#1

Het is hun geloof, niet het mijne.Mindgamer zei:
Flameon zei:Wil je deelnemen aan de ramadam dan zou er tegen moeten kunnen als andere om je heen zitten te eten vind ik. Vind je dat moeilijk, dan moet je gewoon eten.
Ik heb er op het werk de grootste discussie mee gehad met een client die moslim is. Hij is zwaar alcoholist en zwaar ondervoedt. Wilde hij niet 3x daags gezond eten, omdat het ramadam was![]()
Ivoos zei:Het is hun geloof, niet het mijne.
Er staat niks in mijn geloof over niet mogen eten tijdens de ramaddan dus doe ik dat gewoon.
nicolai zei:de oude regels zijn aan het vervallen....integratie noemen ze dat toch?
tomz0r zei:Flameon zei:Wil je deelnemen aan de ramadam dan zou er tegen moeten kunnen als andere om je heen zitten te eten vind ik. Vind je dat moeilijk, dan moet je gewoon eten.
Ik heb er op het werk de grootste discussie mee gehad met een client die moslim is. Hij is zwaar alcoholist en zwaar ondervoedt. Wilde hij niet 3x daags gezond eten, omdat het ramadam was![]()
Als moslim is het toch verboden om alcohol te drinken? Raar dat hij dan de ramadan wel zo serieus neemt. Helemaal in zo'n situatie.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."