Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums'Verbied eten in het openbaar tijdens ramadan'

'Verbied eten in het openbaar tijdens ramadan'

29 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#1
in de arabische landen moeten ze vooral doen waar ze zin in hebben wat dit soort dingen betreft...in nederland noemen we het zondag
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zou een goed middel tegen het overgewicht in nederland zijn.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik dacht dat de ramadan juist bedoelt was om in te zien hoe armen leven. Dan heb je juist etende mensen nodig zodat ze dat beter inzien. Want als ze niet moslims allemaal lekkere dingen zien eten denken ze daar alleen maar meer aan lijkt mij.

Conclusie: We moeten allemaal lekkere dingen gaan eten in de ramadam om de moslims bij te staan.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Haha, die rollen hebben ze echt al twee jaar geleden verboden! Ze zijn wel grappig, wat mij betreft mocht er ook wel een bijbel uitvoering komen of een uitvoering die mijn levenswijze bekritiseerde =)
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#5
als ik de hele dag niet zou eten zou ik ook ek worden van al die etende mensen om me heen, het zijn gewoon watjes die dan maar even door moeten bikkelen.
jij wilt zelf dat achterlijke geloof volgen, moet je niet piepen ook.
en hier gebeurt beete het zelfde met de winkels op zondag inderdaad.
gewoon afschaffen iedereen blij, naja ik tenminste (boel mensen die er geld mee maken niet)

:wave:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindgamer zei:
Klik om te vergroten...
Het is hun geloof, niet het mijne.
Er staat niks in mijn geloof over niet mogen eten tijdens de ramaddan dus doe ik dat gewoon.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wil je deelnemen aan de ramadam dan zou er tegen moeten kunnen als andere om je heen zitten te eten vind ik. Vind je dat moeilijk, dan moet je gewoon eten.
Ik heb er op het werk de grootste discussie mee gehad met een client die moslim is. Hij is zwaar alcoholist en zwaar ondervoedt. Wilde hij niet 3x daags gezond eten, omdat het ramadam was :wink:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#8
Flameon zei:
Wil je deelnemen aan de ramadam dan zou er tegen moeten kunnen als andere om je heen zitten te eten vind ik. Vind je dat moeilijk, dan moet je gewoon eten.
Ik heb er op het werk de grootste discussie mee gehad met een client die moslim is. Hij is zwaar alcoholist en zwaar ondervoedt. Wilde hij niet 3x daags gezond eten, omdat het ramadam was :wink:
Klik om te vergroten...

Als moslim is het toch verboden om alcohol te drinken? Raar dat hij dan de ramadan wel zo serieus neemt. Helemaal in zo'n situatie.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#9
in principe mogen moslims ook niet vloeken tijdens de ramadan, dat gebeurt ook gewoon.

het is een mooi gebeuren hoor, dat wel, maar de oude regels zijn aan het vervallen....integratie noemen ze dat toch?
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#10
Achterlijk totalitair weer. De theocratie in Arabische landen wordt steeds ernstiger :(

For some reason gaat het met de hele wereld kut. Italië is op dit moment bijna letterlijk fascistisch; in Rusland is 20% van de mensen nationaal socialistisch en ze hebben een vertegenwoordiging in de regering; in Turkije komt een ultra-nationale fascistische beweging aan de macht; de Arabische landen krijgen een steeds sterkere theocratie; het Westen wordt ook steeds totalitairder en de 'vrije markt' wordt steeds verder doorgevoerd waardoor het op een corpocratie/anarcho-kapitalisme afstevend. Kortom, alles gaat naar de k*nker.

Nu maar wachten totdat het volk van deze landen doorkrijgt hoe verneukt alles gaat en ze er tegen in opstand komen, en de golf van vrijheid maakt weer een opwaardse beweging :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."