Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Politie is er om mensen op de regels te attenderen. Als je wil blowen doe je dat toch lekker binnen. Heb je ook geen gezeik"
"Het schijnt erg positief gewerkt te hebben!! En daarnaast zijn methadonbussen e.d. een doorn in het oog van dealers. Zo ontmoedig je hen dus ook weer. En ik denk dat mensen die te ver heen zijn en niet meer geholpen willen word, beter gratis heoine kan verstreken dan gedwongen laten afkicken of 'the scene' aan te moedigen. Groetjes, Adelaar"
"siepeltje zei: GRATIS HEROINE voor junks en een jointje mag niet legaal worden wat is dit voor maatschapij ????????? Klik om te vergroten... Een joint is al lang legaal"