#1
Een overdosis van MDMA krijg je inderdaad niet zo heel gauw. Dan moet hij toch aardig wat geslikt hebben en dat was hier zo te lezen niet het geval. Jammer dat mensen als deze zo onverstandig met drugs omgaan en mdma en de paddo's weer een slechte naam krijgt.