Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums17-jarige jongen vermoord in Brussel voor een mp3 speler

17-jarige jongen vermoord in Brussel voor een mp3 speler

170 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#1
boy zei:
pasquali zei:
Jammer dat je direct aan "allochtonen" denkt Frisko!
Klik om te vergroten...

Jammer van je reactie, want het is toch zo?
Klik om te vergroten...
precies ja...
9 kansen vd 10 als er iets gebeurt is het een allochtoon geweest...met of zonder belgisch paspoort!!!
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#2
pasquali zei:
Jammer dat je direct aan "allochtonen" denkt Frisko!
Klik om te vergroten...
ja maar zo zie je maar weer
de daders zijn WEER maar eens allochtonen he
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#3
schranziewanzie zei:
pasquali zei:
Jammer dat je direct aan "allochtonen" denkt Frisko!
Klik om te vergroten...
ja maar zo zie je maar weer
de daders zijn WEER maar eens allochtonen he
Klik om te vergroten...
idd dan vragen ze zich af waarom er de laatste jaren zoveel belangstelling is rond het "vlaams belang" :rolleyes: :rolleyes:
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#4
wat een crap,,, erg is dit!

en doe ff normaal, alsof buitenlanders zulke smeerlappen zijn. Wij nederlanders zijn net zo erg, mens is mens... :confused:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#5
jah vinnet ook echt niet normaal wat er is gebeurt
wel jammer dat hier wordt gereageerd met "de allochtonen"
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#6
wie of wat het ook gedaan heeft t is te erg voor woorden... :(

als ik zulke dingen hoor of lees vraag ik mij af waarom ik kinderen op deze wereld heb gezet :(
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Waterpijp zei:
wat een crap,,, erg is dit!

en doe ff normaal, alsof buitenlanders zulke smeerlappen zijn. Wij nederlanders zijn net zo erg, mens is mens... :confused:
Klik om te vergroten...

alsof alsog,leg me dan gewoon uit hoe het komt dat 9 kansen van de 10 allochtonen degene zijn waar het over gaat!!!!????
alé ik wacht!!
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#8
lot zei:
jah vinnet ook echt niet normaal wat er is gebeurt
wel jammer dat hier wordt gereageerd met "de allochtonen"
Klik om te vergroten...
ze vrager der ook zelf om
srry ma het is gewoon zo
lees wa meer in de krant dan zie je mss de feiten
der is een grote minderheid aan allochtonen in ons land en toch is de grote meerderheid van de misdaden toch gepleegd door allochtonen
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#9
schranziewanzie zei:
lot zei:
jah vinnet ook echt niet normaal wat er is gebeurt
wel jammer dat hier wordt gereageerd met "de allochtonen"
Klik om te vergroten...
ze vrager der ook zelf om
srry ma het is gewoon zo
lees wa meer in de krant dan zie je mss de feiten
der is een grote minderheid aan allochtonen in ons land en toch is de grote meerderheid van de misdaden toch gepleegd door allochtonen
Klik om te vergroten...

ik lees de krant volg het nieuws.. ik weet wat er gebeurt
en ja dat is ook niet normaal
maar eej mijn vriend is Koerdisch allochtoon dus en zoals het hier door sommige gebracht wordt zou hij dus ook al crimineel zijn
en dat vinnik jammer..
Iedereen verdient een eerlijke kans! Autochtoon of Allochtoon!
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#10
lot zei:
schranziewanzie zei:
lot zei:
jah vinnet ook echt niet normaal wat er is gebeurt
wel jammer dat hier wordt gereageerd met "de allochtonen"
Klik om te vergroten...
ze vrager der ook zelf om
srry ma het is gewoon zo
lees wa meer in de krant dan zie je mss de feiten
der is een grote minderheid aan allochtonen in ons land en toch is de grote meerderheid van de misdaden toch gepleegd door allochtonen
Klik om te vergroten...

ik lees de krant volg het nieuws.. ik weet wat er gebeurt
en ja dat is ook niet normaal
maar eej mijn vriend is Koerdisch allochtoon dus en zoals het hier door sommige gebracht wordt zou hij dus ook al crimineel zijn
en dat vinnik jammer..
Iedereen verdient een eerlijke kans! Autochtoon of Allochtoon!
Klik om te vergroten...
naja dat was miss een beetje fel uit de hoek komen van mij!
mijn oprechte excuses daarvoor dan maar ik ben het VOLLEDIG met schranz eens...
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#11
Frisko zei:
lot zei:
schranziewanzie zei:
lot zei:
jah vinnet ook echt niet normaal wat er is gebeurt
wel jammer dat hier wordt gereageerd met "de allochtonen"
Klik om te vergroten...
ze vrager der ook zelf om
srry ma het is gewoon zo
lees wa meer in de krant dan zie je mss de feiten
der is een grote minderheid aan allochtonen in ons land en toch is de grote meerderheid van de misdaden toch gepleegd door allochtonen
Klik om te vergroten...

ik lees de krant volg het nieuws.. ik weet wat er gebeurt
en ja dat is ook niet normaal
maar eej mijn vriend is Koerdisch allochtoon dus en zoals het hier door sommige gebracht wordt zou hij dus ook al crimineel zijn
en dat vinnik jammer..
Iedereen verdient een eerlijke kans! Autochtoon of Allochtoon!
Klik om te vergroten...
naja dat was miss een beetje fel uit de hoek komen van mij!
mijn oprechte excuses daarvoor dan maar ik ben het VOLLEDIG met schranz eens...
Klik om te vergroten...

ik ben het ook deels met hem eens hoor daar niet van,
ik heb ook mijn mening gegeven :)
en ook mijn excuses als ik dingen verkeerd interpeteer maar zo komt het op mij over
z
zakkieLid
01-01-2024, 00:00
#12
jongen neergestoken

toen ik hoorde dat Joe, want zo heet die jongen die is neergestoken, probeerde ik het me voor te stellen. en ik kon het niet voorstellen dat een blanke dat had gedaan.
btw. vanmorgen stonden alle kranten vol ervan. echt zot.
Maar waar ik niet bijkan is dat bijna niemand dat gezien heeft. ik zou er nog kunnen inkomen dat je één mesteekt nie ziet, maar hij had 5 messteken in de borststreek dusja ...... :angry:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: jongen neergestoken

zakkie zei:
toen ik hoorde dat Joe, want zo heet die jongen die is neergestoken, probeerde ik het me voor te stellen. en ik kon het niet voorstellen dat een blanke dat had gedaan.
btw. vanmorgen stonden alle kranten vol ervan. echt zot.
Maar waar ik niet bijkan is dat bijna niemand dat gezien heeft. ik zou er nog kunnen inkomen dat je één mesteekt nie ziet, maar hij had 5 messteken in de borststreek dusja ...... :angry:
Klik om te vergroten...
het KON wel een blanke geweest zijn,maar dat was nu dus weeral niet het geval...:)
maargoed...
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#14
lot zei:
Frisko zei:
lot zei:
schranziewanzie zei:
lot zei:
jah vinnet ook echt niet normaal wat er is gebeurt
wel jammer dat hier wordt gereageerd met "de allochtonen"
Klik om te vergroten...
ze vrager der ook zelf om
srry ma het is gewoon zo
lees wa meer in de krant dan zie je mss de feiten
der is een grote minderheid aan allochtonen in ons land en toch is de grote meerderheid van de misdaden toch gepleegd door allochtonen
Klik om te vergroten...

ik lees de krant volg het nieuws.. ik weet wat er gebeurt
en ja dat is ook niet normaal
maar eej mijn vriend is Koerdisch allochtoon dus en zoals het hier door sommige gebracht wordt zou hij dus ook al crimineel zijn
en dat vinnik jammer..
Iedereen verdient een eerlijke kans! Autochtoon of Allochtoon!
Klik om te vergroten...
naja dat was miss een beetje fel uit de hoek komen van mij!
mijn oprechte excuses daarvoor dan maar ik ben het VOLLEDIG met schranz eens...
Klik om te vergroten...

ik ben het ook deels met hem eens hoor daar niet van,
ik heb ook mijn mening gegeven :)
en ook mijn excuses als ik dingen verkeerd interpeteer maar zo komt het op mij over
Klik om te vergroten...
gelijk ik ook al eerder zij
ge hebt er heel goei mensen bij
maar zijn helaas moeilijk te vinden
echt toen ik in turkye was da zijn de beste mensen die ge u kunt inbeelden
met die mannen heb ik dan ook totaal geen problemen
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#15
schranziewanzie zei:
lot zei:
Frisko zei:
lot zei:
schranziewanzie zei:
lot zei:
jah vinnet ook echt niet normaal wat er is gebeurt
wel jammer dat hier wordt gereageerd met "de allochtonen"
Klik om te vergroten...
ze vrager der ook zelf om
srry ma het is gewoon zo
lees wa meer in de krant dan zie je mss de feiten
der is een grote minderheid aan allochtonen in ons land en toch is de grote meerderheid van de misdaden toch gepleegd door allochtonen
Klik om te vergroten...

ik lees de krant volg het nieuws.. ik weet wat er gebeurt
en ja dat is ook niet normaal
maar eej mijn vriend is Koerdisch allochtoon dus en zoals het hier door sommige gebracht wordt zou hij dus ook al crimineel zijn
en dat vinnik jammer..
Iedereen verdient een eerlijke kans! Autochtoon of Allochtoon!
Klik om te vergroten...
naja dat was miss een beetje fel uit de hoek komen van mij!
mijn oprechte excuses daarvoor dan maar ik ben het VOLLEDIG met schranz eens...
Klik om te vergroten...

ik ben het ook deels met hem eens hoor daar niet van,
ik heb ook mijn mening gegeven :)
en ook mijn excuses als ik dingen verkeerd interpeteer maar zo komt het op mij over
Klik om te vergroten...
gelijk ik ook al eerder zij
ge hebt er heel goei mensen bij
maar zijn helaas moeilijk te vinden
echt toen ik in turkye was da zijn de beste mensen die ge u kunt inbeelden
met die mannen heb ik dan ook totaal geen problemen
Klik om te vergroten...

zijn er altijd een stel die het verknallen
maar dat kunnen net zo goed nederlanders en belgen zijn..
dat wordt alleen dan een beetje verdoezeld dats wel weer zo
zo lijkt het net of het "altijd" de "allochtonen" zijn
z
zakkieLid
01-01-2024, 00:00
#16
schranziewanzie zei:
lot zei:
Frisko zei:
lot zei:
schranziewanzie zei:
lot zei:
jah vinnet ook echt niet normaal wat er is gebeurt
wel jammer dat hier wordt gereageerd met "de allochtonen"
Klik om te vergroten...
ze vrager der ook zelf om
srry ma het is gewoon zo
lees wa meer in de krant dan zie je mss de feiten
der is een grote minderheid aan allochtonen in ons land en toch is de grote meerderheid van de misdaden toch gepleegd door allochtonen
Klik om te vergroten...

ik lees de krant volg het nieuws.. ik weet wat er gebeurt
en ja dat is ook niet normaal
maar eej mijn vriend is Koerdisch allochtoon dus en zoals het hier door sommige gebracht wordt zou hij dus ook al crimineel zijn
en dat vinnik jammer..
Iedereen verdient een eerlijke kans! Autochtoon of Allochtoon!
Klik om te vergroten...
naja dat was miss een beetje fel uit de hoek komen van mij!
mijn oprechte excuses daarvoor dan maar ik ben het VOLLEDIG met schranz eens...
Klik om te vergroten...

ik ben het ook deels met hem eens hoor daar niet van,
ik heb ook mijn mening gegeven :)
en ook mijn excuses als ik dingen verkeerd interpeteer maar zo komt het op mij over
Klik om te vergroten...
gelijk ik ook al eerder zij
ge hebt er heel goei mensen bij
maar zijn helaas moeilijk te vinden
echt toen ik in turkye was da zijn de beste mensen die ge u kunt inbeelden
met die mannen heb ik dan ook totaal geen problemen
Klik om te vergroten...

Daar sluit ik me bij aan Schranziewanzie. Maar waarom komen turken naar hier? ze hopen hier een beter leven te krijgen dan dat ze daar hebben. Maar dan komen ze hier toe en blijkt het hier toch niet zo "nirvana" te zijn als ze denken, en dus komt grotendeels in de criminaliteit terecht. Nu dit is mijn mening hé ..... Als er hier eventueel mensen van noord-afrikaanse afkomst op dit forum zitten, dan bedoel ik dit niet persoonlijk. Ik zeg niet dat alle Noord-Afrikanen slecht zijn
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#17
lot zei:
schranziewanzie zei:
lot zei:
Frisko zei:
lot zei:
schranziewanzie zei:
lot zei:
jah vinnet ook echt niet normaal wat er is gebeurt
wel jammer dat hier wordt gereageerd met "de allochtonen"
Klik om te vergroten...
ze vrager der ook zelf om
srry ma het is gewoon zo
lees wa meer in de krant dan zie je mss de feiten
der is een grote minderheid aan allochtonen in ons land en toch is de grote meerderheid van de misdaden toch gepleegd door allochtonen
Klik om te vergroten...

ik lees de krant volg het nieuws.. ik weet wat er gebeurt
en ja dat is ook niet normaal
maar eej mijn vriend is Koerdisch allochtoon dus en zoals het hier door sommige gebracht wordt zou hij dus ook al crimineel zijn
en dat vinnik jammer..
Iedereen verdient een eerlijke kans! Autochtoon of Allochtoon!
Klik om te vergroten...
naja dat was miss een beetje fel uit de hoek komen van mij!
mijn oprechte excuses daarvoor dan maar ik ben het VOLLEDIG met schranz eens...
Klik om te vergroten...

ik ben het ook deels met hem eens hoor daar niet van,
ik heb ook mijn mening gegeven :)
en ook mijn excuses als ik dingen verkeerd interpeteer maar zo komt het op mij over
Klik om te vergroten...
gelijk ik ook al eerder zij
ge hebt er heel goei mensen bij
maar zijn helaas moeilijk te vinden
echt toen ik in turkye was da zijn de beste mensen die ge u kunt inbeelden
met die mannen heb ik dan ook totaal geen problemen
Klik om te vergroten...

zijn er altijd een stel die het verknallen
maar dat kunnen net zo goed nederlanders en belgen zijn..
dat wordt alleen dan een beetje verdoezeld dats wel weer zo
zo lijkt het net of het "altijd" de "allochtonen" zijn
Klik om te vergroten...
akkoord kunnen idd zeker even goed belgen of nederlanders zijn
daar hebt ge evengoed klootzakken tussen zitten
maar van da verdoezelen betwijfel ik toch
doet een belg iets verkeerd staat het evengoed in de krant
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#18
schranziewanzie zei:
lot zei:
schranziewanzie zei:
lot zei:
Frisko zei:
lot zei:
schranziewanzie zei:
lot zei:
jah vinnet ook echt niet normaal wat er is gebeurt
wel jammer dat hier wordt gereageerd met "de allochtonen"
Klik om te vergroten...
ze vrager der ook zelf om
srry ma het is gewoon zo
lees wa meer in de krant dan zie je mss de feiten
der is een grote minderheid aan allochtonen in ons land en toch is de grote meerderheid van de misdaden toch gepleegd door allochtonen
Klik om te vergroten...

ik lees de krant volg het nieuws.. ik weet wat er gebeurt
en ja dat is ook niet normaal
maar eej mijn vriend is Koerdisch allochtoon dus en zoals het hier door sommige gebracht wordt zou hij dus ook al crimineel zijn
en dat vinnik jammer..
Iedereen verdient een eerlijke kans! Autochtoon of Allochtoon!
Klik om te vergroten...
naja dat was miss een beetje fel uit de hoek komen van mij!
mijn oprechte excuses daarvoor dan maar ik ben het VOLLEDIG met schranz eens...
Klik om te vergroten...

ik ben het ook deels met hem eens hoor daar niet van,
ik heb ook mijn mening gegeven :)
en ook mijn excuses als ik dingen verkeerd interpeteer maar zo komt het op mij over
Klik om te vergroten...
gelijk ik ook al eerder zij
ge hebt er heel goei mensen bij
maar zijn helaas moeilijk te vinden
echt toen ik in turkye was da zijn de beste mensen die ge u kunt inbeelden
met die mannen heb ik dan ook totaal geen problemen
Klik om te vergroten...

zijn er altijd een stel die het verknallen
maar dat kunnen net zo goed nederlanders en belgen zijn..
dat wordt alleen dan een beetje verdoezeld dats wel weer zo
zo lijkt het net of het "altijd" de "allochtonen" zijn
Klik om te vergroten...
akkoord kunnen idd zeker even goed belgen of nederlanders zijn
daar hebt ge evengoed klootzakken tussen zitten
maar van da verdoezelen betwijfel ik toch
doet een belg iets verkeerd staat het evengoed in de krant
Klik om te vergroten...

idd ik begrijp gewoonweg niet hoe het komt


kijk

stel...



5% allochtonen in belgie
95% belgen


WAAROM ooh WAAROM horen we zoveel van allochtonen in belgie dan...
het zou toch net andersom moeten zijn dan????
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#19
schranziewanzie zei:
lot zei:
schranziewanzie zei:
lot zei:
Frisko zei:
lot zei:
schranziewanzie zei:
lot zei:
jah vinnet ook echt niet normaal wat er is gebeurt
wel jammer dat hier wordt gereageerd met "de allochtonen"
Klik om te vergroten...
ze vrager der ook zelf om
srry ma het is gewoon zo
lees wa meer in de krant dan zie je mss de feiten
der is een grote minderheid aan allochtonen in ons land en toch is de grote meerderheid van de misdaden toch gepleegd door allochtonen
Klik om te vergroten...

ik lees de krant volg het nieuws.. ik weet wat er gebeurt
en ja dat is ook niet normaal
maar eej mijn vriend is Koerdisch allochtoon dus en zoals het hier door sommige gebracht wordt zou hij dus ook al crimineel zijn
en dat vinnik jammer..
Iedereen verdient een eerlijke kans! Autochtoon of Allochtoon!
Klik om te vergroten...
naja dat was miss een beetje fel uit de hoek komen van mij!
mijn oprechte excuses daarvoor dan maar ik ben het VOLLEDIG met schranz eens...
Klik om te vergroten...

ik ben het ook deels met hem eens hoor daar niet van,
ik heb ook mijn mening gegeven :)
en ook mijn excuses als ik dingen verkeerd interpeteer maar zo komt het op mij over
Klik om te vergroten...
gelijk ik ook al eerder zij
ge hebt er heel goei mensen bij
maar zijn helaas moeilijk te vinden
echt toen ik in turkye was da zijn de beste mensen die ge u kunt inbeelden
met die mannen heb ik dan ook totaal geen problemen
Klik om te vergroten...

zijn er altijd een stel die het verknallen
maar dat kunnen net zo goed nederlanders en belgen zijn..
dat wordt alleen dan een beetje verdoezeld dats wel weer zo
zo lijkt het net of het "altijd" de "allochtonen" zijn
Klik om te vergroten...
akkoord kunnen idd zeker even goed belgen of nederlanders zijn
daar hebt ge evengoed klootzakken tussen zitten
maar van da verdoezelen betwijfel ik toch
doet een belg iets verkeerd staat het evengoed in de krant
Klik om te vergroten...

staat zeker in de krant maar wel een stuk kleiner
nooit opgevallen dat allochtonen wel de voorpagina halen en blanken nauwelijks.. kan ook aan mij liggen maar zo zie ik het toch als ik een krant lees.. en natuurlijk halen blanken ook wel de voorpagina als er iets super ergs gebeurt maar minder, en allochtonen al bij een klein gevalletje
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#20
Daar sluit ik me bij aan Schranziewanzie. Maar waarom komen turken naar hier? ze hopen hier een beter leven te krijgen dan dat ze daar hebben. Maar dan komen ze hier toe en blijkt het hier toch niet zo "nirvana" te zijn als ze denken, en dus komt grotendeels in de criminaliteit terecht. Nu dit is mijn mening hé ..... Als er hier eventueel mensen van noord-afrikaanse afkomst op dit forum zitten, dan bedoel ik dit niet persoonlijk. Ik zeg niet dat alle Noord-Afrikanen slecht zijn[/quote]
akkoord
ze komen naar hier voor een beter leven
da lukt dus niet dus moeten ze ons leven maar wat verder komen verzieken
wij moesten het maar eens proberen in hun land

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."