#1
schranziewanzie zei:kerel gij weet niet over wat ge praat!!!XerXoX zei:De gevangenis in italie is een hotel vergelijken met landen als thailand (was je ginder gepakt kwam je niet meer naar huis )
Ma bon hoop dat het een goede les was![]()
tuurlijk beter als thailand ofzo.
maar het eten da je daar krijgt is nog nie goed voor een varken.
het fruit dat je krijgt is echt rot.
drinken moet je zelf kopen, heb je geen geld kan je van de kraan drinken en da water zag me er toch nie echt gezond uit.
een lachtertje is het toch zeker niet![]()
Zou erg zijn als de gevangenis wél een lachertje was. Tis onterecht dat jij daar zou moeten zitten, maar die rot criminelen zie ik toch echt wel liever eventjes aan het rotte fruit dan dat ze tv kunnen kijken.
