#1
nu reeds verkozen tot topic van 2009!!!
![:tearsofjoy:]()
Inderdaad, het moet wel heel interessant zijn want ik heb nog nooit zoveel quotes gezien in 1 replycronos zei:nu reeds verkozen tot topic van 2009!!!![]()
![]()
![]()
Pikachu zei:Ze hadden dat stukje land gewoon nooit aan de joden moeten geven. Net zoiets als een streng christelijke provincie midden in Iran inbouwen zonder dat Iran daar toestemming voor geeft.
http://www.cidi.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=154&Itemid=63 (incl. filmpje)Tijdens de manifestatie zei directeur Ronny Naftaniel van het CIDI dat de mensen niet op het Plein bijeen waren gekomen om het geweld dat ‘noodgedwongen door Israël wordt gebruikt, toe te juichen’. Hij liet weten dat burgers moeten worden ontzien door alle partijen.
Rot eens op jij.Aking zei:Als ze allebei die landen nou gewoon platbranden... zijn we van al het gezeur af![]()
plantenbak zei:misschien als iedereen aan de MDMA gaatPikachu zei:Ze hadden dat stukje land gewoon nooit aan de joden moeten geven. Net zoiets als een streng christelijke provincie midden in Iran inbouwen zonder dat Iran daar toestemming voor geeft.
Maar nu het eenmaal gebeurd is is er eigenlijk geen echte oplossing voor het probleem daar. Vrede gaat het toch niet worden.![]()
The Streets - Weak Become Heroes zei:yo, they could settle wars with this
if only they will
imagine the world's leaders on pills
and imagine the morning after
wars causing disaster
don't talk to me i don't know ya
but this aint tomorrow for now i still love ya
hours fly over


Ook jij oprotten met je joden en palestijnen even idioot. Je weet niet eens het verschil tussen een Israëlisch en een jood. Rot op gewoon als je loopt te zeiken. Rot op.Wacky zei:Even een fout fototje posten.
![]()
En hun kat:
![]()
Dit kwam ik allemaal ergens tegen in een discussie naar aanleiding van dit:
http://www.nu.nl/algemeen/1899532/adolf-hitler-weggehaald-bij-ouders.html
Ik vind overigens palestijnen en joden beiden even idioot daaro.
Wromtraxe zei:Oordeel pas nadat je ALLES heb gelezen.
Eens over dat laatsteNick de Neger zei:Oke, maar even serieus. Wat de fuck boeit het allemaal? Ik bedoel de Amerikaanse regering doet precies hetzelfde. Het gebeurd vast overal, media word alleen maar gebruikt om jou te laten zien wat hen belangrijk vinden.
Iedereen denkt bijvoorbeeld dat 9/11 een inside job was. Op alle TV's van de wereld is te zien dat het door terroristen gedaan zou zijn.
Bij een misdrijf word altijd gezegd: "De man was van Poolse afkomst" "Het ging om een getinte jonge" "Een man van Antilliaanse afkomst" Dat boeit toch allemaal geen fuck. Het is gebeurd en wie dat voor de rest gegaan heeft boeit echt helemaal niks. Het enige wat ze door dit soort berichten bereiken is dat als ze een de afkomst er een keer niet bij zeggen dat mensen gaan denken "Dat was vast weer zo'n buitenlander!". En voor de rest dat mensen die zelf niet nadenken een schijt hekel aan buitenlanders krijgen.
Op het nieuws komt dat er op een bepaalde dag een record aantal KM aan file is behaald. WTF boeit dat?! De mensen die in de file stonden hadden dat vast zelf ook al door en de mensen die niet in de file stonden boeit het geen ene flikker omdat ze er toch niks mee te maken hebben gehad...
Media word gewoon nog steeds gebruikt als propaganda middel, nee dit is niet opgehouden na de 2de wereld oorlog, wake up...![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."