schranziewanzie zei:
pasquali zei:
Jammer dat je direct aan "allochtonen" denkt Frisko!
ja maar zo zie je maar weer
de daders zijn WEER maar eens allochtonen he
ten eerste wil ik zeggen dat ik geweld altijd afzweer en het zelf nooit zou gebruiken ook maaaaar!
ja laten we ze gewoon allemaal dood maken of niet dan? zijn we ook van dat probleem af, gelukkig zijn afrikanen of marrokanen, polen of roemenen NOOIT uitgebuit door de westerse samenleving he, nee, gelukkig zijn er geen beestachtige dingen gebeurd naar hun toe.
SHIT BUSTS SHIT BUSTS SHIT
vicieuze cirkel, wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten, op wat voor manier dan ook, het is immers best voorspelbaar dat dit gebeurd, ik had me zekers niet anders gedragen, hierbij wil ik geen moslim gemeenschap of een afrikaanse gemeenschap steun toe dragen, maar het blanke ras, is zo decadent als sinterklaas, wake up! we komen hun de strot uit, en dat is meer dan logisch!
de protest zanger uit de jaren 60/70 zong het al:
"de laatste stuipen van een decadent ras zijn duidelijk voelbaar,
de blanke man heeft zijn beste tijd gehad, al bralt hij vaak over zijn vroegere successen, HIJ KOMT HUN DE STROT UIT"
Waar ligt de haat? ligt de haat bij ons of bij hun? zouden we niet op een wat meer pragmatische manier met elkaar kunnen omgaan, en ons zelf afvragen van Goh, hoe zou dit persoon zich voelen bij bijvoorbeeld die spotprent mohammed? Is het dan raar dat ze er boos over zijn? dat is toch hun keus? Als christelijken niet boos zijn over een spot prent over God, dan is dat toch ook hun keus? de een zwijgt de ander schreeuwt, zolang er geen geweld om de bocht komt kijken vind ik dat gewoon hun recht.
Ik stoor me bestwel aan uitlating van Goh wéér een allochtoon, alsof allochtonen het verdomme nog zo makkelijk hebben in deze verharderde maatschappij?!
NO WAY!