Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPedofielen richten politieke partij op

Pedofielen richten politieke partij op

76 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hehe, kun je homosexualiteit ook wel een ziekte noemen.
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
kapitein-x zei:
BobG zei:
zie jij 16'jarige jongens al even shoppen in de 'Hardshop'??
Klik om te vergroten...

:grin:
"Uhm meneer ik ben vandaag 16 geworden en nu mag ik van m'n moeder een harddrug naar eigen keuze uitzoeken....ik zat zelf te denken aan heroine...is dat iets?"
Klik om te vergroten...

Ja, goed plan. Lekker heroïne spuiten. Succes ermee!
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lekker boeiend weer toch.

Iedereen is alleen de grens van 16 jaar gewend omdat dat er zo lang is ingestampt. Als deze mensen daar anders over denken, dan mag dat toch gewoon?

Net alsof ze een kans maken.
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#4
te fokkin ziek. Pedofielen kan je niks kwalijk nemen dat ze het willen, maar dat ze het doen wel! Homosexualiteit komt van 2 kanten. Pedosexualiteit komt van 1 kant(maak mij nou niet wijs dat jij als 13 jarig meisje heb zitten fantaseren over een 40 jaar oude vent :openmouth: En dan krijg je dus omkoping en dat soort dingen. Ik vind dat jongeren kunnen experimenteren, maar dan ook wel met leeftijdsgenoten!!! Van kinderen wordt zoveel verantwoordelijkheid verwacht.

En natuurlijk moeten harddrugs niet worden gelegaliseerd vanaf 16 jaar, wtf! Dat soort sh1t gebeurt al en ik denk dat het goed is als jongeren "geremd" worden door het feit dat het illegaal is en daarom extra voorzichtig zijn.
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dags zei:
te fokkin ziek. Pedofielen kan je niks kwalijk nemen dat ze het willen, maar dat ze het doen wel! Homosexualiteit komt van 2 kanten. Pedosexualiteit komt van 1 kant(maak mij nou niet wijs dat jij als 13 jarig meisje heb zitten fantaseren over een 40 jaar oude vent :openmouth: En dan krijg je dus omkoping en dat soort dingen. Ik vind dat jongeren kunnen experimenteren, maar dan ook wel met leeftijdsgenoten!!! Van kinderen wordt zoveel verantwoordelijkheid verwacht.
Klik om te vergroten...
:openmouth:
pedosexualiteit kan wel degelijk van 2 kanten komen, hoewel het bij een 13 jarig persoon erg onwaarschijnlijk is.
er zijn zeker wel meisjes/jongens van 15+ die er over dromen om een oudere man/vrouw te hebben.
kijk naar balkenende en zijn vrouw daar zit 15 jaar verschil in.
en pedofielen hoefen niet puur sexueel ingesteld te zijn imo.
pedofilie is gewoon een andere voorkeur voor iets waar je op valt.
hoewel veel kinderen zich fysiek nog geheel moeten ontwikkelen blijf ik van mening dat een relatie tussen een meerderjarig persoon en minderjarig persoon moet kunnen en dat hoeft niet puur sexueel te zijn maar het kan ook zoals elke andere normale relatie zijn.
de mens heeft gewoon een heel slecht beeld over pedofielen "ja het zijn kinderlokkers" en dat soort bullshit want we krijgen alleen maar over de rotte appels te horen en die verpesten de boel.
de mensen die het beste voor hebben met die kinderen kun je niks kwalijk nemen behalfe het feit dat ze op jonge kinderen vallen maar daarintegen zou je dan mensen van b.v. 20 het ook kwalijk moeten nemen als ze "iets" hebben met een vrouw/man van een jaar of 70-80.
maar nee daar word weer niet bij stilgestaan.
en als er 15 jaar verschil zit tussen 2 volwassenen is het ook niet zo schokkend als het onderwerp pedofilie.
ik blijf dus van mening dat het een goeie partij kan zijn mits ze enkele punten wat bijschafen.
maar de rotte appels die verpesten het dus.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Elektronik_dynamite zei:
maar daarintegen zou je dan mensen van b.v. 20 het ook kwalijk moeten nemen als ze "iets" hebben met een vrouw/man van een jaar of 70-80.
maar nee daar word weer niet bij stilgestaan.
en als er 15 jaar verschil zit tussen 2 volwassenen is het ook niet zo schokkend als het onderwerp pedofilie.
ik blijf dus van mening dat het een goeie partij kan zijn mits ze enkele punten wat bijschafen.
maar de rotte appels die verpesten het dus.
Klik om te vergroten...

Ik vind dit een beetje ongelukkige vergelijking. Iemand van 20 is geestelijk een stuk wijzer en volwassener dan een kind van 12.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oke ik snap wat je bedoeld maar kan me er niet echt in vinden. Ik denk echt dat 9 vd 10 kids een persoon van 2x zijn of haar leeftijd de baas kunnen (in woorden en gedachtes)

Maar even goede vrienden :wave:
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#8
caatje zei:
Elektronik_dynamite zei:
maar daarintegen zou je dan mensen van b.v. 20 het ook kwalijk moeten nemen als ze "iets" hebben met een vrouw/man van een jaar of 70-80.
maar nee daar word weer niet bij stilgestaan.
en als er 15 jaar verschil zit tussen 2 volwassenen is het ook niet zo schokkend als het onderwerp pedofilie.
ik blijf dus van mening dat het een goeie partij kan zijn mits ze enkele punten wat bijschafen.
maar de rotte appels die verpesten het dus.
Klik om te vergroten...

Ik vind dit een beetje ongelukkige vergelijking. Iemand van 20 is geestelijk een stuk wijzer en volwassener dan een kind van 12.
Klik om te vergroten...
dat heb ik gezegd in mijn vorige post :openmouth:
het is idd wat dat betreft een rare verglijking.
maar stel! het is maar een stel.
een man van pak en beet 40 ziet een meisje van 14/15 en hij vind haar beelschoon en wil haar beter leren kennen aldus stapt hij er op af maakt een praatje probeert haar te versieren en het lukt hem.
de sex komt er pas aan te pas als dat meisje het wil
dus is het puur houden van haar alsin een normale relatie zoals man en vrouw, er is respect voor elkaar levenswijze, mening en omgang met vrienden.
dan is het toch heel normaal, maar word het nog wel gezien als pedofilie
en met dat beeld worden wij dus niet geconfronteerd door de media.
en dat bedoel ik dat de rotte appels het verpesten.
dus het is dan een hele dood normale relatie.
aldus vind ik dat dat soort vormen van pedofilie niet onder illegaal moeten vallen
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
@Ed, Ja dat zal ook best wel bestaan dat soort liefde die wederzijds is. Maar ik denk dat je een kind van die leeftijd heel makkelijk kan ompraten. Snapt zo een kind wel waar het om gaat, een relatie bedoel ik daarmee he. Ik snap echt wel wat je bedoeld maar ik persoonlijk vindt het een ongezond iets.

Kijk dat ze de leeftijdsgrens omlaag willen brengen is prima. Maar prima als het gaat om sex met een leeftijdgenootje. Ik was ook 14 maar wel met iemand van mijn leeftijd. Je hebt dezelfde (geestelijke) ontwikkeling. Dat kun je niet zeggen van een volwassen persoon.
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#10
caatje zei:
@Ed, Ja dat zal ook best wel bestaan dat soort liefde die wederzijds is. Maar ik denk dat je een kind van die leeftijd heel makkelijk kan ompraten. Snapt zo een kind wel waar het om gaat, een relatie bedoel ik daarmee he. Ik snap echt wel wat je bedoeld maar ik persoonlijk vindt het een ongezond iets.

Kijk dat ze de leeftijdsgrens omlaag willen brengen is prima. Maar prima als het gaat om sex met een leeftijdgenootje. Ik was ook 14 maar wel met iemand van mijn leeftijd. Je hebt dezelfde (geestelijke) ontwikkeling. Dat kun je niet zeggen van een volwassen persoon.
Klik om te vergroten...
een kind kan wel zeggen wat hij/zij voelt, wat haar gevoelens jegens een ander persoon zijn dus dat lijkt me geen probleem.
ik vind het zelf ook wel iets wat ik niet zou proberen. maar ik snap die mensen die het willen wel.

dat met de leeftijdsgrens maakt helemaal niet uit of ze het omlaag brengen of niet want ieder persoon doet wat ie wil dus als ze sex willen krijgen ze dat.

en je hebt ook nog kinderen die geestelijk verder vooruit zijn dan hun leeftijds genoten zeg maar iemand van 14 met het verstand van een 16/17 jarige dan ligt het al heel anders want iemand van 16 of 17 kan goed rationeel denken en beslisingen nemen, zeggen wat hij/zij wil etc etc.
maar het is idd wel het best om met leeftijds genoten te experimenteren want je bent vanaf je geboorte al sexueel actief, orale fase etc.
en de 1e keer sex is niet leuk, is niet fijn.
het is raar en je probeert te ontdekken wat je wil en hoe je het wil
het is een hoop geklungel de 1e keer.
ik probeer die hele partij ook niet goed te praten ofzo
maar gewoon mensen er van bewust te maken dat er ook nog wel goeie mensen in die partij kunnen zitten.
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#11
caatje zei:
Oke ik snap wat je bedoeld maar kan me er niet echt in vinden. Ik denk echt dat 9 vd 10 kids een persoon van 2x zijn of haar leeftijd de baas kunnen (in woorden en gedachtes)
Klik om te vergroten...
dan heb je het dus over de "rotte appels" want zoals in een normale relatie manipuleer je niet iemand, dan ga je er mee omdat zijn/haar persoonlijkheid je aanspreekt.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Elektronik_dynamite zei:
caatje zei:
Oke ik snap wat je bedoeld maar kan me er niet echt in vinden. Ik denk echt dat 9 vd 10 kids een persoon van 2x zijn of haar leeftijd de baas kunnen (in woorden en gedachtes)
Klik om te vergroten...
dan heb je het dus over de "rotte appels" want zoals in een normale relatie manipuleer je niet iemand, dan ga je er mee omdat zijn/haar persoonlijkheid je aanspreekt.
Klik om te vergroten...

Zou dat dan echt kunnen? Je leeft allebei in totaal verschillende werelden. Ik spreek voor mezelf als ik zeg; dat kan niet.
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#13
caatje zei:
Elektronik_dynamite zei:
caatje zei:
Oke ik snap wat je bedoeld maar kan me er niet echt in vinden. Ik denk echt dat 9 vd 10 kids een persoon van 2x zijn of haar leeftijd de baas kunnen (in woorden en gedachtes)
Klik om te vergroten...
dan heb je het dus over de "rotte appels" want zoals in een normale relatie manipuleer je niet iemand, dan ga je er mee omdat zijn/haar persoonlijkheid je aanspreekt.
Klik om te vergroten...

Zou dat dan echt kunnen? Je leeft allebei in totaal verschillende werelden. Ik spreek voor mezelf als ik zeg; dat kan niet.
Klik om te vergroten...
tuurlijk kan dat :)
ik ken zelf een meisje dat toendertijd 15 was en een man van 30 had
in de 1e instantie had ik toen natuurlijk ook zo mijn vooroordelen er over net zoals iedereen maar ik heb er toen gewoon met haar over gepraat en het kwam er dus gewoon op neer dat het een doodnormale relatie was
en die hebben nu een kind, zijn getrouwd en leven gelukkig.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tja oke dan zal ik er wel naast zitten. :wave:
S
SpringPackLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vanochtend in AD:

"Partij voor Naastenliefde, Vrijheid en Perversiteit"!!
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
@ED, ik heb er nog eens over na zitten denken over ons discussietje. Nu heb ik zo gedacht, je kunt omdat het in een paar gevallen wel goed gaat niet de wet veranderen. Je hebt idd een groepje jonge kinderen die hun leeftijd (ver)vooruit zijn maar tegen dat kleine groepje staat een tig keer grotere groep kinderen die dat niet zijn. En die moet de wet beschermen. De wannebee volwassen kids die doen toch wel wat ze willen en ik denk dat die ook heel moeilijk zijn tegen te houden maar de "gewone" kids die wel makkelijk alles kan worden wijsgemaakt moeten beschermd worden tegen dit soort mensen.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#17
:openmouth:

Ik dacht dat pedofiel zijn iets was om je heel diep en hard voor te schamen maar die lui vinden blijkbaar dat ze nog rechten hebben ook...
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als pedofilie een ziekte is, dan moeten we hun toch 'genezen'? :rolleyes:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#19
In ieder geval niet een politieke partij laten beginnen.

Straks krijg je de PSD, Partij Syndroom Down... Gaat de Josti-band zich ook ff bemoeien met onze landelijke politiek. Zou wel relaxed zijn voor Geert Wilders, krijgt hij tenminste wat meer soortgenoten op de werkvloer :tongueout:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#20
zommes zei:
In ieder geval niet een politieke partij laten beginnen.

Straks krijg je de PSD, Partij Syndroom Down... Gaat de Josti-band zich ook ff bemoeien met onze landelijke politiek. Zou wel relaxed zijn voor Geert Wilders, krijgt hij tenminste wat meer soortgenoten op de werkvloer :tongueout:
Klik om te vergroten...
:mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."