Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe foto's die hamas verborgen houd

De foto's die hamas verborgen houd

67 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#1
nu reeds verkozen tot topic van 2009!!! :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#2
cronos zei:
nu reeds verkozen tot topic van 2009!!! :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Inderdaad, het moet wel heel interessant zijn want ik heb nog nooit zoveel quotes gezien in 1 reply :grin:
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#3
FREE PALESTINA!!!
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jezus, weer een hoop mongoloide crap over een probleem dat zo complex is dat er aparte studies over zijn, en alle experts zijn het met elkaar oneens.

MAAR, toch heeft iedereen een fantastische oorzaak en oplossing voor het probleem.

Ik ben zelf joods, heb familie in Israel, ben er vaak geweest, en toch kan ik onmogelijk 'pro-Israel' of 'pro-Palestina" zijn. Ik ben in Tel-Aviv geweest, ik was nog geen twee straten verwijderd van een bus toen die werd opgeblazen. Mensen die hier met hun luie reet achter de tv, of nog erger, achter internet zitten en allemaal bevooroordeelde meningen spuien over joden en palestijnen moeten gewoon weer eens ouderwets hun bek houden. Mensen snappen de sfeer en de cultuur van dat gebied niet, zowel van de Israeli's als de Palestijnen. De oorzaak van het probleem is in nevelen gehuld, NIEMAND is er over eens wie de aanstootgever was, en er zijn ongelofelijk veel factoren buiten de Isreali's en Palestijnen om die meetellen. En sinds de oorzaak is het wraak op wraak op wraak.

Geweld is gewoon fout, en de eerste die stopt met het geweld komt wat mij betreft als overwinnaar uit de strijd. En dan bedoel ik dat ze in plaats van hun tegenstander zichzelf hebben overwonnen, wat een veel grotere prestatie is.

De media is wat dit probleem (en vele andere) betreft gewoon niet betrouwbaar. Ga eerst zelf een jaar kijken, dan pas je muil open trekken.
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het gaat er gewoon om, zij (joden) hebben dat stukje grond gekregen van engeland na de eerste wereldoorlog....

Dat is gelijk Alex Agnew het zegt: Stel u voor er staat een viking voor uw deur met het argument dat het huis waarin je woont op grond staat van zijn verre voorouderen. Dus moet je maar gelijk je sleutel afgeven en dat zomaar laten, ahja want zijn voorouders duizenden jaren geleden bezaten die grond.
Dat is net hetzelfde wat palestijnen overkwam!
Net zoals jij dat niet zou pikken, pikken zij dat ook niet.
De palestijnen vechten vooral met stenen, stenen tegen tanken! De steen is voor mij heel symbolisch en mijn hart gaat uit naar al zij die slachtoffer zijn geworden van andermans overtuigingen. Kinderen dat het lef hebben hun overtuiging als waarheid te omarmen, hun leven op het spel zetten en met een steen tegen een tank protesteren. Dat getuigt van iets dat ik met geen gouden pen kan neerpennen (:wink:)

Ik ben volledig pro Palestina omtrent dit. Do not trust those zionic media bastards!
Deze oorlog wordt gevochten in de media, joden kopen die media, beter nog ze bezitten de media.
Maar de media zal je nooit de ware geschiedenis tonen....
Stel jezelf deze vraag: Waarom is het daar nu weer oorlog en hoe lang nu ook weeral?
En het is niet omdat Arafat dood is, dat we zijn inspanningen zomaar even overboord moeten gooien. Het lijkt wel alsof zijn strijd al lang vergeten is!

R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#6
Voor zover ik uberhaupt zin heb in zo'n discussie;

Je kan wel zeggen dat de media in handen van 'de joden' zijn, maar behalve dat ik dit nogal rascistisch vind, betekent het alleen dat je inderdaad geen goed beeld krijgt van wat er gebeurt door naar de media te kijken.
Het is misschien leuk, en lekker links om te blijven roepen dat de media joods zijn, maar 'wake up' man, de ene anti-israel betoging na de andere word uitgezonden, er komen tegenwoordig meer arabieren en palestijnen aan het woord over deze crisis dan Israeli's. Er zijn goede redenen dat de banden tussen bijvoorbeeld Israel en Nederland zo goed zijn, Israel heeft ongelofelijk veel goede en bijzondere dingen in hun korte geschiedenis voortgebracht. Maar het sentiment begint te keren, er zijn steeds meer islamitische mensen in westerse landen gaan wonen, en die doen in deze crisis net alsof ze heel erg meeleven met de palestijnen (terwijl het zo goed als feit is, dat als moslims geen gezamelijke vijand hebben, ze onderling ruzie gaan maken, legio voorbeelden).

En wat jij zegt, over die kinderen die met stenen tegen tanks vechten;

- Dat is gewoon dom, want idealistisch als het mag zijn, je weet dat het geen zin heeft.

- Dat is niet het begin van het conflict geweest. En what about die honderden palestijnse zelfmoordterroristen die een school of een disco binnen lopen en onschuldige kinderen vermoorden he ? Ik heb de ruines gezien, ik heb de kogelgaten gezien, dit zijn geen leugens.

Ik kan hier uren en uren over doortikken, maar het is mijn tijd niet waard vrees ik. Ik lees liever een goed boek. Het laatste wat ik er over ga zeggen;
Ik walg in dit conflict zowel van de linkse als de rechtse standpunten. Het zijn twee kanten van de zelfde verdorven medaille, en ik kan gewoon zeggen dat iedereen die compromisloos pro-israel of pro-palestina claimt te zijn, gewoon de zoveelste trekpop van foutieve informatie is die niet verder kijkt dan zijn neus lang is. Het is het geweld dat fout is, niet een van de twee rassen/volken. En ik ben in Jerusalem geweest, ik heb gezien hoe israeli's en palestijnen daar gewoon naast elkaar kunnen leven, dus ik geloof in een vreedzame oplossing. Hoe lang het ook mag duren.
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heeft niets met discussie te maken
Joden kregen dat land van Engeland. Zo is het, en daar gaat niets iets aan veranderen.

Them jews got money and power. Dus ja, die Palestijnen gebruiken hun eigen lichaam en/of stenen als wapen, terwijl de joden het met een druk op het knopje doen. Beide hetzelfde, maar je snapt men punt wel.
Niet dat ik enige daad goedkeur, maar ik vind persoonlijk een kind dat een steen werpt op een tank (een kind he) heel symbolisch. Daar schuilt zoveel achter als je maar het juiste perspectief benadert.
Ik keur hier niets goed van beide kanten, maar begrijp de ene kant wel beter dan de andere.
Ik ben zeker niet pro betogingen dat uit de hand lopen, en ik begrijp je punt heel goed. Ik sluit me er zelfs bij aan. Zoiets kan niet.
Kwestie de oorlogsovertuigingen ben ik volledig pro Palestina. Simpelweg omdat zij het aan het rechte eind hebben.

http://www.youtube.com/watch?v=S_ryURBnBg8
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tja, ik geef het toe. Ik ben ook geen voorstander van de vestiging in islamitisch gebied door extreem orthodoxe joden. Maar ik snap die palestijnen niet. Ze hebben nu democratie, eerlijkheid, geen corruptie, geen onderdrukking, vrijheid. Ik snap niet dat ze zo reageren.
S
SybliminalLid
01-01-2024, 00:00
#9
Pikachu zei:
Ze hadden dat stukje land gewoon nooit aan de joden moeten geven. Net zoiets als een streng christelijke provincie midden in Iran inbouwen zonder dat Iran daar toestemming voor geeft.
Klik om te vergroten...

ja precies
ik volg het nieuws rond de gaza niet heel nauwkeurig ofzo maar ik vind Israël toch echt te ver gaan. Hamas zijn zeker niet van die lekkere gasten maar ik ben toch van mening dat Israël, wat toch een redelijk welvarend land is, het goede voorbeeld moet geven. Palastina (of beter, Hamas) kan weinig beginnen tegen zo'n sterk georganiseerd rijk land, wat alleen maar meer woede doet groeien bij de Palestijnse bevolking die om de zoveel tijd geterroriseerd worden door Israëlische militaire acties.

Tijdens de manifestatie zei directeur Ronny Naftaniel van het CIDI dat de mensen niet op het Plein bijeen waren gekomen om het geweld dat ‘noodgedwongen door Israël wordt gebruikt, toe te juichen’. Hij liet weten dat burgers moeten worden ontzien door alle partijen.
Klik om te vergroten...
http://www.cidi.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=154&Itemid=63 (incl. filmpje)




The Birth of Israel, 1/6
de vervolg delen kun je rechts onder gerelateerde video's vinden

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/D5JAhNd47HI&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/D5JAhNd47HI&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
Die Joden kregen een stuk land, veranderden de naam, en gooien de eigen bevolking buiten.
Maar ondanks alles proberen zij vol te houden dat zij het slachtoffer zijn door die eeuwe fucking joden"haat".
Ze schieten palestijnse leerkrachten neer voor de neus van de leerlingen!

Maar hé Joden?! Ik hou van jullie man!
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#11



























Ik zie het op het nieuws en ik ben het zat,
Anti-zionisten breiden hun macht uit vooral dankzij het populaire medium internet.

In deze blog vertel ik waarom de Israel superieur is aan Voormalig Palestina en leg ik uit waarom Joden en die Atheisten in Israel boven het Islamitische volk staan.

Waarschijnlijk krijg ik nu allemaal bedreigingen in me inbox, en gaan mensen haten maar ik wil duidelijk maken:

DIT IS EEN WESTERS LAND MET WESTERSE NORMEN EN WAARDEN! HIER HEB JE VRIJHEIDS VAN MENINGSUITING! ALS JE HET ER NIET MEE EENS BENT DAN GA JE ER NIET OP IN OF REAGEERT MET EEN UITLEG.

Goed ik ga beginnen:
De joden hebben veel minder ruimte dan de Arabieren, dus waarom moeten de joden nóg meer grond weggeven aan Arabieren? Maar het is die Arabieren dan ook helemaal niet te doen om de grond, maar louter om de joodse rijkdom! Arabieren parasiteren en willen met niks doen ook rijk worden.
Israël heeft zichzelf rijk gemaakt door slimheid en hard werken. Als de Palestijnen nu eens beginnen met bouwen i.p.v bommetjes gooien, want daar zijn ze wél goed in. Trouwens Nederland heeft veel weggegeven aan de Palestijnen en de helft verdwijnt in de zakken van parasiterende en corrupte ambtenaren. Nederland gaf geld voor de bouw van een haven: die kwam er niet; geld weg!

Maar wel klagen. Het zijn net kinderen. Die muur is hard nodig! Je moet die Palestijnen totaal buiten je deur houden! Waarom zou Israël nog iets geven aan de Palestijnen, terwijl de Hamas-raketten opzettelijk op joodse burgers terecht komen? Die raketten worden ook afgeschoten vanuit Palestijnse burgerwijken, zodat wanneer Israël terugschiet er onvermijdelijk Palestijnse burgers worden gedood. Dan neemt Hamas vervolgens weer 'wraak' op Israël door een bus te laten ontploffen. Hamas wil graag aan de wereld laten zien dat ze slachtoffers zijn, terwijl ze zelf expres op joodse burgers richten met hun wapens. Hamas wil de joden totaal uitroeien. Joden echter willen alleen niet samenwonen met Palestijnen en da's heel erg begrijpelijk na al die bomaanslagen! Israël heeft gelijk! Ik vind dat Israël nog zelfs erg veel geduld heeft met de Palestijnen, want inmiddels komt de ene raket na de andere op joodse burgers terecht, terwijl Israël nog geen vergeldingsmaatregelen heeft genomen. Als Israël hetzelfde zou doen met de Palestijnen zou de hele wereld protesteren!
Israël probeert alleen militaire doelen aan te vallen en Hamas valt altijd burgerdoelen aan. We moeten in Europa Israël veel meer steunen dan nu het geval is. Israël heeft van een dorre zandwoestijn een weelderige oase gecrëerd. De Palestijnen willen die fantastische oase nu inpikken en de joden uitroeien. De Palestijnen presteren helemaal niets, zaaien dood en verderf en verwachten ook nog medelijden en gratis hulp!

wat de Palestijnen tegenhoud om zich te evolueren tot een normaal en beschaafd volk is hun destructieve godsdienst, de Islam. Waaruit de politieke ideologie Islamisme is ontstaan. Verder hadden de Palestijnen vrijwel geen kans op een betere toekomst toen het Islamisme daar heerste, na dat een zionistische greep in het Palestijns grondgebied plaatsvond is alles vooruit gegaan! Economie, militaire macht, voorzieningen, sociale zekerheid en vooral een politieke ideologie die superieur is aan het Islamisme. Vergis je niet! In Israël staat het jodendom niet centraal in de politiek. Enkel de voorzieningen zijn over het algemeen zaterdags dicht. Zelfs dit is niet verplicht. En mensen die zeiken over mensenrechten???
Israël en de terroristische organisaties hebben diverse keren afspraken gemaakt over een wapenstilstand. Steeds waren het de islamieten die de belofte braken. Zo zie je maar dat het islamitische volk niet deugd.



Nog niet overtuigd?

Weet je wie mensenrechten schend:
De Palestijnen met hun terroristische aanslagen. Israël heeft het beste National Security van de hele wereld. Dit systeem heeft veel terroristische acties voorkomen, bij veel terroristische acties zijn het vaak de Palestijnen die er de dupe van worden


Israel heeft geen land gestolen:
Israël is begonnen met het kopen van land, er is geen sprake geweest van geweld in de eerste periode. Pas toen er verzet kwam kon je het een oorlog noemen en steunde de VS Israël. later pas toen er aanvallen kwamen had Israël land gestolen (Gaza-strook + Jordaans gebied). En ipv hier over zeuren kunnen de palestijnen ook blij zijn en tot realisatie komen dat ze eindelijk van het Islamisme verlost zijn.



Israel leeft van buitenlandse steun:
Klopt, Israël had en heeft nog veel buitenlandse steun. Maar dit is vooral dankzij joden uit het buitenland die Israël steunen. Hier komt geen autoriteit bij te pas, neem nou dat grote park in Tel Aviv! Allemaal gefinancierd van particulieren joden. Zo zie je maar dat het joodse volk zich zelf financierd en alleen financiele hulp heeft aangevraagd toen er tijden van oorlog aankwamen. Het joodse volk wil op zich zelf leven en kan dit.





Nog even iets over invloeden van het buitenland:
Israel heeft vooral POSITIEVE invloeden op het buitenland! Neem nou Wilders, een soort verlichting voor Nederland. En Israel krijgt niet alleen geld van de Amerikaanse autoriteiten. Ik zij al Joden financieren het joodse volk, en het geld dat ze krijgen gebruiken ze goed (Hadassah) en verdwijnt niet in de zakken van corrupte politieke leiders.



Het is de Islam die volkeren naar cultivatie en ontwikkeling in de weg staat. Was vroeger ook zo bij het Christendom alleen heb ik het vermoede dat de islamieten zodanig geïndoctrineerd zijn dat er geen beginnen meer aan is.





Het is tijd voor realisatie!
De Islam is onze vijand en hoort niet thuis in Nederland noch in Europa noch in Amerika en heeft geen recht op leven in Israel.

Steun de strijd voor Israel!



(mijn artikel ergens vandaan alleen minder geradicaliseerd. Om een ban te voorkomen)
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Aking zei:
Als ze allebei die landen nou gewoon platbranden... zijn we van al het gezeur af :grin:
Klik om te vergroten...
Rot eens op jij.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat een onzin.
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#14
wat voor ouders laat hun kind nu een wapen in hun hand houden? :(
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#15
plantenbak zei:
Pikachu zei:
Ze hadden dat stukje land gewoon nooit aan de joden moeten geven. Net zoiets als een streng christelijke provincie midden in Iran inbouwen zonder dat Iran daar toestemming voor geeft.

Maar nu het eenmaal gebeurd is is er eigenlijk geen echte oplossing voor het probleem daar. Vrede gaat het toch niet worden.
Klik om te vergroten...
misschien als iedereen aan de MDMA gaat :beer:
Klik om te vergroten...

The Streets - Weak Become Heroes zei:
yo, they could settle wars with this
if only they will
imagine the world's leaders on pills
and imagine the morning after
wars causing disaster
don't talk to me i don't know ya
but this aint tomorrow for now i still love ya
hours fly over
Klik om te vergroten...
:beer:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Even een fout fototje posten.

En hun kat:



Dit kwam ik allemaal ergens tegen in een discussie naar aanleiding van dit:
http://www.nu.nl/algemeen/1899532/adolf-hitler-weggehaald-bij-ouders.html

Ik vind overigens palestijnen en joden beiden even idioot daaro.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Oke, maar even serieus. Wat de fuck boeit het allemaal? Ik bedoel de Amerikaanse regering doet precies hetzelfde. Het gebeurd vast overal, media word alleen maar gebruikt om jou te laten zien wat hen belangrijk vinden.
Iedereen denkt bijvoorbeeld dat 9/11 een inside job was. Op alle TV's van de wereld is te zien dat het door terroristen gedaan zou zijn.
Bij een misdrijf word altijd gezegd: "De man was van Poolse afkomst" "Het ging om een getinte jonge" "Een man van Antilliaanse afkomst" Dat boeit toch allemaal geen fuck. Het is gebeurd en wie dat voor de rest gegaan heeft boeit echt helemaal niks. Het enige wat ze door dit soort berichten bereiken is dat als ze een de afkomst er een keer niet bij zeggen dat mensen gaan denken "Dat was vast weer zo'n buitenlander!". En voor de rest dat mensen die zelf niet nadenken een schijt hekel aan buitenlanders krijgen.
Op het nieuws komt dat er op een bepaalde dag een record aantal KM aan file is behaald. WTF boeit dat?! De mensen die in de file stonden hadden dat vast zelf ook al door en de mensen die niet in de file stonden boeit het geen ene flikker omdat ze er toch niks mee te maken hebben gehad...

Media word gewoon nog steeds gebruikt als propaganda middel, nee dit is niet opgehouden na de 2de wereld oorlog, wake up... :beer:
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wacky zei:
Even een fout fototje posten.

En hun kat:



Dit kwam ik allemaal ergens tegen in een discussie naar aanleiding van dit:
http://www.nu.nl/algemeen/1899532/adolf-hitler-weggehaald-bij-ouders.html

Ik vind overigens palestijnen en joden beiden even idioot daaro.
Klik om te vergroten...
Ook jij oprotten met je joden en palestijnen even idioot. Je weet niet eens het verschil tussen een Israëlisch en een jood. Rot op gewoon als je loopt te zeiken. Rot op.
S
SybliminalLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wromtraxe zei:
Oordeel pas nadat je ALLES heb gelezen.
Klik om te vergroten...

moeten we jou dan serieus nemen?
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nick de Neger zei:
Oke, maar even serieus. Wat de fuck boeit het allemaal? Ik bedoel de Amerikaanse regering doet precies hetzelfde. Het gebeurd vast overal, media word alleen maar gebruikt om jou te laten zien wat hen belangrijk vinden.
Iedereen denkt bijvoorbeeld dat 9/11 een inside job was. Op alle TV's van de wereld is te zien dat het door terroristen gedaan zou zijn.
Bij een misdrijf word altijd gezegd: "De man was van Poolse afkomst" "Het ging om een getinte jonge" "Een man van Antilliaanse afkomst" Dat boeit toch allemaal geen fuck. Het is gebeurd en wie dat voor de rest gegaan heeft boeit echt helemaal niks. Het enige wat ze door dit soort berichten bereiken is dat als ze een de afkomst er een keer niet bij zeggen dat mensen gaan denken "Dat was vast weer zo'n buitenlander!". En voor de rest dat mensen die zelf niet nadenken een schijt hekel aan buitenlanders krijgen.
Op het nieuws komt dat er op een bepaalde dag een record aantal KM aan file is behaald. WTF boeit dat?! De mensen die in de file stonden hadden dat vast zelf ook al door en de mensen die niet in de file stonden boeit het geen ene flikker omdat ze er toch niks mee te maken hebben gehad...

Media word gewoon nog steeds gebruikt als propaganda middel, nee dit is niet opgehouden na de 2de wereld oorlog, wake up... :beer:
Klik om te vergroten...
Eens over dat laatste

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."