#1
Hehe, kun je homosexualiteit ook wel een ziekte noemen.
kapitein-x zei:BobG zei:zie jij 16'jarige jongens al even shoppen in de 'Hardshop'??
![]()
"Uhm meneer ik ben vandaag 16 geworden en nu mag ik van m'n moeder een harddrug naar eigen keuze uitzoeken....ik zat zelf te denken aan heroine...is dat iets?"
Dags zei:te fokkin ziek. Pedofielen kan je niks kwalijk nemen dat ze het willen, maar dat ze het doen wel! Homosexualiteit komt van 2 kanten. Pedosexualiteit komt van 1 kant(maak mij nou niet wijs dat jij als 13 jarig meisje heb zitten fantaseren over een 40 jaar oude ventEn dan krijg je dus omkoping en dat soort dingen. Ik vind dat jongeren kunnen experimenteren, maar dan ook wel met leeftijdsgenoten!!! Van kinderen wordt zoveel verantwoordelijkheid verwacht.
Elektronik_dynamite zei:maar daarintegen zou je dan mensen van b.v. 20 het ook kwalijk moeten nemen als ze "iets" hebben met een vrouw/man van een jaar of 70-80.
maar nee daar word weer niet bij stilgestaan.
en als er 15 jaar verschil zit tussen 2 volwassenen is het ook niet zo schokkend als het onderwerp pedofilie.
ik blijf dus van mening dat het een goeie partij kan zijn mits ze enkele punten wat bijschafen.
maar de rotte appels die verpesten het dus.

dat heb ik gezegd in mijn vorige postcaatje zei:Elektronik_dynamite zei:maar daarintegen zou je dan mensen van b.v. 20 het ook kwalijk moeten nemen als ze "iets" hebben met een vrouw/man van een jaar of 70-80.
maar nee daar word weer niet bij stilgestaan.
en als er 15 jaar verschil zit tussen 2 volwassenen is het ook niet zo schokkend als het onderwerp pedofilie.
ik blijf dus van mening dat het een goeie partij kan zijn mits ze enkele punten wat bijschafen.
maar de rotte appels die verpesten het dus.
Ik vind dit een beetje ongelukkige vergelijking. Iemand van 20 is geestelijk een stuk wijzer en volwassener dan een kind van 12.
een kind kan wel zeggen wat hij/zij voelt, wat haar gevoelens jegens een ander persoon zijn dus dat lijkt me geen probleem.caatje zei:@Ed, Ja dat zal ook best wel bestaan dat soort liefde die wederzijds is. Maar ik denk dat je een kind van die leeftijd heel makkelijk kan ompraten. Snapt zo een kind wel waar het om gaat, een relatie bedoel ik daarmee he. Ik snap echt wel wat je bedoeld maar ik persoonlijk vindt het een ongezond iets.
Kijk dat ze de leeftijdsgrens omlaag willen brengen is prima. Maar prima als het gaat om sex met een leeftijdgenootje. Ik was ook 14 maar wel met iemand van mijn leeftijd. Je hebt dezelfde (geestelijke) ontwikkeling. Dat kun je niet zeggen van een volwassen persoon.
dan heb je het dus over de "rotte appels" want zoals in een normale relatie manipuleer je niet iemand, dan ga je er mee omdat zijn/haar persoonlijkheid je aanspreekt.caatje zei:Oke ik snap wat je bedoeld maar kan me er niet echt in vinden. Ik denk echt dat 9 vd 10 kids een persoon van 2x zijn of haar leeftijd de baas kunnen (in woorden en gedachtes)
Elektronik_dynamite zei:dan heb je het dus over de "rotte appels" want zoals in een normale relatie manipuleer je niet iemand, dan ga je er mee omdat zijn/haar persoonlijkheid je aanspreekt.caatje zei:Oke ik snap wat je bedoeld maar kan me er niet echt in vinden. Ik denk echt dat 9 vd 10 kids een persoon van 2x zijn of haar leeftijd de baas kunnen (in woorden en gedachtes)
tuurlijk kan datcaatje zei:Elektronik_dynamite zei:dan heb je het dus over de "rotte appels" want zoals in een normale relatie manipuleer je niet iemand, dan ga je er mee omdat zijn/haar persoonlijkheid je aanspreekt.caatje zei:Oke ik snap wat je bedoeld maar kan me er niet echt in vinden. Ik denk echt dat 9 vd 10 kids een persoon van 2x zijn of haar leeftijd de baas kunnen (in woorden en gedachtes)
Zou dat dan echt kunnen? Je leeft allebei in totaal verschillende werelden. Ik spreek voor mezelf als ik zeg; dat kan niet.


zommes zei:In ieder geval niet een politieke partij laten beginnen.
Straks krijg je de PSD, Partij Syndroom Down... Gaat de Josti-band zich ook ff bemoeien met onze landelijke politiek. Zou wel relaxed zijn voor Geert Wilders, krijgt hij tenminste wat meer soortgenoten op de werkvloer![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."