#1
precies ja...boy zei:pasquali zei:Jammer dat je direct aan "allochtonen" denkt Frisko!
Jammer van je reactie, want het is toch zo?
9 kansen vd 10 als er iets gebeurt is het een allochtoon geweest...met of zonder belgisch paspoort!!!
precies ja...boy zei:pasquali zei:Jammer dat je direct aan "allochtonen" denkt Frisko!
Jammer van je reactie, want het is toch zo?
ja maar zo zie je maar weerpasquali zei:Jammer dat je direct aan "allochtonen" denkt Frisko!
idd dan vragen ze zich af waarom er de laatste jaren zoveel belangstelling is rond het "vlaams belang"schranziewanzie zei:ja maar zo zie je maar weerpasquali zei:Jammer dat je direct aan "allochtonen" denkt Frisko!
de daders zijn WEER maar eens allochtonen he

Waterpijp zei:wat een crap,,, erg is dit!
en doe ff normaal, alsof buitenlanders zulke smeerlappen zijn. Wij nederlanders zijn net zo erg, mens is mens...![]()
ze vrager der ook zelf omlot zei:jah vinnet ook echt niet normaal wat er is gebeurt
wel jammer dat hier wordt gereageerd met "de allochtonen"
schranziewanzie zei:ze vrager der ook zelf omlot zei:jah vinnet ook echt niet normaal wat er is gebeurt
wel jammer dat hier wordt gereageerd met "de allochtonen"
srry ma het is gewoon zo
lees wa meer in de krant dan zie je mss de feiten
der is een grote minderheid aan allochtonen in ons land en toch is de grote meerderheid van de misdaden toch gepleegd door allochtonen
naja dat was miss een beetje fel uit de hoek komen van mij!lot zei:schranziewanzie zei:ze vrager der ook zelf omlot zei:jah vinnet ook echt niet normaal wat er is gebeurt
wel jammer dat hier wordt gereageerd met "de allochtonen"
srry ma het is gewoon zo
lees wa meer in de krant dan zie je mss de feiten
der is een grote minderheid aan allochtonen in ons land en toch is de grote meerderheid van de misdaden toch gepleegd door allochtonen
ik lees de krant volg het nieuws.. ik weet wat er gebeurt
en ja dat is ook niet normaal
maar eej mijn vriend is Koerdisch allochtoon dus en zoals het hier door sommige gebracht wordt zou hij dus ook al crimineel zijn
en dat vinnik jammer..
Iedereen verdient een eerlijke kans! Autochtoon of Allochtoon!
Frisko zei:naja dat was miss een beetje fel uit de hoek komen van mij!lot zei:schranziewanzie zei:ze vrager der ook zelf omlot zei:jah vinnet ook echt niet normaal wat er is gebeurt
wel jammer dat hier wordt gereageerd met "de allochtonen"
srry ma het is gewoon zo
lees wa meer in de krant dan zie je mss de feiten
der is een grote minderheid aan allochtonen in ons land en toch is de grote meerderheid van de misdaden toch gepleegd door allochtonen
ik lees de krant volg het nieuws.. ik weet wat er gebeurt
en ja dat is ook niet normaal
maar eej mijn vriend is Koerdisch allochtoon dus en zoals het hier door sommige gebracht wordt zou hij dus ook al crimineel zijn
en dat vinnik jammer..
Iedereen verdient een eerlijke kans! Autochtoon of Allochtoon!
mijn oprechte excuses daarvoor dan maar ik ben het VOLLEDIG met schranz eens...
het KON wel een blanke geweest zijn,maar dat was nu dus weeral niet het geval...zakkie zei:toen ik hoorde dat Joe, want zo heet die jongen die is neergestoken, probeerde ik het me voor te stellen. en ik kon het niet voorstellen dat een blanke dat had gedaan.
btw. vanmorgen stonden alle kranten vol ervan. echt zot.
Maar waar ik niet bijkan is dat bijna niemand dat gezien heeft. ik zou er nog kunnen inkomen dat je één mesteekt nie ziet, maar hij had 5 messteken in de borststreek dusja ......![]()
gelijk ik ook al eerder zijlot zei:Frisko zei:naja dat was miss een beetje fel uit de hoek komen van mij!lot zei:schranziewanzie zei:ze vrager der ook zelf omlot zei:jah vinnet ook echt niet normaal wat er is gebeurt
wel jammer dat hier wordt gereageerd met "de allochtonen"
srry ma het is gewoon zo
lees wa meer in de krant dan zie je mss de feiten
der is een grote minderheid aan allochtonen in ons land en toch is de grote meerderheid van de misdaden toch gepleegd door allochtonen
ik lees de krant volg het nieuws.. ik weet wat er gebeurt
en ja dat is ook niet normaal
maar eej mijn vriend is Koerdisch allochtoon dus en zoals het hier door sommige gebracht wordt zou hij dus ook al crimineel zijn
en dat vinnik jammer..
Iedereen verdient een eerlijke kans! Autochtoon of Allochtoon!
mijn oprechte excuses daarvoor dan maar ik ben het VOLLEDIG met schranz eens...
ik ben het ook deels met hem eens hoor daar niet van,
ik heb ook mijn mening gegeven
en ook mijn excuses als ik dingen verkeerd interpeteer maar zo komt het op mij over
schranziewanzie zei:gelijk ik ook al eerder zijlot zei:Frisko zei:naja dat was miss een beetje fel uit de hoek komen van mij!lot zei:schranziewanzie zei:ze vrager der ook zelf omlot zei:jah vinnet ook echt niet normaal wat er is gebeurt
wel jammer dat hier wordt gereageerd met "de allochtonen"
srry ma het is gewoon zo
lees wa meer in de krant dan zie je mss de feiten
der is een grote minderheid aan allochtonen in ons land en toch is de grote meerderheid van de misdaden toch gepleegd door allochtonen
ik lees de krant volg het nieuws.. ik weet wat er gebeurt
en ja dat is ook niet normaal
maar eej mijn vriend is Koerdisch allochtoon dus en zoals het hier door sommige gebracht wordt zou hij dus ook al crimineel zijn
en dat vinnik jammer..
Iedereen verdient een eerlijke kans! Autochtoon of Allochtoon!
mijn oprechte excuses daarvoor dan maar ik ben het VOLLEDIG met schranz eens...
ik ben het ook deels met hem eens hoor daar niet van,
ik heb ook mijn mening gegeven
en ook mijn excuses als ik dingen verkeerd interpeteer maar zo komt het op mij over
ge hebt er heel goei mensen bij
maar zijn helaas moeilijk te vinden
echt toen ik in turkye was da zijn de beste mensen die ge u kunt inbeelden
met die mannen heb ik dan ook totaal geen problemen
schranziewanzie zei:gelijk ik ook al eerder zijlot zei:Frisko zei:naja dat was miss een beetje fel uit de hoek komen van mij!lot zei:schranziewanzie zei:ze vrager der ook zelf omlot zei:jah vinnet ook echt niet normaal wat er is gebeurt
wel jammer dat hier wordt gereageerd met "de allochtonen"
srry ma het is gewoon zo
lees wa meer in de krant dan zie je mss de feiten
der is een grote minderheid aan allochtonen in ons land en toch is de grote meerderheid van de misdaden toch gepleegd door allochtonen
ik lees de krant volg het nieuws.. ik weet wat er gebeurt
en ja dat is ook niet normaal
maar eej mijn vriend is Koerdisch allochtoon dus en zoals het hier door sommige gebracht wordt zou hij dus ook al crimineel zijn
en dat vinnik jammer..
Iedereen verdient een eerlijke kans! Autochtoon of Allochtoon!
mijn oprechte excuses daarvoor dan maar ik ben het VOLLEDIG met schranz eens...
ik ben het ook deels met hem eens hoor daar niet van,
ik heb ook mijn mening gegeven
en ook mijn excuses als ik dingen verkeerd interpeteer maar zo komt het op mij over
ge hebt er heel goei mensen bij
maar zijn helaas moeilijk te vinden
echt toen ik in turkye was da zijn de beste mensen die ge u kunt inbeelden
met die mannen heb ik dan ook totaal geen problemen
akkoord kunnen idd zeker even goed belgen of nederlanders zijnlot zei:schranziewanzie zei:gelijk ik ook al eerder zijlot zei:Frisko zei:naja dat was miss een beetje fel uit de hoek komen van mij!lot zei:schranziewanzie zei:ze vrager der ook zelf omlot zei:jah vinnet ook echt niet normaal wat er is gebeurt
wel jammer dat hier wordt gereageerd met "de allochtonen"
srry ma het is gewoon zo
lees wa meer in de krant dan zie je mss de feiten
der is een grote minderheid aan allochtonen in ons land en toch is de grote meerderheid van de misdaden toch gepleegd door allochtonen
ik lees de krant volg het nieuws.. ik weet wat er gebeurt
en ja dat is ook niet normaal
maar eej mijn vriend is Koerdisch allochtoon dus en zoals het hier door sommige gebracht wordt zou hij dus ook al crimineel zijn
en dat vinnik jammer..
Iedereen verdient een eerlijke kans! Autochtoon of Allochtoon!
mijn oprechte excuses daarvoor dan maar ik ben het VOLLEDIG met schranz eens...
ik ben het ook deels met hem eens hoor daar niet van,
ik heb ook mijn mening gegeven
en ook mijn excuses als ik dingen verkeerd interpeteer maar zo komt het op mij over
ge hebt er heel goei mensen bij
maar zijn helaas moeilijk te vinden
echt toen ik in turkye was da zijn de beste mensen die ge u kunt inbeelden
met die mannen heb ik dan ook totaal geen problemen
zijn er altijd een stel die het verknallen
maar dat kunnen net zo goed nederlanders en belgen zijn..
dat wordt alleen dan een beetje verdoezeld dats wel weer zo
zo lijkt het net of het "altijd" de "allochtonen" zijn
schranziewanzie zei:akkoord kunnen idd zeker even goed belgen of nederlanders zijnlot zei:schranziewanzie zei:gelijk ik ook al eerder zijlot zei:Frisko zei:naja dat was miss een beetje fel uit de hoek komen van mij!lot zei:schranziewanzie zei:ze vrager der ook zelf omlot zei:jah vinnet ook echt niet normaal wat er is gebeurt
wel jammer dat hier wordt gereageerd met "de allochtonen"
srry ma het is gewoon zo
lees wa meer in de krant dan zie je mss de feiten
der is een grote minderheid aan allochtonen in ons land en toch is de grote meerderheid van de misdaden toch gepleegd door allochtonen
ik lees de krant volg het nieuws.. ik weet wat er gebeurt
en ja dat is ook niet normaal
maar eej mijn vriend is Koerdisch allochtoon dus en zoals het hier door sommige gebracht wordt zou hij dus ook al crimineel zijn
en dat vinnik jammer..
Iedereen verdient een eerlijke kans! Autochtoon of Allochtoon!
mijn oprechte excuses daarvoor dan maar ik ben het VOLLEDIG met schranz eens...
ik ben het ook deels met hem eens hoor daar niet van,
ik heb ook mijn mening gegeven
en ook mijn excuses als ik dingen verkeerd interpeteer maar zo komt het op mij over
ge hebt er heel goei mensen bij
maar zijn helaas moeilijk te vinden
echt toen ik in turkye was da zijn de beste mensen die ge u kunt inbeelden
met die mannen heb ik dan ook totaal geen problemen
zijn er altijd een stel die het verknallen
maar dat kunnen net zo goed nederlanders en belgen zijn..
dat wordt alleen dan een beetje verdoezeld dats wel weer zo
zo lijkt het net of het "altijd" de "allochtonen" zijn
daar hebt ge evengoed klootzakken tussen zitten
maar van da verdoezelen betwijfel ik toch
doet een belg iets verkeerd staat het evengoed in de krant
schranziewanzie zei:akkoord kunnen idd zeker even goed belgen of nederlanders zijnlot zei:schranziewanzie zei:gelijk ik ook al eerder zijlot zei:Frisko zei:naja dat was miss een beetje fel uit de hoek komen van mij!lot zei:schranziewanzie zei:ze vrager der ook zelf omlot zei:jah vinnet ook echt niet normaal wat er is gebeurt
wel jammer dat hier wordt gereageerd met "de allochtonen"
srry ma het is gewoon zo
lees wa meer in de krant dan zie je mss de feiten
der is een grote minderheid aan allochtonen in ons land en toch is de grote meerderheid van de misdaden toch gepleegd door allochtonen
ik lees de krant volg het nieuws.. ik weet wat er gebeurt
en ja dat is ook niet normaal
maar eej mijn vriend is Koerdisch allochtoon dus en zoals het hier door sommige gebracht wordt zou hij dus ook al crimineel zijn
en dat vinnik jammer..
Iedereen verdient een eerlijke kans! Autochtoon of Allochtoon!
mijn oprechte excuses daarvoor dan maar ik ben het VOLLEDIG met schranz eens...
ik ben het ook deels met hem eens hoor daar niet van,
ik heb ook mijn mening gegeven
en ook mijn excuses als ik dingen verkeerd interpeteer maar zo komt het op mij over
ge hebt er heel goei mensen bij
maar zijn helaas moeilijk te vinden
echt toen ik in turkye was da zijn de beste mensen die ge u kunt inbeelden
met die mannen heb ik dan ook totaal geen problemen
zijn er altijd een stel die het verknallen
maar dat kunnen net zo goed nederlanders en belgen zijn..
dat wordt alleen dan een beetje verdoezeld dats wel weer zo
zo lijkt het net of het "altijd" de "allochtonen" zijn
daar hebt ge evengoed klootzakken tussen zitten
maar van da verdoezelen betwijfel ik toch
doet een belg iets verkeerd staat het evengoed in de krant
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."