Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums17-jarige jongen vermoord in Brussel voor een mp3 speler

17-jarige jongen vermoord in Brussel voor een mp3 speler

170 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#1
om nog maar te zwijgen van in antwerpen (vooral in borgerhout)
daar word ik echt ziek als ge da daar ziet
ge ziet der letterlijk alles rondlopen (buiten belgen dan)
en dat is echt niet overdreven
z
zakkieLid
01-01-2024, 00:00
#2
De meeste allochtonen zitten in Brussel-Noord, het armere deel van de stad.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#3
schranziewanzie zei:
pasquali zei:
Jammer dat je direct aan "allochtonen" denkt Frisko!
Klik om te vergroten...
ja maar zo zie je maar weer
de daders zijn WEER maar eens allochtonen he
Klik om te vergroten...

ten eerste wil ik zeggen dat ik geweld altijd afzweer en het zelf nooit zou gebruiken ook maaaaar!

ja laten we ze gewoon allemaal dood maken of niet dan? zijn we ook van dat probleem af, gelukkig zijn afrikanen of marrokanen, polen of roemenen NOOIT uitgebuit door de westerse samenleving he, nee, gelukkig zijn er geen beestachtige dingen gebeurd naar hun toe.


SHIT BUSTS SHIT BUSTS SHIT

vicieuze cirkel, wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten, op wat voor manier dan ook, het is immers best voorspelbaar dat dit gebeurd, ik had me zekers niet anders gedragen, hierbij wil ik geen moslim gemeenschap of een afrikaanse gemeenschap steun toe dragen, maar het blanke ras, is zo decadent als sinterklaas, wake up! we komen hun de strot uit, en dat is meer dan logisch!

de protest zanger uit de jaren 60/70 zong het al:

"de laatste stuipen van een decadent ras zijn duidelijk voelbaar,
de blanke man heeft zijn beste tijd gehad, al bralt hij vaak over zijn vroegere successen, HIJ KOMT HUN DE STROT UIT"


Waar ligt de haat? ligt de haat bij ons of bij hun? zouden we niet op een wat meer pragmatische manier met elkaar kunnen omgaan, en ons zelf afvragen van Goh, hoe zou dit persoon zich voelen bij bijvoorbeeld die spotprent mohammed? Is het dan raar dat ze er boos over zijn? dat is toch hun keus? Als christelijken niet boos zijn over een spot prent over God, dan is dat toch ook hun keus? de een zwijgt de ander schreeuwt, zolang er geen geweld om de bocht komt kijken vind ik dat gewoon hun recht.

Ik stoor me bestwel aan uitlating van Goh wéér een allochtoon, alsof allochtonen het verdomme nog zo makkelijk hebben in deze verharderde maatschappij?!

NO WAY!
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#4
schranziewanzie zei:
om nog maar te zwijgen van in antwerpen (vooral in borgerhout)
daar word ik echt ziek als ge da daar ziet
ge ziet der letterlijk alles rondlopen (buiten belgen dan)
en dat is echt niet overdreven
Klik om te vergroten...



nou is dat borgerhout dan verdomme van jou ofzo?

of zit je stiekem te streven naar een vierde rijk?

facist!
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#5
schranziewanzie zei:
Frisko zei:
Frisko zei:
schandalig is da....
en laat me raden,brussel centraal = allochtoon??? :rolleyes: :rolleyes:
Klik om te vergroten...
dit was dus de post die die reacties heeft uitgelokt,maar volgens mij heb je hem verkeerd begrepen,en volgens mij ken je brussel centraal niet echt????
brussel centraal zit STAMPESVOL met allochtonen,vandaar die reactie dus ook :)
Klik om te vergroten...
idd
daar kun je zeer interesante spelletjes spelen
namelijk ZOEK DE BELG :) :) :) :)
Klik om te vergroten...



jij bent zo blank, dat de vuiligheid erzelfs in je posts van afstraalt
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#6
mooi gezegd wildchild die eerste post van je
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#7
lot zei:
mooi gezegd wildchild die eerste post van je
Klik om te vergroten...


:wave:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#8
WildChild zei:
schranziewanzie zei:
om nog maar te zwijgen van in antwerpen (vooral in borgerhout)
daar word ik echt ziek als ge da daar ziet
ge ziet der letterlijk alles rondlopen (buiten belgen dan)
en dat is echt niet overdreven
Klik om te vergroten...



nou is dat borgerhout dan verdomme van jou ofzo?

of zit je stiekem te streven naar een vierde rijk?

facist!
Klik om te vergroten...
volgens mij ben jij er zelf 1 mede dat je je zo aangevallen voelt :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#9
WildChild zei:
lot zei:
mooi gezegd wildchild die eerste post van je
Klik om te vergroten...


:wave:
Klik om te vergroten...

ben het namelijk ook helemaal met je eens:
'wie de bal kaatst kan hem terug verwachten'
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#10
[/quote]

idd ik begrijp gewoonweg niet hoe het komt


kijk

stel...



5% allochtonen in belgie
95% belgen


WAAROM ooh WAAROM horen we zoveel van allochtonen in belgie dan...
het zou toch net andersom moeten zijn dan????[/quote]
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#11

idd ik begrijp gewoonweg niet hoe het komt


kijk

stel...



5% allochtonen in belgie
95% belgen


WAAROM ooh WAAROM horen we zoveel van allochtonen in belgie dan...
het zou toch net andersom moeten zijn dan????[/quote][/quote]



Waarom denk je? omdat die mensen geen cent te makken hebben? zodra ze hier komen of zijn belanden ze in een vicieuze cirkel, maar oooh wat zijn rappers als snoopdogg, eminem en dre toch goed? no shit, ze zijn precies het zelfde.
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#12
Frisko zei:
WildChild zei:
schranziewanzie zei:
om nog maar te zwijgen van in antwerpen (vooral in borgerhout)
daar word ik echt ziek als ge da daar ziet
ge ziet der letterlijk alles rondlopen (buiten belgen dan)
en dat is echt niet overdreven
Klik om te vergroten...



nou is dat borgerhout dan verdomme van jou ofzo?

of zit je stiekem te streven naar een vierde rijk?

facist!
Klik om te vergroten...
volgens mij ben jij er zelf 1 mede dat je je zo aangevallen voelt :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Klik om te vergroten...

lullige opmerking
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#13
dude stfu met je geblaat over rappers,daar gaat het helemaal niet om en ik luister die bullshit niet,het gaat hier over een jongen die vermoord is in belgie,door een allochtoon,of je het nu wil of niet...
en het is en blijft een feit dat ik veeeeeeeeeeeeeeeeel meer over allochtonen hoor die iets uitspoken dan blanken(ik bedoel als je kijkt naar die %)
het is echt niet zo dat alleen allochtonen de krant halen hoor!!!
wake up dude!!!!!!!! :rolleyes: :rolleyes: :angry: :angry:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#14
idd
vrijf die stront eens uit uw ogen
die apen denken da die hier alles kunnen en mogen
da ze GVD terugkeren naar hun eigen land
da ze daar wa de crimineel gaan uithangen
kruip nog wa meer in die hun gat
begrijp nie da jullie zo achterlijk zijn voor uw eigen land te laten inpikken
EIGEN VOLK EERST
stem voor vlaams belang
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#15
lot zei:
Frisko zei:
WildChild zei:
schranziewanzie zei:
om nog maar te zwijgen van in antwerpen (vooral in borgerhout)
daar word ik echt ziek als ge da daar ziet
ge ziet der letterlijk alles rondlopen (buiten belgen dan)
en dat is echt niet overdreven
Klik om te vergroten...



nou is dat borgerhout dan verdomme van jou ofzo?

of zit je stiekem te streven naar een vierde rijk?

facist!
Klik om te vergroten...
volgens mij ben jij er zelf 1 mede dat je je zo aangevallen voelt :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Klik om te vergroten...

lullige opmerking
Klik om te vergroten...
lullig maar volgens mij wel waar...
kan zijn dat ik fout zit maargoed,...
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#16
Frisko zei:
WildChild zei:
schranziewanzie zei:
om nog maar te zwijgen van in antwerpen (vooral in borgerhout)
daar word ik echt ziek als ge da daar ziet
ge ziet der letterlijk alles rondlopen (buiten belgen dan)
en dat is echt niet overdreven
Klik om te vergroten...



nou is dat borgerhout dan verdomme van jou ofzo?

of zit je stiekem te streven naar een vierde rijk?

facist!
Klik om te vergroten...
volgens mij ben jij er zelf 1 mede dat je je zo aangevallen voelt :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Klik om te vergroten...



O nu voel ik me aangevallen omdat ik anders tegen dingen oversta dan menig rechts denkent persoon? als iemand zegt dat hij er letterlijk ziek van word van wat hij ziet rondlopen wie is dan een facist?

zoek de term Pacifist maar eens op jongentje. doe je huiswerk, dan discussieren we verder. kus
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#17
Frisko zei:
lot zei:
Frisko zei:
WildChild zei:
schranziewanzie zei:
om nog maar te zwijgen van in antwerpen (vooral in borgerhout)
daar word ik echt ziek als ge da daar ziet
ge ziet der letterlijk alles rondlopen (buiten belgen dan)
en dat is echt niet overdreven
Klik om te vergroten...



nou is dat borgerhout dan verdomme van jou ofzo?

of zit je stiekem te streven naar een vierde rijk?

facist!
Klik om te vergroten...
volgens mij ben jij er zelf 1 mede dat je je zo aangevallen voelt :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Klik om te vergroten...

lullige opmerking
Klik om te vergroten...
lullig maar volgens mij wel waar...
kan zijn dat ik fout zit maargoed,...
Klik om te vergroten...


weet je wel wat facisme is?
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#18
Frisko zei:
WildChild zei:
Frisko zei:
lot zei:
Frisko zei:
WildChild zei:
schranziewanzie zei:
om nog maar te zwijgen van in antwerpen (vooral in borgerhout)
daar word ik echt ziek als ge da daar ziet
ge ziet der letterlijk alles rondlopen (buiten belgen dan)
en dat is echt niet overdreven
Klik om te vergroten...



nou is dat borgerhout dan verdomme van jou ofzo?

of zit je stiekem te streven naar een vierde rijk?

facist!
Klik om te vergroten...
volgens mij ben jij er zelf 1 mede dat je je zo aangevallen voelt :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Klik om te vergroten...

lullige opmerking
Klik om te vergroten...
lullig maar volgens mij wel waar...
kan zijn dat ik fout zit maargoed,...
Klik om te vergroten...


weet je wel wat facisme is?
Klik om te vergroten...
dude dit heeft 0.0 met hitler of mussolini te maken,grow up!!!
ga nog ma wa gatlekken! :angry:
Klik om te vergroten...


Zoek het nog een keer op wil je, en lees het dan even helemaal door, in plaats van alleen de woorden Hitler en Mussolini er uit te pikken, zou je er ook achter kunnen komen, dat het veel verder gaat en dat het een ideologie is, kneus.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#19
WildChild zei:
Frisko zei:
lot zei:
Frisko zei:
WildChild zei:
schranziewanzie zei:
om nog maar te zwijgen van in antwerpen (vooral in borgerhout)
daar word ik echt ziek als ge da daar ziet
ge ziet der letterlijk alles rondlopen (buiten belgen dan)
en dat is echt niet overdreven
Klik om te vergroten...



nou is dat borgerhout dan verdomme van jou ofzo?

of zit je stiekem te streven naar een vierde rijk?

facist!
Klik om te vergroten...
volgens mij ben jij er zelf 1 mede dat je je zo aangevallen voelt :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Klik om te vergroten...

lullige opmerking
Klik om te vergroten...
lullig maar volgens mij wel waar...
kan zijn dat ik fout zit maargoed,...
Klik om te vergroten...


weet je wel wat facisme is?
Klik om te vergroten...
dude dit heeft 0.0 met hitler of mussolini te maken,grow up!!!
ga nog ma wa gatlekken! :angry:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#20
WildChild zei:
Frisko zei:
lot zei:
Frisko zei:
WildChild zei:
schranziewanzie zei:
om nog maar te zwijgen van in antwerpen (vooral in borgerhout)
daar word ik echt ziek als ge da daar ziet
ge ziet der letterlijk alles rondlopen (buiten belgen dan)
en dat is echt niet overdreven
Klik om te vergroten...



nou is dat borgerhout dan verdomme van jou ofzo?

of zit je stiekem te streven naar een vierde rijk?

facist!
Klik om te vergroten...
volgens mij ben jij er zelf 1 mede dat je je zo aangevallen voelt :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Klik om te vergroten...

lullige opmerking
Klik om te vergroten...
lullig maar volgens mij wel waar...
kan zijn dat ik fout zit maargoed,...
Klik om te vergroten...


weet je wel wat facisme is?
Klik om te vergroten...
ja ge kunt idd wel een stukske pijpen zenne kerel
wa heeft dit in godsnaam facisme te maken

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."