Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe foto's die hamas verborgen houd

De foto's die hamas verborgen houd

67 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#1
:tearsofjoy:
F
FruitRunnerLid
01-01-2024, 00:00
#2
jij bent zeker niet slim he, zie je wel wat die stomme joden aan het doen zijn in de gaza dat is ziekkkk, die is gekkkk
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik reageer op iedere argument van de andere met een verklaring waarom ik dat vind en toch ben ik kortzichtig? Wees dan een man en leg dat uit dan. En leg uit waar ik ongelijk heb.
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tja, ik geef het toe. Ik ben ook geen voorstander van de vestiging in islamitisch gebied door extreem orthodoxe joden. Maar ik snap die palestijnen niet. Ze hebben nu democratie, eerlijkheid, geen corruptie, geen onderdrukking, vrijheid. Ik snap niet dat ze zo reageren.
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dit zien we:



Dit is de realiteit:










More comming soon
S
SybliminalLid
01-01-2024, 00:00
#6
ehmm.. bron?
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het zijn vooral de Israëlieten die zich in de slachtofferrol wringen hoor.
En nou ja, wat moet ik hier nou van zeggen...
Het is wel een beetje bekend dat er propaganda van beide kanten komt, niks nieuws.
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als ze allebei die landen nou gewoon platbranden... zijn we van al het gezeur af :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
gebeurt al jaren...
h
hodgepodgeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als je het mij vraagt kunnen die foto's uit meer landen komen. Maar dat Hamas schandalige dingen doet lijkt me vaststaan. Echter is Israël ook niet altijd even netjes. Maar dat is een vriendje van Amerika, dus krijgen we vooral nog pro-Israël beelden en ziet iedereen Hamas alleen als een terroristische beweging. Hamas heeft toch wel ergens een punt in wat ze willen, alleen de manier waarop is niet goed.
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wromtraxe zei:
Dit is de realiteit:










More comming soon
Klik om te vergroten...
Je kunt nu evengoed bewezen hebben dat daar ook kindertoneel opgevoerd wordt :tearsofjoy:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ze hadden dat stukje land gewoon nooit aan de joden moeten geven. Net zoiets als een streng christelijke provincie midden in Iran inbouwen zonder dat Iran daar toestemming voor geeft.

Maar nu het eenmaal gebeurd is is er eigenlijk geen echte oplossing voor het probleem daar. Vrede gaat het toch niet worden.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Pikachu zei:
Ze hadden dat stukje land gewoon nooit aan de joden moeten geven. Net zoiets als een streng christelijke provincie midden in Iran inbouwen zonder dat Iran daar toestemming voor geeft.

Maar nu het eenmaal gebeurd is is er eigenlijk geen echte oplossing voor het probleem daar. Vrede gaat het toch niet worden.
Klik om te vergroten...
misschien als iedereen aan de MDMA gaat :beer:
S
SybliminalLid
01-01-2024, 00:00
#14
Pikachu zei:
Ze hadden dat stukje land gewoon nooit aan de joden moeten geven. Net zoiets als een streng christelijke provincie midden in Iran inbouwen zonder dat Iran daar toestemming voor geeft.
Klik om te vergroten...

ja precies
ik volg het nieuws rond de gaza niet heel nauwkeurig ofzo maar ik vind Israël toch echt te ver gaan. Hamas zijn zeker niet van die lekkere gasten maar ik ben toch van mening dat Israël, wat toch een redelijk welvarend land is, het goede voorbeeld moet geven. Palastina (of beter, Hamas) kan weinig beginnen tegen zo'n sterk georganiseerd rijk land, wat alleen maar meer woede doet groeien bij de Palestijnse bevolking die om de zoveel tijd geterroriseerd worden door Israëlische militaire acties.

Tijdens de manifestatie zei directeur Ronny Naftaniel van het CIDI dat de mensen niet op het Plein bijeen waren gekomen om het geweld dat ‘noodgedwongen door Israël wordt gebruikt, toe te juichen’. Hij liet weten dat burgers moeten worden ontzien door alle partijen.
Klik om te vergroten...
http://www.cidi.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=154&Itemid=63 (incl. filmpje)




The Birth of Israel, 1/6
de vervolg delen kun je rechts onder gerelateerde video's vinden

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/D5JAhNd47HI&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/D5JAhNd47HI&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Had de quote's niet ingesteld w8 ff
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Oke goed gezet
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#17
Waar gaat dit over?
Die kankerargumenten kan je niet eens weerleggen want ze slaan gewoon helemaal nergens op. :wave:
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik kan het ook weer niet laten om te reageren hè..

Wromtraxe zei:
Geen moslim bewoner heeft lef om net als onze Nederlandse jongens in de WOII een verzet te beginnen. Ipv daarvan leren de ouders goedprating van de praktijken die de moslim extremisten verrichten. Wat dacht je van geheime informatie doorspelen aan de Israëlische autoriteiten? Dat is al een vorm van verzetten.
Klik om te vergroten...
WOII is geen vergelijkingsmateriaal. Toen werden wij bezet door een ander volk, het was niet een slecht deel van onze eigen bevolking. En hoe weet je zo zeker dat er geen verzet is? Ik durf te wedden dat er genoeg Palestijnen zijn die het niet eens zijn met Hamas, en dat er ook wel een deel daarvan zich laat horen. Maar dat hoor je niet, omdat dat natuurlijk de kop in wordt gedrukt, waar mogelijk.

Wromtraxe zei:
Aziaten en Z-Afrikanen hebben een andere ideologie dan de islamitische. Wij als westerlingen moeten voorkomen dat de islamitische ideologie zich verder verspreid in ons westen. Het islamitische volk in europa gaat voornamelijk met moslims om en eist segregatie (Speciale scholen, moskeeen, aparte hokjes voor omkleding moslima's, geen school tijdens suikerfeest). Ze willen dat hun volk gescheiden is van de rest. Dat volk mag er zijn, maar niet in het westen.
Klik om te vergroten...
Eh:
Ze willen dat hun volk gescheiden is van de rest.
Dat volk mag er zijn, maar niet in het westen.

Dit is paradoxaal, of nee eigenlijk is het gewoon een tegenstelling. Dat volk mag er zijn, maar niet in het westen. Dan wil jij het toch juist scheiden? En er zijn ZAT moslims die gewoon integreren in onze cultuur. Als je het over Israël/Palestina hebt, dat is niet het westen.

De rest van je argumenten die je hier geeft: het christendom wil zichzelf ook verspreiden, dat vind ik ook iets slechts. Wat dat betreft is het jodendom inderdaad beter, maar dat zijn mijn persoonlijke meningen, die doen er niet echt toe (en ik presenteer ze overigens ook niet als feiten, zoals jij wel doet). Er zijn toch ook katholieke/christelijke/protestantse scholen in Nederland, waarom mogen er dan geen islamitische scholen zijn? Er zijn ook Nederlanders die de islam aanhangen, dus als je daar een school mee zou vullen zou het niet mogen? Zelfde voor kerken tegenover moskeeën (moskees?).

Wromtraxe zei:
Ik zie hem in Ideologie, Cultuur en Volk.
Klik om te vergroten...
Dat is geen argument, dat is bullshit.

Wromtraxe zei:
Alles of niets? Wat is dat voor linkse zooi? Het is belangrijk dat een volk een ander volk mag weigeren. Een ideologie en cultuur mag weigeren. Vertel mij eens waarom dat fout is?
Klik om te vergroten...
Omdat het racisme is, en dat is verboden in Nederland. Als je een persoon niet binnenlaat op grond van dingen die hij/zij in het verleden heeft gedaan, vind ik dat je het volle recht hebt. Als je iemand niet binnenlaat op grond van afkomst, religie of huidskleur, is dat racisme en dat keur ik in zijn geheel af.

Wromtraxe zei:
Ik had het over rabbijnen en dalai lama's. Ik weet dat er veel christen extremisme is. En hoezo is de bijbel 1000x erger dan de koran? Ik heb beide gelezen.
Klik om te vergroten...
Je hebt gelijk, dat over de bijbel was overdreven. Hoewel het wel net zo erg is, misschien niet erger. Genoeg geweld staat er in.

Je kunt het wel gaan hebben over jodendom of boeddhisme, maar Nederland blijft een (van oorsprong/grotendeels) christelijk land (grotendeels als in het grootse deel van de mensen die een religie aanhangen). Ik vind trouwens persoonlijk dat religie niet in een regering zou mogen meespelen, maar dat is in Nederland en in Israël/Palestina allebei zo, dus laat ik dat niet buiten beschouwing in deze discussie.

Wromtraxe zei:
Ze weigeren de deur open te doen voor eigen volk (Ze laten geen palestijnen toe)
Klik om te vergroten...
Licht dit eens toe?

Wromtraxe zei:
Ze eisen segregatie
Klik om te vergroten...
Ze eisen niks, in die positie zijn ze helemaal niet. In die positie is niemand. Als ze dat verkrijgen, verkrijgen ze dat op een correcte wijze. Hoe zouden ze in hemelsnaam zoiets kunnen eisen?

Wromtraxe zei:
Hun cultuur deugd niet
Klik om te vergroten...
Dit is geen argument.

Wromtraxe zei:
Hun ideologie deugd niet
Klik om te vergroten...
Idem.

Wromtraxe zei:
Soms is dat nodig
Klik om te vergroten...
Nee, genocide is nooit nodig. Als je dat gelooft, zou ik me toch echt een keer laten onderzoeken door een psychiater en ik hoop dat die een opname overweegt.
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Amaranth zei:
Ik kan het ook weer niet laten om te reageren hè..

Wromtraxe zei:
Geen moslim bewoner heeft lef om net als onze Nederlandse jongens in de WOII een verzet te beginnen. Ipv daarvan leren de ouders goedprating van de praktijken die de moslim extremisten verrichten. Wat dacht je van geheime informatie doorspelen aan de Israëlische autoriteiten? Dat is al een vorm van verzetten.
Klik om te vergroten...
WOII is geen vergelijkingsmateriaal. Toen werden wij bezet door een ander volk, het was niet een slecht deel van onze eigen bevolking. En hoe weet je zo zeker dat er geen verzet is? Ik durf te wedden dat er genoeg Palestijnen zijn die het niet eens zijn met Hamas, en dat er ook wel een deel daarvan zich laat horen. Maar dat hoor je niet, omdat dat natuurlijk de kop in wordt gedrukt, waar mogelijk.

Wromtraxe zei:
Aziaten en Z-Afrikanen hebben een andere ideologie dan de islamitische. Wij als westerlingen moeten voorkomen dat de islamitische ideologie zich verder verspreid in ons westen. Het islamitische volk in europa gaat voornamelijk met moslims om en eist segregatie (Speciale scholen, moskeeen, aparte hokjes voor omkleding moslima's, geen school tijdens suikerfeest). Ze willen dat hun volk gescheiden is van de rest. Dat volk mag er zijn, maar niet in het westen.
Klik om te vergroten...
Eh:
Ze willen dat hun volk gescheiden is van de rest.
Dat volk mag er zijn, maar niet in het westen.

Dit is paradoxaal, of nee eigenlijk is het gewoon een tegenstelling. Dat volk mag er zijn, maar niet in het westen. Dan wil jij het toch juist scheiden? En er zijn ZAT moslims die gewoon integreren in onze cultuur. Als je het over Israël/Palestina hebt, dat is niet het westen.

De rest van je argumenten die je hier geeft: het christendom wil zichzelf ook verspreiden, dat vind ik ook iets slechts. Wat dat betreft is het jodendom inderdaad beter, maar dat zijn mijn persoonlijke meningen, die doen er niet echt toe (en ik presenteer ze overigens ook niet als feiten, zoals jij wel doet). Er zijn toch ook katholieke/christelijke/protestantse scholen in Nederland, waarom mogen er dan geen islamitische scholen zijn? Er zijn ook Nederlanders die de islam aanhangen, dus als je daar een school mee zou vullen zou het niet mogen? Zelfde voor kerken tegenover moskeeën (moskees?).

Wromtraxe zei:
Ik zie hem in Ideologie, Cultuur en Volk.
Klik om te vergroten...
Dat is geen argument, dat is bullshit.

Wromtraxe zei:
Alles of niets? Wat is dat voor linkse zooi? Het is belangrijk dat een volk een ander volk mag weigeren. Een ideologie en cultuur mag weigeren. Vertel mij eens waarom dat fout is?
Klik om te vergroten...
Omdat het racisme is, en dat is verboden in Nederland. Als je een persoon niet binnenlaat op grond van dingen die hij/zij in het verleden heeft gedaan, vind ik dat je het volle recht hebt. Als je iemand niet binnenlaat op grond van afkomst, religie of huidskleur, is dat racisme en dat keur ik in zijn geheel af.

Wromtraxe zei:
Ik had het over rabbijnen en dalai lama's. Ik weet dat er veel christen extremisme is. En hoezo is de bijbel 1000x erger dan de koran? Ik heb beide gelezen.
Klik om te vergroten...
Je hebt gelijk, dat over de bijbel was overdreven. Hoewel het wel net zo erg is, misschien niet erger. Genoeg geweld staat er in.

Je kunt het wel gaan hebben over jodendom of boeddhisme, maar Nederland blijft een (van oorsprong/grotendeels) christelijk land (grotendeels als in het grootse deel van de mensen die een religie aanhangen). Ik vind trouwens persoonlijk dat religie niet in een regering zou mogen meespelen, maar dat is in Nederland en in Israël/Palestina allebei zo, dus laat ik dat niet buiten beschouwing in deze discussie.

Wromtraxe zei:
Ze weigeren de deur open te doen voor eigen volk (Ze laten geen palestijnen toe)
Klik om te vergroten...
Licht dit eens toe?

Wromtraxe zei:
Ze eisen segregatie
Klik om te vergroten...
Ze eisen niks, in die positie zijn ze helemaal niet. In die positie is niemand. Als ze dat verkrijgen, verkrijgen ze dat op een correcte wijze. Hoe zouden ze in hemelsnaam zoiets kunnen eisen?

Wromtraxe zei:
Hun cultuur deugd niet
Klik om te vergroten...
Dit is geen argument.

Wromtraxe zei:
Hun ideologie deugd niet
Klik om te vergroten...
Idem.

Wromtraxe zei:
Soms is dat nodig
Klik om te vergroten...
Nee, genocide is nooit nodig. Als je dat gelooft, zou ik me toch echt een keer laten onderzoeken door een psychiater en ik hoop dat die een opname overweegt.
Klik om te vergroten...


Je kon het niet laten om toch te reageren he :P ik zal er weer op in gaan,
Wromtraxe zei:
Geen moslim bewoner heeft lef om net als onze Nederlandse jongens in de WOII een verzet te beginnen. Ipv daarvan leren de ouders goedprating van de praktijken die de moslim extremisten verrichten. Wat dacht je van geheime informatie doorspelen aan de Israëlische autoriteiten? Dat is al een vorm van verzetten.
Klik om te vergroten...
WOII is geen vergelijkingsmateriaal. Toen werden wij bezet door een ander volk, het was niet een slecht deel van onze eigen bevolking. En hoe weet je zo zeker dat er geen verzet is? Ik durf te wedden dat er genoeg Palestijnen zijn die het niet eens zijn met Hamas, en dat er ook wel een deel daarvan zich laat horen. Maar dat hoor je niet, omdat dat natuurlijk de kop in wordt gedrukt, waar mogelijk.
Klik om te vergroten...
Ja, het islamitische volk met haar extremistische takken vermoord haar eigen volk als ze tegen een extremistische regiem zijn. En verzet is er nauwelijks ik ben in Gaza geweest. Zij zijn de gene die on tolerant zijn. WOII is zeker een vergelijking omdat het de daden van ons volk laat
zien.


Wromtraxe zei:
Aziaten en Z-Afrikanen hebben een andere ideologie dan de islamitische. Wij als westerlingen moeten voorkomen dat de islamitische ideologie zich verder verspreid in ons westen. Het islamitische volk in europa gaat voornamelijk met moslims om en eist segregatie (Speciale scholen, moskeeen, aparte hokjes voor omkleding moslima's, geen school tijdens suikerfeest). Ze willen dat hun volk gescheiden is van de rest. Dat volk mag er zijn, maar niet in het westen.
Klik om te vergroten...
Ik snap de tegenstelling niet. Het volk mag er zijn. Maar niet in het westen. Het islamitische volk moet geen recht op leven hebben in het westen. Wat is daar een tegenstelling van?

De rest van je argumenten die je hier geeft: het christendom wil zichzelf ook verspreiden, dat vind ik ook iets slechts. Wat dat betreft is het jodendom inderdaad beter, maar dat zijn mijn persoonlijke meningen, die doen er niet echt toe (en ik presenteer ze overigens ook niet als feiten, zoals jij wel doet). Er zijn toch ook katholieke/christelijke/protestantse scholen in Nederland, waarom mogen er dan geen islamitische scholen zijn? Er zijn ook Nederlanders die de islam aanhangen, dus als je daar een school mee zou vullen zou het niet mogen? Zelfde voor kerken tegenover moskeeën (moskees?).
Klik om te vergroten...
Geen ruimte voor moskeeën. (Moskees bestaat niet, alleen in de volksmond) Er zijn fouten met het christendom. Ook met het Jodendom. Maar de islam is een ideologie die tegenstrijdig is met de ideologie van het Westen. En daarom vind ik dat je als je dit soort voorzieningen toelaat dat je het best vind dat het westen islamiseerd.

Wromtraxe zei:
Ze weigeren de deur open te doen voor eigen volk (Ze laten geen palestijnen toe)
Klik om te vergroten...
Licht dit eens toe?
Klik om te vergroten...
Wel alles gelezen? Egypte, Iran, Libanon, Jordanië lieten geen vluchtenden Palestijnen toe. Maar wel hun strijd steunen. Ze geven geen bal om eigen volk maar willen alleen de joden weg.


Wromtraxe zei:
Ze eisen segregatie
Klik om te vergroten...
Ze eisen niks, in die positie zijn ze helemaal niet. In die positie is niemand. Als ze dat verkrijgen, verkrijgen ze dat op een correcte wijze. Hoe zouden ze in hemelsnaam zoiets kunnen eisen?
Klik om te vergroten...

Dacht je dat? Ik had het al beschreven trouwens. Maar voor jou:
- De Moslim Omroep eist aparte hokjes voor moslima's in zwembaden
- Er zijn islamitische scholen
- Er is een Moslim Partij en een Moslim Radio. Dus alleen voor moslims... geen segregatie?
- Er bestaan moskeeën. Deze verhinderen het integratie proces.



Wromtraxe zei:
Hun cultuur deugd niet
Klik om te vergroten...
Dit is geen argument.
Klik om te vergroten...
Zwak, je kopiert alleen dit stukje en niet de hele zin. Ik zie een superioriteit tussen de islamitische en de westerse cultuur. Zie jij dit niet? Vind jij vrouwenbesnijdenis best? Heb jij schijt aan de rechten van homo's?

Wromtraxe zei:
Hun ideologie deugd niet
Klik om te vergroten...
Idem.
Klik om te vergroten...
Idem,
/\\
|


Wromtraxe zei:
Soms is dat nodig
Klik om te vergroten...
Nee, genocide is nooit nodig. Als je dat gelooft, zou ik me toch echt een keer laten onderzoeken door een psychiater en ik hoop dat die een opname overweegt.
Klik om te vergroten...
[/quote]
Verklaar eens.
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Verklaar tomz0r. Wat klopt niet?

Hamas bespeelt de media met zielige beelden. Hamas misbruikt het leed voor eigen gewin. Hamas heeft zelf's schijt aan de eigen bevolking, want ze weigeren een staakt het vuren. Hamas is zelf's blij met de slachtoffers, want die kunnen ze gebruiken in de media-oorlog tegen israel. Hamas heeft zélf deze oorlog uitgelokt. Extremistische moslim's hebben geen repect voor het leven, want ze zijn bereid zichzelf op te blazen. Dus respecteren ze ook niet het leven van hun medelandgenoten. Hamas is door het volk gekozen. Nu moet het volk daar de gevolgen ook maar van accepteren. Hamas en hezbolla moeten totaal tot de laatste man worden uitgeroeid. De wereld moet loyaal zijn aan israel in de strijd tegen de geweldadige islam.

Trouwens (off topic) de marokkanen vernielen in het westen auto's en prive eigendommen van onschuldige burgers vanwege hun woede tegen israel. Wij moeten al die aan de hamas loyale marokkanen meteen uitzetten. Deze marokkanen stellen zich vijandig op naar het westen en zijn daarom géén landgenoten en géén nederlanders en niet welkom hier. Weg met hen!

En ja zo loyaal zijn de moslim's nu ook weer niet met de palestijnen. Want geen enkel islamitisch land is bereid om palestijnse vluchtelingen op te vangen of een oorlog tegen israel te beginnen.
Het is gewoon schijtvolk. Ze durven alleen onschuldige burgers aan te vallen. Van israel zijn ze allen doodsbang. Ook die kutmarokkanen met hun grote bek tegen het westen en vernielzucht, blijven lekker in nederland hun uitkering consumeren. Het enige wat die marokkanen kunnen is slopen van prive eigendommen en een grote bek opzetten. Tyf dan op naar gaza en ga daar stenen gooien naar de joden, tyfusvolk. En dan kan volksverrader van Bommel van de sp ook mee. Van Bommel heeft opgeroepen tot een intifada, die verrader. Weg met van Bommel, tyf maar op naar gaza en ga stenen gooien.

Hamas heeft ook verklaard dat wanneer er een internationale troepenmacht komt in gaza om de palestijen (en joden) te beschermen, deze als een bezetter zal worden beschouwd en zal worden aangevallen. Hamas is een door de palestijnen gekozen geweldadige organisatie

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."