#1
Misschien is de oerknal, ook zo ontstaan..
dat is wat ik bedoel...we nemen teveel hooi op onze vork en we willen te veel.Hylke zei:De enige bedreiging is de incapabiliteit van de mens om er mee om te gaan.
echt waar

ArieKanariE zei:ik denk dat als het echt fout gaat de aliens ons toch wel komen redden net zoals in 1912 en bij het california projectecht waar
![]()
ik denk het eigenlijk net zo als AT maar dan totaal andersom, zulke experimenten gebeuren toch al regelmatig, aangezien hooguit het topje van de ijsberg in de media komt. Ik denk dat als de massa reeel toezicht zou krijgen op economische handelingen en financiële betrekkingen van landen en bedrijven, er een gigantische revolutie zou plaatsvinden. Gewoon omdat dit soort gigantisch linke experimenten plaats mogen vinden.
daarbij vergeleken is het spreekwoordelijke franse kernbommetje in de grond van een eilandstaatje nog maar kinderspel ...
majah willen we dat wel weten .. we gedragen ons zo goedgelovig en murw gebeukt als het om informatievoorziening gaat ...
![]()
die mensen hebben het slecht omdat jij en ik mooie grote houten eettafels en kasten in huis hebben staat...omdat wij hun woonplaats onwoonbaar maken.Hylke zei:Als ze daar nou eens AIDS-remmers, condooms, WC's, goede riolering en al die andere prachtige dingen die de wetenschap ons heeft gebracht zouden hebben dan zou de situatie sterk verbeteren.
Angramar Temenos zei:Nou morgen gaan we allemaal dood.![]()
Man_in_the_Box zei:Nog maar een keertje goed naar de kloten gaan dan? Soort van laatste avondmaal zeg maar.

nicolai zei:die mensen hebben het slecht omdat jij en ik mooie grote houten eettafels en kasten in huis hebben staat...omdat wij hun woonplaats onwoonbaar maken.
nicolai zei:maar misschien willen ze het wel helemaal niet zoals in het westen...alsof wij het zo perfect hebben. ze hadden die mensen gewoon met rust moeten laten. niet iedereen wil graag in een kapitalistische wereld leven waar alles te koop is en waar je dus ook letterlijk de hele dag door geld afstaat aan de staat...wij kunnen daarin leven, want wij zijn het gewend. maar je moet wel eerlijk zijn...in onze wereld van kantoren en fabrieken is ook niet alles perfect. zij willen dat duidelijk niet.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."