Welcome back ![:)]()
THXSolidius zei:Welcome back![]()

het is zeker niet de drugs.Intoxicated zei:Ik begrijp niet dat mensen hun gebruik dat ze eerst goedkeuren daarna ineens overboord gooien. Ik bedoel niet dat er niet iets heel heavy's gebeurd is. Maar het is niet zoals een erge drugsverslaving, dat je alles eraan kwijtraakt en in de goot terechtkomt bij wijze van spreken.
Je hebt gewoon deze keer een verkeerde keuze gemaakt. Door meer mee te nemen dan een hoeveelheid waar je alleen een boete voor krijgt.
Bad judgement...
Maar dit heeft verder toch niets te maken met het feit dat jij het lekker vind om soms drugs te gebruiken. Ik bedoel eigenlijk dat mensen meestal drugs pas opgeven als het allang niet leuk en lekker meer is.
Dit is gewoon een kwestie van een verkeerde inschatting, leer van je fouten. Waarom zou je in hemelsnaam niet als je in Belgie bent af en toe een pilletje, lijntje, of wat dan ook pakken.
Maargoed, ik ben heel blij voor je dat het zo is afgelopen. En vind ook zeker dat je moet leren van de situatie, maar om nou alles overboord te gooien?
It's not the drugs...
mijn ouders wisten van mijn gebruik.need^weed zei:voor z'' n ouders is het natuurlijk ook een grote schok geweest, ik weet verder niet in wat voor zin zijn ouders van z'n gebruik afwisten...
ik weet wel wat je wilt zeggen.Intoxicated zei:Ik begrijp niet dat mensen hun gebruik dat ze eerst goedkeuren daarna ineens overboord gooien. Ik bedoel niet dat er niet iets heel heavy's gebeurd is. Maar het is niet zoals een erge drugsverslaving, dat je alles eraan kwijtraakt en in de goot terechtkomt bij wijze van spreken.
.
dat is echt ongeloofelijk zwaar geweestLana zei:Veel succes Schranz. Heavy verhaaltje. Toch zeker dat je de bajes wordt buiten gezet en het verder maar kan uitzoeken in een ander land.
jah idd daar sta ik zelf ook verstomd vandallandra zei:en je hebt t geeneens nodig,aangezien je blijkbaar ook 60 uur wakker kan blijven zonder drugs![]()

kerel gij weet niet over wat ge praat!!!XerXoX zei:De gevangenis in italie is een hotel vergelijken met landen als thailand (was je ginder gepakt kwam je niet meer naar huis )
Ma bon hoop dat het een goede les was![]()
schranziewanzie zei:kerel gij weet niet over wat ge praat!!!XerXoX zei:De gevangenis in italie is een hotel vergelijken met landen als thailand (was je ginder gepakt kwam je niet meer naar huis )
Ma bon hoop dat het een goede les was![]()
tuurlijk beter als thailand ofzo.
maar het eten da je daar krijgt is nog nie goed voor een varken.
het fruit dat je krijgt is echt rot.
drinken moet je zelf kopen, heb je geen geld kan je van de kraan drinken en da water zag me er toch nie echt gezond uit.
een lachtertje is het toch zeker niet![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."