Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums17-jarige jongen vermoord in Brussel voor een mp3 speler

17-jarige jongen vermoord in Brussel voor een mp3 speler

170 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind dat de huidige allochtonen zich volledig moeten aanpassen voordat we weer nieuwe binnenlaten. Eerst de huidige problemen oplossen, vervolgens de 'nieuwelingen' goed laten integreren.(ben aardig bezopen moet maar eens naar bed gaan, ik edit em morgen wel)
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
De maatschappij is al verziekt idd door o.a de media, en het wordt alleen maar erger het blijft bergafwaards gaan. De wereld is een grote teringzooi en gaat echt helemaal nergens over, de mens is een schandalig ras.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#3
caatje zei:
boy zei:
caatje zei:
Waterpijp zei:
Maar jongen, die gasten waar ze het hier op dit forum over hebben, die zogenaamde allochtonen, zijn ook nederlanders, ze zijn hier geboren en opgetogen....
Klik om te vergroten...
Maar houden wel de cultuur van hun ouders thuisland aan. Ik snap dat het voor hun moeilijk is om tussen de 2 culturen "gevangen" te zitten maar hoe je het ook wend of keert: dit is het westen en dit is onze cultuur. Daar moet je je aan aanpassen!
Klik om te vergroten...

Beide moeten zich aanpassen, anders werkt het nooit.
Klik om te vergroten...

Ben ik niet met je eens, dit is ons land, dus hun passen zich maar aan!
Klik om te vergroten...
tottaly agree...
aanpassen of terugkeren is de slogan :hearteyes: :)
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Frisko zei:
caatje zei:
boy zei:
caatje zei:
Waterpijp zei:
Maar jongen, die gasten waar ze het hier op dit forum over hebben, die zogenaamde allochtonen, zijn ook nederlanders, ze zijn hier geboren en opgetogen....
Klik om te vergroten...
Maar houden wel de cultuur van hun ouders thuisland aan. Ik snap dat het voor hun moeilijk is om tussen de 2 culturen "gevangen" te zitten maar hoe je het ook wend of keert: dit is het westen en dit is onze cultuur. Daar moet je je aan aanpassen!
Klik om te vergroten...

Beide moeten zich aanpassen, anders werkt het nooit.
Klik om te vergroten...

Ben ik niet met je eens, dit is ons land, dus hun passen zich maar aan!
Klik om te vergroten...
tottaly agree...
aanpassen of terugkeren is de slogan :hearteyes: :)
Klik om te vergroten...
en nie te vergeten
geen nieuwe allochtonen meer binnen we hebben er zo al te veel :wave: :wave: :wave: :wave:
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#5
En engelsen?
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tprobleem denk ik volgens mij is: wanneer er een allochtoon iemand vermoord ofzo, wordt dat telkens uitdrukkelijk gemeld in de media, als er een blanke iets verkeerd doet, wordt er meestal over gezwegen...
Maar ja, das ook mij mening eh :wink: :grin: :confused:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#7
Saivy zei:
Tprobleem denk ik volgens mij is: wanneer er een allochtoon iemand vermoord ofzo, wordt dat telkens uitdrukkelijk gemeld in de media, als er een blanke iets verkeerd doet, wordt er meestal over gezwegen...
Maar ja, das ook mij mening eh :wink: :grin: :confused:
Klik om te vergroten...

jah dat zei ik ook al ergens.. maar volgens een aantal klopte dat niet
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#8
het is een combinatie van factoren, het is gewoon zo dat de criminaliteit onder allochtonen gemiddeld hoger ligt dan die bij autochtonen, maar natuurlijk wil de media maar al te hard benadrukken
p
puppetLid
01-01-2024, 00:00
#9
caatje zei:
Ben ik niet met je eens, dit is ons land, dus hun passen zich maar aan!
Klik om te vergroten...

whahaha perfecte omschrijving van wat er in Nederland heerst. Allochtonen moeten zich aanpassen door vooral de taal te leren, maar 90 % van die rechtse rakkertjes kent hun eigen taal niet. Het is ´zij passen zich maar aan´!! FF terug naar de schoolbankjes, misschien kan je nog iets leren van de inburgeringscursus!
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#10
puppet zei:
FF terug naar de schoolbankjes, misschien kan je nog iets leren van de inburgeringscursus!
Klik om te vergroten...
ach die inburgerings cursus is een load of bollocks, ouwe tradities en dingen
waar we niks aan hebben.
ik had er een 2,7 op....
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gelukkig verdiep ik mij amper in de details van dit soort nieuwsberichten... Dat blijkt maar weer uit het feit dat ik niet wist dat de Mp3 speler door een allochtoon was "gemoordroofd"

Niet dat die informatie iets boeit, want wat is een allochtoon? Een allochtoon is iemand waarvan 1 van de ouders in het buitenland geboren is, meer niet. De lading wordt bepaald door achterlijke nieuwsberichten zoals deze.. Erg jammer. Ik ben van mening dat de media onze maatschappij zo langzamerhand aan het verzieken is.
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Theo Maassen; "zullen we er gewoon mee stoppen, vanaf nu geen babies meer en over 80 jaar doet de laatste het licht uit, dan wachten we weer een paar duizend jaar en laten we een nieuw soort het opnieuw proberen" :grin:



Hoewel ik wel iets optimistischer ben hoor :stoned:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hehe, ja dat is natuurlijk weer het andere uiterste. Theo Maassen zei ook: "Maar natuurlijk moeten er weer nieuwe mensen geboren worden, over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn"

Ik denk niet dat de media de maatschappij echt daadwerkelijk bepaalt. Maar hij wordt wel ernstig beinvloedt door de media, mensen raken in de war en vooral angstig van media. De invloed is in ieder geval niet gering.

Maarja, hoe zou het anders kunnen?
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
De enorme hoeveelheid aan waardeloze informatie die een mens dagelijks te verduren krijgt is echt sick. Het is de media die iedereen hersenspoelt, of je het nou wilt of niet. Zodra je de deur uitstapt, waan je je op een commercieel stuk aardkloot waar kapitalisme met de scepter zwaait, en waar je continu geconfronteert wordt met die poster van Ice Age 2 op het bushokje, om maar een concreet voorbeeld te geven. Ga naar de film! Breng ons jouw geld in ons laatje! Wat is het toch triest dat geld het enigste is dat iets te vertellen heeft in deze wereld...

Zijn er btw nog meer mensen hier die televisie boycotten?
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja, ik heb alleen antenne. Dat is iig boycotten vd commerciele tv.

Maar het ik vind nog steeds dat opvoeding en leefomgeving kunnen bepalen of jij je daadewerkelijl voor 100% laat beinvloeden door de televisie.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dags zei:
Theo Maassen; "zullen we er gewoon mee stoppen, vanaf nu geen babies meer en over 80 jaar doet de laatste het licht uit, dan wachten we weer een paar duizend jaar en laten we een nieuw soort het opnieuw proberen" :grin:
Klik om te vergroten...

erg mooi citaat
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#17
zommes zei:
Ja, ik heb alleen antenne. Dat is iig boycotten vd commerciele tv.

Maar het ik vind nog steeds dat opvoeding en leefomgeving kunnen bepalen of jij je daadewerkelijl voor 100% laat beinvloeden door de televisie.
Klik om te vergroten...

Kinderen zien de media al heel snel als hun grote voorbeeld. Zet maar eens 2 jochies van 12 in een speelgoedwinkel, eentje die nog nooit televisie heeft gekeken, en de ander dagelijks zo'n 3 uur TV kijkt. Wedden dat de knul die nog nooit televisie gekeken heeft totaal geen voorkeur zou hebben om direct iets te kopen, terwijl de andere als een bezetene die niet weet waar ie kijken moet overal op af zou duiken? Dat is nou de kracht van de postbank.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#18
Solidius zei:
zommes zei:
Ja, ik heb alleen antenne. Dat is iig boycotten vd commerciele tv.

Maar het ik vind nog steeds dat opvoeding en leefomgeving kunnen bepalen of jij je daadewerkelijl voor 100% laat beinvloeden door de televisie.
Klik om te vergroten...

Kinderen zien de media al heel snel als hun grote voorbeeld. Zet maar eens 2 jochies van 12 in een speelgoedwinkel, eentje die nog nooit televisie heeft gekeken, en de ander dagelijks zo'n 3 uur TV kijkt. Wedden dat de knul die nog nooit televisie gekeken heeft totaal geen voorkeur zou hebben om direct iets te kopen, terwijl de andere als een bezetene die niet weet waar ie kijken moet overal op af zou duiken? Dat is nou de kracht van de postbank.
Klik om te vergroten...

Ja, dat denk ik ook wel. Door de media wordt dus ook het beeld gecreeerd dat iedereen alles moet hebben om erbij te horen... met de steekpartijen van dien.
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Maar is dit niet juist allemaal wat (het grootste deel van) de mensen willen? De media heeft veel invloed, maar iedereen heeft nog wel invloed op hoeveel informatie ze willen opnemen en of ze informatie opnemen en hoe ze informatie opnemen. De meeste mensen zijn gewoon niet extreem intelligent en laten zich graag beïnvloeden......can't blame them
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#20
'de media' is meervoud, zeikerd heeft gesproken :P

Kabel tv heb ik opgegeven in november maar de aansluiting is er nog steeds, gratis. Eigenlijk wil ik geen tv meer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...456789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."