Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hehe, kwas er ook. Idd veeeeeel leipe mensen. Kheb ook iets van 7 mensen met een brancard afgevoerd zijn worden of eleptische aanval. Er gingen er té veel té hard. Maar wel cool feestje verder"
"Jaman zei: het CDA zijn gewoon een stelletje nerds die nooit wat mochten in hun jonge jaren. behalve dat ze elke dag braaf naar school gingen hebben ze nooit wat gedaan. zelf sex voor het huwelijk was uit den boze. conclusie: CDA moet gewoon ophoeren (komt wel goed bij de verkiezingen van 2007, hoop ik) Klik om te vergroten... zulke reacties (en anderen van dezelfde aard) dragen alleen maar bij aan het vooroordeel dat ze hebben over drugsgebruikers. beetje jammer... kom eens met gegronde redenen waarom ze NIET zouden moeten sluiten, in plaats van alleen maar het CDA af te zeiken!! ben zelf geen CDA-er, helemaal niet zelfs, maar dit zijn nou niet echt tegenargumenten..."
"hee mensen, voor iedereen die het wil proberen: je moet DAMPO hebben voor Droge Hoest (liefst de tabletten)Dit zijn de beste en in de andere zitten andere stoffen die icm dxm veel sneller een overdosis kunnen veroorzaken. In de VS zijn daar als 15 kindertjes aan doodgegaan! op zich superrelaxt effect, inderdaad beetje keta-achtig"
"Qocaïne zei: Is DXM eigenlijk ook nog in pilvorm verkrijgbaar? Lijkt me een stuk lekkerder dan die hoestdrank troep :P Klik om te vergroten... ja dezelfde hoestdrank heb je ook in pillen, moet je wel minimaal een heel pakje opvrete (30)"
"caatje zei: Ben ik niet met je eens, dit is ons land, dus hun passen zich maar aan! Klik om te vergroten... whahaha perfecte omschrijving van wat er in Nederland heerst. Allochtonen moeten zich aanpassen door vooral de taal te leren, maar 90 % van die rechtse rakkertjes kent hun eigen taal niet. Het is ´zij passen zich maar aan´!! FF terug naar de schoolbankjes, misschien kan je nog iets leren van de inburgeringscursus!"
"slapeloosheid"
"hallo lieve mensen dit topic is vast al eens voorbij gekomen maar ik wil het toch even weten.. Nadat ik sos heb gebruikt vind ik het heel moeilijk om in slaap te komen, ook als ik er veel bij heb gezopen en veel bij heb geblowd.. Ook daarna nog een paar jointjes werken niet goed. Bij XTC en (natuurlijk) vooral bij pep heb ik het ook wel, maar vind ik het veel minder irritant! Bij pep en XTC lig ik toch wel heerlijk, no matter what. Bij sos ga ik heel erg liggen woelen en me er zorgen over maken, en word ik nogal para helemaal als het 9 uur sochtends is en ik slaap nog steeds niet..Effect vind ik wel erg fijn(af en toe dan) dus mijn vraag: Heeft iemand tips om beter in slaap te komen? Bepaald middeltje bij drogist ofzo? wat dan ook!"
"BobG zei: Woohoo ik ben niet alleen. Probeer het ook eens met 2-3 biertjes en dan een joint. Voelt beter dan welke drug dan ook. Ik ben volgens mij een beetje verslaafd daaraan. Klik om te vergroten... jaaaa! doe het ongeveer elke nacht voor ik ga slapen. Echt een heel raar, vrij heftig effect, gebeurt ook alleen als je gaat liggen en je op niets concentreert. Je pit er ook heeeerlijk van trouwens!"
"hallo allemaal. kheb gisteravond voor het eerst een paar lijntjes speed gehad. Helaas was slapen daarna echt ONmogelijk, maar dat had ik ook wel verwacht. Het probleem is, ik moet zo werken en zit nogal met grote pupillen en gestrekte ogen. heeft iemand hier een wondermiddeltje voor? spe"
"Psychonaut1976 zei: puppet zei: Ik heb het vroeger zelf ook welleens gedaan hoor,maar dan meteen na de trip en werd er alleen naar van.En veel van mijn kameraden idemdito. Ik herriner me dat ik toen flink aan het overhitten was met rare niet aangename tintelingen. Dat het puur je hoofd is die wat doet vind ik een linke uitspraak,je hebt het wel over een chemische drug samen met een onschuldige. Als er kiddos zijn die dit zo lezen en die zijn er zat,denken dat dit zomaar ff kan.Ik vind xtc daar te link voor.*overhitting*verborgen hartkwalen etc..* Ps. welk ondezoek heb je gedaan naar de mogelijke gevolgen? Want je bent eigenlijk de eerste waarvan ik hoor die er een lekkere trip van heeft gehad Maarja zou kunnen natuurlijk iedereen zit anders in elkaar Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Het is absoluut niet mijn bedoeling om mensen op verkeerde ideeen te brengen. Volgens mij heb je mijn zinnen ook niet goed gelezen. Ik zeg bewust dat je je er goed op moet voorbereiden, dat je genoeg ervaring moet hebben. Dit is mijn report, doe ermee wat je wilt, waarom zou ik mijn positieve ervaring niet mogen delen! Omdat ik er kiddo's aan breng? Ik ben zelf nog maar 19! wat betreft het 'hoofd-issue': Ik bedoel daarmee dat je je ervan bewust moet blijven dat alles puur een reflectie is van je eigen onderbewuste. Dat het jouw hersenen zijn die de trip produceren, en dat het niet de werkelijkheid is, en vooral: dat het weer over gaat. Het is een periode van slechts een paar uur waarbij je moet proberen je voor al het negatieve af te sluiten. Ik denk dat je daar een bepaalde 'state of mind' voor nodig hebt en je moet er voor jezelf uit zijn dat je sterk in je schoenen staat qua drugs. wat betreft het onderzoek: er staan talloze verslagen van op internet, met natuurlijk allemaal een ander effect. Dat neemt niet weg dat er een paar hoofdlijnen in zitten: (extreme) hallucinaties, visioenen, geen idee meer van tijd of plaats, enz. Dit zijn allemaal dingen die je mee moet nemen en waar je op moet rekenen."