#1
Ik vind dat de huidige allochtonen zich volledig moeten aanpassen voordat we weer nieuwe binnenlaten. Eerst de huidige problemen oplossen, vervolgens de 'nieuwelingen' goed laten integreren.(ben aardig bezopen moet maar eens naar bed gaan, ik edit em morgen wel)
