Flameon zei:Helaas dat er een dode te betreuren is. Ik geloof graag dat er een te hoge dosis in zo'n tabletje zat, maar wat ik ook heel graga geloof is dat de combinatie deze deze jongeman heeft gebruikt heel gevaarlijk kan zijn.

shokora zei:MDMA is toch een 'psychedelische amfetamine' (als je daar mee tenminste penethylamine bedoelt)?
shokora zei:Ok, dat klopt. Wat overigens niet waar is, is dat je MDMA aan spikkels herkent. Je kunt aan de buitenkant niet zien wat er in zit, daar MDMA ook maar gewoon een wit poeder is.
shokora zei:Vooral de combo MDMA + alcohol doet het hem. Ik zou niet raar op kijken als bij autopsie blijkt dat deze persoon (onwetend) aan een hartprobleem lijdde.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."