
01-01-2024, 00:00
#19
het CDA zijn gewoon een stelletje nerds die nooit wat mochten in hun jonge jaren. behalve dat ze elke dag braaf naar school gingen hebben ze nooit wat gedaan. zelf sex voor het huwelijk was uit den boze.

conclusie: CDA moet gewoon ophoeren (komt wel goed bij de verkiezingen van 2007, hoop ik)
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#20
:stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."