#1
Haha, die rollen hebben ze echt al twee jaar geleden verboden! Ze zijn wel grappig, wat mij betreft mocht er ook wel een bijbel uitvoering komen of een uitvoering die mijn levenswijze bekritiseerde =)

Het is hun geloof, niet het mijne.Mindgamer zei:
Flameon zei:Wil je deelnemen aan de ramadam dan zou er tegen moeten kunnen als andere om je heen zitten te eten vind ik. Vind je dat moeilijk, dan moet je gewoon eten.
Ik heb er op het werk de grootste discussie mee gehad met een client die moslim is. Hij is zwaar alcoholist en zwaar ondervoedt. Wilde hij niet 3x daags gezond eten, omdat het ramadam was![]()
Ivoos zei:Het is hun geloof, niet het mijne.
Er staat niks in mijn geloof over niet mogen eten tijdens de ramaddan dus doe ik dat gewoon.
nicolai zei:de oude regels zijn aan het vervallen....integratie noemen ze dat toch?
tomz0r zei:Flameon zei:Wil je deelnemen aan de ramadam dan zou er tegen moeten kunnen als andere om je heen zitten te eten vind ik. Vind je dat moeilijk, dan moet je gewoon eten.
Ik heb er op het werk de grootste discussie mee gehad met een client die moslim is. Hij is zwaar alcoholist en zwaar ondervoedt. Wilde hij niet 3x daags gezond eten, omdat het ramadam was![]()
Als moslim is het toch verboden om alcohol te drinken? Raar dat hij dan de ramadan wel zo serieus neemt. Helemaal in zo'n situatie.
Het gaat ook niet over Nederland, het gaat over de moslims 'in Arabische landen'.davie zei:Nogal egoïstische gedachte van de moslims. Ik respecteer iemands geloof, maar dit gaat echt nergens over. Dan moeten zij hun ogen en neus maar dichthouden als ik eet.
Ik snap hun conclusie wel, maar wij moeten rekening met hun houden en ons aanpassen aan hun gewoontes in ons land. Andersom is het juist. Suikerfeest en offerfeest krijgen ze ook al vrij voor, dus ik blijf lekker door eten. Christenen vasten ook, maar het geloof is hier verdwenen. Over 100 jaar weet ook niemand meer wat ramadan is.
Hahaha, afvallen in de ramadan...Dacht het niet he..Immo zei:Zou een goed middel tegen het overgewicht in nederland zijn.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."