Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums10 Jarige moeder

10 Jarige moeder

22 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik weet niet of ik nu hard moet lachen of hard moet huilen.


Een beetje van alletwee geloof ik.

/pray_for_hoax.
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nou, dan is je jeugd ook goed verkloot. :openmouth:
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#3
10-jarige Belg wordt moeder
Bij onze zuiderburen is vorig jaar een 10-jarig meisje uit Charleroi bevallen van een gezonde baby. De vader was een schoolvriendje van 13 jaar. Niemand was opgevallen dat het meisje zwanger was. "Het kind was bij mij op consultatie gekomen omdat ze last had van onverklaarbare buikpijn. Ze was ook dikker geworden. Haar moeder had haar zelfs een tijdlang op dieet gezet, maar dat had niets uitgehaald. Toen we haar onderzochten, bleek ze negen maanden zwanger te zijn. Het kind droeg een volgroeide baby in haar buik", aldus een arts in de Belgische media.

http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/192 ... oeder.html

Wat ist ook weer skandalig gesteld met de seksuele voorlichting in groep 4 :P
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#4
OML niet normaal
Charleroi... is dat niet een beruchte plaats ook? :openmouth:
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#5
buzzy zei:
Wat ist ook weer skandalig gesteld met de seksuele voorlichting in groep 4 :P
Klik om te vergroten...

Lieve schat, ze zitten dan in groep 6 als je 10 jaar bent :) maar maakt niet uit.

Dit is wel echt heel erg bizar. Hoe kun je dat nu niet merken, je voelt toch iets schoppen een gegeven moment :confused:
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#6
Enesteene zei:
OML niet normaal
Charleroi... is dat niet een beruchte plaats ook? :openmouth:
Klik om te vergroten...

Yep

Een beetje het Marseille van België
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het record ofzo was van een 5-jarige las ik op die site.
Dat is 2x zo jonge,dus dit valt wel mee :beer:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het is maar goed dat abortus mogelijk is.
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#9
ze is al bevallen, abortus is dus niet van toepassing hier :P
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Best zielig dat ze een zwanger kind op dieet zettten haha.
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#11
haha ja inderdaad :P
knap dat dat kind nog gezond is ook
i
ibra_is_imbaLid
01-01-2024, 00:00
#12
lol, charleroi.. dit verbaasd me zelf niet eens, ben tweetalig, en ga af en toe naar charleroi, t'zit daar vol met crapul, verslaafde, enz enz. vuilste stad van het land
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Fuck ja charleroi, kan je wel zaken doen. Maar is zo een beetje als het Kamp in Maastricht,, kan je ook gouden zaak doen. Als je het overleefd. Rotterdam de stationsbuurt ook rendabel. Oh ja, ikzelf zie dat niet meer als een stuk van het land waar ik woon, de bloedzuigers(grapje nee echt)
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#14
dit is ook niet best :rolleyes:
je hele jeugd meteen verkloot
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als je daar woont is je jeugd al verkloot :wink:
Gekke WALEN!!!
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
Triest
Ze worden steeds jonger en jonger
T
TemptationLid
01-01-2024, 00:00
#17
flashkop zei:
Als je daar woont is je jeugd al verkloot :wink:
Gekke WALEN!!!
Klik om te vergroten...

idd :grin:
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#18
flashkop zei:
Als je daar woont is je jeugd al verkloot :wink:
Gekke WALEN!!!
Klik om te vergroten...

Ben d'r nog nooit geweest, maar als jij het zegt. :grin:
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#19
charleroi is een vieze bronxige stad
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#20
Sex in de poppenhoek!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."