Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe foto's die hamas verborgen houd

De foto's die hamas verborgen houd

67 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het heeft twee kanten inderdaad. En voor beide is wat te zeggen. Beide partijen hebben ook fouten gemaakt.
F
FruitRunnerLid
01-01-2024, 00:00
#2
jij bent zeker niet slim he, zie je wel wat die stomme joden aan het doen zijn in de gaza dat is ziekkkk, die is gekkkk
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik reageer op iedere argument van de andere met een verklaring waarom ik dat vind en toch ben ik kortzichtig? Wees dan een man en leg dat uit dan. En leg uit waar ik ongelijk heb.
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wromtaxe, wat je daar hebt neergezet klinkt meer als een flinke portie bullshit met een scheutje racisme dan harde feiten, dus de waarheid. Als er in dit conflict überhaupt een waarheid is. Beide partijen zijn geen lieverdjes.

Het is duidelijk dat jij (deels) Joods bent, en het niet zo hebt op de islam (ik persoonlijk ook niet hoor, sowieso niet op godsdiensten in het algemeen, met name het christendom en de islam, jodendom vind ik dan weer stukken beter maar dat laat ik niet meespelen in mijn mening over dit conflict). Maar man, je lijkt wel een journalist, die hele lap tekst die je daar heb neergezet lijkt op propeganda, misschien wel indoctrinatie. Echt, doe alstjeblieft niet weer de moeite om zoveel te schrijven als het niet op feiten ofwel een goed onderbouwde mening berust?
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#5
tomz0r zei:
Ik heb niet eens zin hier op in te gaan. Probeer dingen wat minder eenzijdig te bekijken jongen. En kom met juiste informatie, en niet deze onzin.
Klik om te vergroten...

Ey ik ben het met tomZ0r eens, haha.
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wow.., fuckennietnormaal...

Wromtraxe zei:
In deze blog vertel ik waarom de Israel superieur is aan Voormalig Palestina en leg ik uit waarom Joden en die Atheisten in Israel boven het Islamitische volk staan.

DIT IS EEN WESTERS LAND MET WESTERSE NORMEN EN WAARDEN! HIER HEB JE VRIJHEIDS VAN MENINGSUITING! ALS JE HET ER NIET MEE EENS BENT DAN GA JE ER NIET OP IN OF REAGEERT MET EEN UITLEG.

Je moet die Palestijnen totaal buiten je deur houden!
wat de Palestijnen tegenhoud om zich te evolueren tot een normaal en beschaafd volk is hun destructieve godsdienst, de Islam. Economie, militaire macht, voorzieningen, sociale zekerheid en vooral een politieke ideologie die superieur is aan het Islamisme. Zo zie je maar dat het islamitische volk niet deugd.
Neem nou Wilders, een soort verlichting voor Nederland.
De Islam is onze vijand en hoort niet thuis in Nederland noch in Europa noch in Amerika en heeft geen recht op leven in Israel.
Klik om te vergroten...

Vent.., komaan...

1] Hamas is (bijna) niets over goed te praten, moslim-EXTREMISME evenmin...
Dit bedoel ik hiermee :(

2] Recht van meningsuiting ja, maar constitutioneel verboden om rascistische en beledigende meningen tegen groeperingen/rassen/etc. te uiten...

3] Iemand die zichzelf superieur wil voelen is altijd minder, anders heb je daar geen behoefte aan...

4] :confused: Nederland is vanuit de geschiedenis protestants/katholiek, dus wat doen joden hier dan???
Leven en van harte welkom zijn, omdat Nederland vanuit de geschiedenis een TOLERANT land is...

5] Godsdienstleiders (allemaal!) zijn destructief, maar de boeken die ze verkrachten (bijbel, koran, thora, etc.) zijn -als je de letter en niet de 'gedachte' volgt- ok, hoewel de bijbel een groot geweldsverhaal is...

6] Lees punt 3...

7] Hoe kun je nu zeggen dat een héél volk niet deugd? WTF?

8] Wilders.., mijn mening: aandachts-geile-egoïstische-populistische-rascistische-overgewaardeerde-relnicht met grootheidswaanzin...

9] De Islam is onze vijand... Dus dan maar een nieuwe "holocaust" beginnen??? :smilingimp:
Zelfs Hitler is 'ietsjes' genuanceerder begonnen in de jaren '30...

10] JIJ zit hier lekker relaxed in NW-Europa, net als ik... Geniet daarvan. Wij hebben ongeloofelijk veel geluk hier geboren te mogen zijn, je hebt blijkbaar welvaart genoeg om te overleven, en daarnaast tijd over om lekker uit je plaat te gaan en na te denken over "nieuws en actualiteiten," HOE KAN JE DAN ZO KORTZICHTIG ZIJN???

11] Check nogmaals, dat linkje van punt 1, want ik wil echt geen partij trekken voor wat voor politiek-rechtse, conservatieve, extremistische, zionistsiche partij dan ook... Ik heb 2x in Afghanistan gezeten, en gevochten... :(



Wat een haat joh, mss moet je er eens met iemand over praten over waar dat vandaan komt, in plaats vanuit die haat je leven te leiden...

Sterkte

EDIT: Naam topic: houd mag ook met dt, staat een beetje knullig :hearteyes: ...
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wromtraxe zei:
Heb je mis. Ik ben geen Jood, delen van mijn familie zijn wel Joods (niet gelovig). Het is meer dat ik extreem pro-zionistisch ben en maar twee familie leden daar heb wonen.
Klik om te vergroten...
Ik zeg dit niet vaak, maar jij bent echt een tyfus mongool.

Ten eerste is het 'zionisme' dat jij aan zegt te hangen totaal verschillend van het oude Zionisme, waar het totaal niet ging om een eigen staat. Om Noam Chomsky even te quoten "The Zionist movement for a long time stood against the establishment of a Jewish state because such a state would be discriminatory and racist.". Dat laatste is wat nu dus ook echt gebeurt.

Wromtraxe zei:
. Mijn probleem is dat de Islam de media en eigenlijk alles van het westen in handen heeft.
Klik om te vergroten...

Heb je hier ook maar enig bewijs voor? Volgens mij is de media in het Westen zeker sinds 9/11 alles behalve positief geweest wat betreft de Islam. Dus tenzij je met een bewijs of een logische redenering hier voor kan komen roep ik het uit tot bullshit.

Wromtraxe zei:
De Islam is een vijand.
Klik om te vergroten...
Ik blijf het leuk vinden hoe goed jij dingen beargumenteerd. Het zou toch wat zijn als je gewoon wat debiele dingen schreeuwt en die helemaal niet met argumenten bij staat.

Wromtraxe zei:
wam er een demonstratie omdat (mijn held) Radovan Karadzic duizende moslims vermoord?
Klik om te vergroten...

Als je genocide gaat verheerlijken is voor mij echt de maat vol. Je mag blij zijn dat ik van mening ben dat geweld niets op lost, want ik krijg echt zin om je hoofd in te trappen met dit soort uitspraken.

Wromtraxe zei:
Mensen komen op voor het Palestijnse volk omdat ze medelijden hebben, door islamitische propaganda in het westen.
Klik om te vergroten...

Nee mensen in het Westen komt op voor het Palestijnse volk omdat ze bezet zijn door Israel. Want hoe komt het dat de Israelis er daar op dit moment zitten? Ze gingen net zo lang zeiken bij Engeland en de Verenigde Naties tot ze Palestina (wat daarvoor van Engeland was) in 2 delen, een arabisch deel en een joods deel. Vanaf toen ontstond er een conflict.

Ik zeg niet dat ik het goed vind wat Hamas doet, sterker nog ze mogen van mij liever vandaag dan morgen weg want hun achterlijke religieuze argumenten gooien alleen maar meer olie op het vuur. Maar de manier waarop Israel reageert op legitiem verzet (het is volgens de mensenrechten legitiem om geweld te gebruiken tegen een bezetter) is buiten proportioneel. Palestina wordt afgesloten van de buitenwereld, ze moeten allerlei goederen smokkelen omdat ze niet via de hoofdwegen binnen kunnen komen en als klap op de vuurpijl (ha...ha..) bombarderen ze ook nog eens hele steden plat.

Wat jij allemaal voor haatdragende onzin loopt te spammen over Karadzic en Wilders getuigt alleen maar van je eigen gebrek aan intelligentie. Sterker nog, je bent nu net zo erg bezig als de gemiddelde Neo-Nazi alleen zijn jouw vijanden de Islam. What the fuck is next, geen ZOG maar IOG?
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Opa zei:
Wow.., fuckennietnormaal...

Wromtraxe zei:
In deze blog vertel ik waarom de Israel superieur is aan Voormalig Palestina en leg ik uit waarom Joden en die Atheisten in Israel boven het Islamitische volk staan.

DIT IS EEN WESTERS LAND MET WESTERSE NORMEN EN WAARDEN! HIER HEB JE VRIJHEIDS VAN MENINGSUITING! ALS JE HET ER NIET MEE EENS BENT DAN GA JE ER NIET OP IN OF REAGEERT MET EEN UITLEG.

Je moet die Palestijnen totaal buiten je deur houden!
wat de Palestijnen tegenhoud om zich te evolueren tot een normaal en beschaafd volk is hun destructieve godsdienst, de Islam. Economie, militaire macht, voorzieningen, sociale zekerheid en vooral een politieke ideologie die superieur is aan het Islamisme. Zo zie je maar dat het islamitische volk niet deugd.
Neem nou Wilders, een soort verlichting voor Nederland.
De Islam is onze vijand en hoort niet thuis in Nederland noch in Europa noch in Amerika en heeft geen recht op leven in Israel.
Klik om te vergroten...

Vent.., komaan...

1] Hamas is (bijna) niets over goed te praten, moslim-EXTREMISME evenmin...
Dit bedoel ik hiermee :(

2] Recht van meningsuiting ja, maar constitutioneel verboden om rascistische en beledigende meningen tegen groeperingen/rassen/etc. te uiten...

3] Iemand die zichzelf superieur wil voelen is altijd minder, anders heb je daar geen behoefte aan...

4] :confused: Nederland is vanuit de geschiedenis protestants/katholiek, dus wat doen joden hier dan???
Leven en van harte welkom zijn, omdat Nederland vanuit de geschiedenis een TOLERANT land is...

5] Godsdienstleiders (allemaal!) zijn destructief, maar de boeken die ze verkrachten (bijbel, koran, thora, etc.) zijn -als je de letter en niet de 'gedachte' volgt- ok, hoewel de bijbel een groot geweldsverhaal is...

6] Lees punt 3...

7] Hoe kun je nu zeggen dat een héél volk niet deugd? WTF?

8] Wilders.., mijn mening: aandachts-geile-egoïstische-populistische-rascistische-overgewaardeerde-relnicht met grootheidswaanzin...

9] De Islam is onze vijand... Dus dan maar een nieuwe "holocaust" beginnen??? :smilingimp:
Zelfs Hitler is 'ietsjes' genuanceerder begonnen in de jaren '30...

10] JIJ zit hier lekker relaxed in NW-Europa, net als ik... Geniet daarvan. Wij hebben ongeloofelijk veel geluk hier geboren te mogen zijn, je hebt blijkbaar welvaart genoeg om te overleven, en daarnaast tijd over om lekker uit je plaat te gaan en na te denken over "nieuws en actualiteiten," HOE KAN JE DAN ZO KORTZICHTIG ZIJN???

11] Check nogmaals, dat linkje van punt 1, want ik wil echt geen partij trekken voor wat voor politiek-rechtse, conservatieve, extremistische, zionistsiche partij dan ook... Ik heb 2x in Afghanistan gezeten, en gevochten... :(



Wat een haat joh, mss moet je er eens met iemand over praten over waar dat vandaan komt, in plaats vanuit die haat je leven te leiden...

Sterkte

EDIT: Naam topic: houd mag ook met dt, staat een beetje knullig :hearteyes: ...
Klik om te vergroten...

1: Moslimextremisme! Maar geen een islamitisch land doet er wat aan, nog de islamieten. Zo zie je dat het volk het goedpraat

2: Iedereen mag zeggen wat hij wilt. Maar een volk dat vast blijft houden aan een ideologie die wij niet in het westen moeten tolereren moet we bestrijden. Zij vormen een gevaar voor onze westerse ideologie aangezien in ons linkse kabinet moslims een partij mogen leiden en moslims zelf mogen stemmen. Zo komt op een democratische manier een islamiserings proces voor.

3: Waaruit concludeer jij dat? Ik zie een superioriteit tussen het westen en de islam

4: Helemaal mee eens,
Het multicul kan goed werken. Maar de staat moet zelf kiezen welke volkeren zich mogen opnemen in haar identiteit. Mijn mening is dat het Joodse volk een aanwinst is voor het koninkrijk der Nederlanden. Andere denken daar zeer waarschijnlijk anders over.

5: Welke rabbijn preekt haat? Welke dalai lama roept op tot moord van het westen?

7: Er zijn uitzonderingen, maar over het algemeen deugd naar mijn mening het Islamitische Volk niet.

8: Wat moet ik daar tegen zeggen?

9: Holocaust? Nee, wel gedwongen migratie en zuivering van de niet meewerkende en de moslimcriminelen.

10:
Juist Europa is goed op veel na. En we moeten de kracht en goede aard van Europa en de Wereld beschermen.
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#9
shokora zei:
Wromtraxe zei:
Heb je mis. Ik ben geen Jood, delen van mijn familie zijn wel Joods (niet gelovig). Het is meer dat ik extreem pro-zionistisch ben en maar twee familie leden daar heb wonen.
Klik om te vergroten...
Ik zeg dit niet vaak, maar jij bent echt een tyfus mongool.

Ten eerste is het 'zionisme' dat jij aan zegt te hangen totaal verschillend van het oude Zionisme, waar het totaal niet ging om een eigen staat. Om Noam Chomsky even te quoten "The Zionist movement for a long time stood against the establishment of a Jewish state because such a state would be discriminatory and racist.". Dat laatste is wat nu dus ook echt gebeurt.

Wromtraxe zei:
. Mijn probleem is dat de Islam de media en eigenlijk alles van het westen in handen heeft.
Klik om te vergroten...

Heb je hier ook maar enig bewijs voor? Volgens mij is de media in het Westen zeker sinds 9/11 alles behalve positief geweest wat betreft de Islam. Dus tenzij je met een bewijs of een logische redenering hier voor kan komen roep ik het uit tot bullshit.

Wromtraxe zei:
De Islam is een vijand.
Klik om te vergroten...
Ik blijf het leuk vinden hoe goed jij dingen beargumenteerd. Het zou toch wat zijn als je gewoon wat debiele dingen schreeuwt en die helemaal niet met argumenten bij staat.

Wromtraxe zei:
wam er een demonstratie omdat (mijn held) Radovan Karadzic duizende moslims vermoord?
Klik om te vergroten...

Als je genocide gaat verheerlijken is voor mij echt de maat vol. Je mag blij zijn dat ik van mening ben dat geweld niets op lost, want ik krijg echt zin om je hoofd in te trappen met dit soort uitspraken.

Wromtraxe zei:
Mensen komen op voor het Palestijnse volk omdat ze medelijden hebben, door islamitische propaganda in het westen.
Klik om te vergroten...

Nee mensen in het Westen komt op voor het Palestijnse volk omdat ze bezet zijn door Israel. Want hoe komt het dat de Israelis er daar op dit moment zitten? Ze gingen net zo lang zeiken bij Engeland en de Verenigde Naties tot ze Palestina (wat daarvoor van Engeland was) in 2 delen, een arabisch deel en een joods deel. Vanaf toen ontstond er een conflict.

Ik zeg niet dat ik het goed vind wat Hamas doet, sterker nog ze mogen van mij liever vandaag dan morgen weg want hun achterlijke religieuze argumenten gooien alleen maar meer olie op het vuur. Maar de manier waarop Israel reageert op legitiem verzet (het is volgens de mensenrechten legitiem om geweld te gebruiken tegen een bezetter) is buiten proportioneel. Palestina wordt afgesloten van de buitenwereld, ze moeten allerlei goederen smokkelen omdat ze niet via de hoofdwegen binnen kunnen komen en als klap op de vuurpijl (ha...ha..) bombarderen ze ook nog eens hele steden plat.

Wat jij allemaal voor haatdragende onzin loopt te spammen over Karadzic en Wilders getuigt alleen maar van je eigen gebrek aan intelligentie. Sterker nog, je bent nu net zo erg bezig als de gemiddelde Neo-Nazi alleen zijn jouw vijanden de Islam. What the fuck is next, geen ZOG maar IOG?
Klik om te vergroten...
Ik zeg dit niet vaak, maar jij bent echt niet normaal laag begaafd.

1: Situatie Israel. Zie de foto's in het begin
2: In de hele post ben ik continu bezig uit te leggen waarom. Ook in de reacties leg ik uit wat er mis is met het islamitische volk

3: Ik bedoel, niemand herdacht de moslims die door Karadzic (wat een geweldige man) werden omgelegd. Maar omdat die ''gemene'' joden die zielige palestijnen vermoorden zonder een reden komt er een demonstratie. Omdat Hamas de beelden van neergeschoten kinderen laat zien. Die waarschijnlijk door hun zelf zijn omgelegd als meisjes daar naar school gaan.

4: Leer je geschiedenis. Er was een zionistische greep voor de WOII waarbij land gekocht werd door Joden. En toen er aanvallen kwamen begon Israel land in te pakken.

En jij bent tegen de vergeldingsactie? Hamas is een kanker. Soms moet je onschuldige cellen weghalen om een kwaadaardig iets weg te halen. Anders blijft het doorgaan. En jij vind het niet zielig voor de kinderen die Hamas schoot?



Wilders en Karadzic zijn geweldige personen en ik zal een topic maken waar ik uitleg waarom.

"You are the weakest link. Goodbye!"
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wromtraxe zei:
Soms is dat nodig
Klik om te vergroten...
Wtf is dat voor een reactie? '-.-
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik sluit me volledig aan bij shokora!
Het zijn gewoon feiten.

Wromtraxe jij bent echt een heel zielig figuur!
Een pisventje.
Ga dood ofzo
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ok fuck het, ik ben het totaal met je eens Wromtrax.

Laten we even wat taken verdelen. Regel jij een stukje grond en wat Zyklon-b, dan pluk ik 6 miljoen moslims ergens vandaan en bouw ik op dat stukje grond een kamp. Laten we eens lekker genocide gaan pleggen, we moeten die kanker van een islamitische samenleving bestrijden kosten wat het kost. Kinderen / zwangere vrouwen zijn dat meer of minder punten (wel ff goed afspreken)?

Als we dan toch zo lekke rbezig zijn, kunnen we ook wel alle even negers, homo's, down patienten en gypsys afmaken (het staat er toch weet je).

Tip: sluit je aan bij National Socialists for Israel (bestaat echt), nog meer van die achterlijke typetjes als jij.
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#13
Damn, hoe kortzinnig kan iemand zijn. Verder kijken dan je neus lang is kan toch niet zo heel moeilijk zijn. Sorry hoor, maar jouw standpunten vind ik persoonlijk compleet belachelijk. Ik ga ook verder niet meer proberen met jou in discussie te gaan over dit onderwerp, je lijkt wel een CU'er of SGP'er, die hangen al net zulke belachelijke standpunten aan en hebben ook maar een heel beperkt gezichtsveld.
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nou oké dan. Hier heb je je tegenargumenten. En nu kap ik er ook gewoon mee, met deze discussie. Ik hoop dat je zelf weet dat je onzin uitkraamt, anders heb ik gewoon medelijden met je als persoon. Dat je zo kunt zijn geïndoctrineerd door randdebielen als Wilders dat je het bent gaan geloven.

Wromtraxe zei:
1: Moslimextremisme! Maar geen een islamitisch land doet er wat aan, nog de islamieten. Zo zie je dat het volk het goedpraat.
Klik om te vergroten...
Hoe zou jij dat doen dan? Precies, je kunt er niks tegen doen.. Bullshit argument dus.

Wromtraxe zei:
2: Iedereen mag zeggen wat hij wilt. Maar een volk dat vast blijft houden aan een ideologie die wij niet in het westen moeten tolereren moet we bestrijden. Zij vormen een gevaar voor onze westerse ideologie aangezien in ons linkse kabinet moslims een partij mogen leiden en moslims zelf mogen stemmen. Zo komt op een democratische manier een islamiserings proces voor.
Klik om te vergroten...
Maar een volk dat vast blijft houden aan een ideologie die wij niet in het westen hebben moeten we bestrijden? Ja kom op zeg, roei dan direct alle Aziaten, Zuid-Amerikanen, Afrikanen etcetera uit. Dat is echt een bullshit argument, net zoals de meesten naar mijn mening.

Wromtraxe zei:
3: Waaruit concludeer jij dat? Ik zie een superioriteit tussen het westen en de islam.
Klik om te vergroten...
Waar dan? Die is er niet.

Wromtraxe zei:
4: Helemaal mee eens,
Het multicul kan goed werken. Maar de staat moet zelf kiezen welke volkeren zich mogen opnemen in haar identiteit. Mijn mening is dat het Joodse volk een aanwinst is voor het koninkrijk der Nederlanden. Andere denken daar zeer waarschijnlijk anders over.
Klik om te vergroten...
Multicultureel is alles of niets. Kom op zeg, je kunt jezelf toch niet multicultureel noemen en volkeren (als hele groep) gaan weigeren? Die selectie kun je nooit maken, behalve op basis van idiote opvattingen als de jouwe.

Wromtraxe zei:
5: Welke rabbijn preekt haat? Welke dalai lama roept op tot moord van het westen?
Klik om te vergroten...
De Bijbel is anders nog duizend keer erger dan de Koran, en bijvoorbeeld in Amerika zijn er ook wel pastoors, dominees (of andere geestelijken) die geweld naar een bepaalde groep of geloof preken (nee ik heb hier zo geen bron bij om dit te onderbouwen maar dingen als Bowling for Columbine, die documentaire, de mensen met de meeste extreme opvattingen daar kom je toch vooral tegen in de kleine, gelovige gemeenten).

Wromtraxe zei:
7: Er zijn uitzonderingen, maar over het algemeen deugd naar mijn mening het Islamitische Volk niet.
Klik om te vergroten...
Onderbouw jij dit eens dan? Dit vind ik ook zó idioot.

Wromtraxe zei:
9: Holocaust? Nee, wel gedwongen migratie en zuivering van de niet meewerkende en de moslimcriminelen.
Klik om te vergroten...
"Zuivering"? Klinkt toch wel een beetje holocaust-ish in m'n oren. Sterker nog, dat komt er eigenlijk gewoon op neer: genocide.
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Amaranth zei:
Nou oké dan. Hier heb je je tegenargumenten. En nu kap ik er ook gewoon mee, met deze discussie. Ik hoop dat je zelf weet dat je onzin uitkraamt, anders heb ik gewoon medelijden met je als persoon. Dat je zo kunt zijn geïndoctrineerd door randdebielen als Wilders dat je het bent gaan geloven.
Wromtraxe zei:
1: Moslimextremisme! Maar geen een islamitisch land doet er wat aan, nog de islamieten. Zo zie je dat het volk het goedpraat.
Klik om te vergroten...
Hoe zou jij dat doen dan? Precies, je kunt er niks tegen doen.. Bullshit argument dus.
Klik om te vergroten...
Geen moslim bewoner heeft lef om net als onze Nederlandse jongens in de WOII een verzet te beginnen. Ipv daarvan leren de ouders goedprating van de praktijken die de moslim extremisten verrichten. Wat dacht je van geheime informatie doorspelen aan de Israëlische autoriteiten? Dat is al een vorm van verzetten.
Wromtraxe zei:
2: Iedereen mag zeggen wat hij wilt. Maar een volk dat vast blijft houden aan een ideologie die wij niet in het westen moeten tolereren moet we bestrijden. Zij vormen een gevaar voor onze westerse ideologie aangezien in ons linkse kabinet moslims een partij mogen leiden en moslims zelf mogen stemmen. Zo komt op een democratische manier een islamiserings proces voor.
Klik om te vergroten...
Maar een volk dat vast blijft houden aan een ideologie die wij niet in het westen hebben moeten we bestrijden? Ja kom op zeg, roei dan direct alle Aziaten, Zuid-Amerikanen, Afrikanen etcetera uit. Dat is echt een bullshit argument, net zoals de meesten naar mijn mening.
Klik om te vergroten...
Aziaten en Z-Afrikanen hebben een andere ideologie dan de islamitische. Wij als westerlingen moeten voorkomen dat de islamitische ideologie zich verder verspreid in ons westen. Het islamitische volk in europa gaat voornamelijk met moslims om en eist segregatie (Speciale scholen, moskeeen, aparte hokjes voor omkleding moslima's, geen school tijdens suikerfeest). Ze willen dat hun volk gescheiden is van de rest. Dat volk mag er zijn, maar niet in het westen.

Wromtraxe zei:
3: Waaruit concludeer jij dat? Ik zie een superioriteit tussen het westen en de islam.
Klik om te vergroten...
Waar dan? Die is er niet.
Klik om te vergroten...
Ik zie hem in Ideologie, Cultuur en Volk.

Wromtraxe zei:
4: Helemaal mee eens,
Het multicul kan goed werken. Maar de staat moet zelf kiezen welke volkeren zich mogen opnemen in haar identiteit. Mijn mening is dat het Joodse volk een aanwinst is voor het koninkrijk der Nederlanden. Andere denken daar zeer waarschijnlijk anders over.
Klik om te vergroten...
Multicultureel is alles of niets. Kom op zeg, je kunt jezelf toch niet multicultureel noemen en volkeren (als hele groep) gaan weigeren? Die selectie kun je nooit maken, behalve op basis van idiote opvattingen als de jouwe.
Klik om te vergroten...
Alles of niets? Wat is dat voor linkse zooi? Het is belangrijk dat een volk een ander volk mag weigeren. Een ideologie en cultuur mag weigeren. Vertel mij eens waarom dat fout is?

Wromtraxe zei:
5: Welke rabbijn preekt haat? Welke dalai lama roept op tot moord van het westen?
Klik om te vergroten...
De Bijbel is anders nog duizend keer erger dan de Koran, en bijvoorbeeld in Amerika zijn er ook wel pastoors, dominees (of andere geestelijken) die geweld naar een bepaalde groep of geloof preken (nee ik heb hier zo geen bron bij om dit te onderbouwen maar dingen als Bowling for Columbine, die documentaire, de mensen met de meeste extreme opvattingen daar kom je toch vooral tegen in de kleine, gelovige gemeenten).
Klik om te vergroten...
Ik had het over rabbijnen en dalai lama's. Ik weet dat er veel christen extremisme is. En hoezo is de bijbel 1000x erger dan de koran? Ik heb beide gelezen.
Wromtraxe zei:
7: Er zijn uitzonderingen, maar over het algemeen deugd naar mijn mening het Islamitische Volk niet.
Klik om te vergroten...
Onderb ouw jij dit eens dan? Dit vind ik ook zó idioot.
Klik om te vergroten...
Ze weigeren de deur open te doen voor eigen volk (Ze laten geen palestijnen toe)
Ze eisen segregatie
Hun cultuur deugd niet
Hun ideologie deugd niet

Wromtraxe zei:
9: Holocaust? Nee, wel gedwongen migratie en zuivering van de niet meewerkende en de moslimcriminelen.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
"Zuivering"? Klinkt toch wel een beetje holocaust-ish in m'n oren. Sterker nog, dat komt er eigenlijk gewoon op neer: genocide.
Soms is dat nodig
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Had de quote's niet ingesteld w8 ff
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Oke goed gezet
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#18
Waar gaat dit over?
Die kankerargumenten kan je niet eens weerleggen want ze slaan gewoon helemaal nergens op. :wave:
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik kan het ook weer niet laten om te reageren hè..

Wromtraxe zei:
Geen moslim bewoner heeft lef om net als onze Nederlandse jongens in de WOII een verzet te beginnen. Ipv daarvan leren de ouders goedprating van de praktijken die de moslim extremisten verrichten. Wat dacht je van geheime informatie doorspelen aan de Israëlische autoriteiten? Dat is al een vorm van verzetten.
Klik om te vergroten...
WOII is geen vergelijkingsmateriaal. Toen werden wij bezet door een ander volk, het was niet een slecht deel van onze eigen bevolking. En hoe weet je zo zeker dat er geen verzet is? Ik durf te wedden dat er genoeg Palestijnen zijn die het niet eens zijn met Hamas, en dat er ook wel een deel daarvan zich laat horen. Maar dat hoor je niet, omdat dat natuurlijk de kop in wordt gedrukt, waar mogelijk.

Wromtraxe zei:
Aziaten en Z-Afrikanen hebben een andere ideologie dan de islamitische. Wij als westerlingen moeten voorkomen dat de islamitische ideologie zich verder verspreid in ons westen. Het islamitische volk in europa gaat voornamelijk met moslims om en eist segregatie (Speciale scholen, moskeeen, aparte hokjes voor omkleding moslima's, geen school tijdens suikerfeest). Ze willen dat hun volk gescheiden is van de rest. Dat volk mag er zijn, maar niet in het westen.
Klik om te vergroten...
Eh:
Ze willen dat hun volk gescheiden is van de rest.
Dat volk mag er zijn, maar niet in het westen.

Dit is paradoxaal, of nee eigenlijk is het gewoon een tegenstelling. Dat volk mag er zijn, maar niet in het westen. Dan wil jij het toch juist scheiden? En er zijn ZAT moslims die gewoon integreren in onze cultuur. Als je het over Israël/Palestina hebt, dat is niet het westen.

De rest van je argumenten die je hier geeft: het christendom wil zichzelf ook verspreiden, dat vind ik ook iets slechts. Wat dat betreft is het jodendom inderdaad beter, maar dat zijn mijn persoonlijke meningen, die doen er niet echt toe (en ik presenteer ze overigens ook niet als feiten, zoals jij wel doet). Er zijn toch ook katholieke/christelijke/protestantse scholen in Nederland, waarom mogen er dan geen islamitische scholen zijn? Er zijn ook Nederlanders die de islam aanhangen, dus als je daar een school mee zou vullen zou het niet mogen? Zelfde voor kerken tegenover moskeeën (moskees?).

Wromtraxe zei:
Ik zie hem in Ideologie, Cultuur en Volk.
Klik om te vergroten...
Dat is geen argument, dat is bullshit.

Wromtraxe zei:
Alles of niets? Wat is dat voor linkse zooi? Het is belangrijk dat een volk een ander volk mag weigeren. Een ideologie en cultuur mag weigeren. Vertel mij eens waarom dat fout is?
Klik om te vergroten...
Omdat het racisme is, en dat is verboden in Nederland. Als je een persoon niet binnenlaat op grond van dingen die hij/zij in het verleden heeft gedaan, vind ik dat je het volle recht hebt. Als je iemand niet binnenlaat op grond van afkomst, religie of huidskleur, is dat racisme en dat keur ik in zijn geheel af.

Wromtraxe zei:
Ik had het over rabbijnen en dalai lama's. Ik weet dat er veel christen extremisme is. En hoezo is de bijbel 1000x erger dan de koran? Ik heb beide gelezen.
Klik om te vergroten...
Je hebt gelijk, dat over de bijbel was overdreven. Hoewel het wel net zo erg is, misschien niet erger. Genoeg geweld staat er in.

Je kunt het wel gaan hebben over jodendom of boeddhisme, maar Nederland blijft een (van oorsprong/grotendeels) christelijk land (grotendeels als in het grootse deel van de mensen die een religie aanhangen). Ik vind trouwens persoonlijk dat religie niet in een regering zou mogen meespelen, maar dat is in Nederland en in Israël/Palestina allebei zo, dus laat ik dat niet buiten beschouwing in deze discussie.

Wromtraxe zei:
Ze weigeren de deur open te doen voor eigen volk (Ze laten geen palestijnen toe)
Klik om te vergroten...
Licht dit eens toe?

Wromtraxe zei:
Ze eisen segregatie
Klik om te vergroten...
Ze eisen niks, in die positie zijn ze helemaal niet. In die positie is niemand. Als ze dat verkrijgen, verkrijgen ze dat op een correcte wijze. Hoe zouden ze in hemelsnaam zoiets kunnen eisen?

Wromtraxe zei:
Hun cultuur deugd niet
Klik om te vergroten...
Dit is geen argument.

Wromtraxe zei:
Hun ideologie deugd niet
Klik om te vergroten...
Idem.

Wromtraxe zei:
Soms is dat nodig
Klik om te vergroten...
Nee, genocide is nooit nodig. Als je dat gelooft, zou ik me toch echt een keer laten onderzoeken door een psychiater en ik hoop dat die een opname overweegt.
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Amaranth zei:
Ik kan het ook weer niet laten om te reageren hè..

Wromtraxe zei:
Geen moslim bewoner heeft lef om net als onze Nederlandse jongens in de WOII een verzet te beginnen. Ipv daarvan leren de ouders goedprating van de praktijken die de moslim extremisten verrichten. Wat dacht je van geheime informatie doorspelen aan de Israëlische autoriteiten? Dat is al een vorm van verzetten.
Klik om te vergroten...
WOII is geen vergelijkingsmateriaal. Toen werden wij bezet door een ander volk, het was niet een slecht deel van onze eigen bevolking. En hoe weet je zo zeker dat er geen verzet is? Ik durf te wedden dat er genoeg Palestijnen zijn die het niet eens zijn met Hamas, en dat er ook wel een deel daarvan zich laat horen. Maar dat hoor je niet, omdat dat natuurlijk de kop in wordt gedrukt, waar mogelijk.

Wromtraxe zei:
Aziaten en Z-Afrikanen hebben een andere ideologie dan de islamitische. Wij als westerlingen moeten voorkomen dat de islamitische ideologie zich verder verspreid in ons westen. Het islamitische volk in europa gaat voornamelijk met moslims om en eist segregatie (Speciale scholen, moskeeen, aparte hokjes voor omkleding moslima's, geen school tijdens suikerfeest). Ze willen dat hun volk gescheiden is van de rest. Dat volk mag er zijn, maar niet in het westen.
Klik om te vergroten...
Eh:
Ze willen dat hun volk gescheiden is van de rest.
Dat volk mag er zijn, maar niet in het westen.

Dit is paradoxaal, of nee eigenlijk is het gewoon een tegenstelling. Dat volk mag er zijn, maar niet in het westen. Dan wil jij het toch juist scheiden? En er zijn ZAT moslims die gewoon integreren in onze cultuur. Als je het over Israël/Palestina hebt, dat is niet het westen.

De rest van je argumenten die je hier geeft: het christendom wil zichzelf ook verspreiden, dat vind ik ook iets slechts. Wat dat betreft is het jodendom inderdaad beter, maar dat zijn mijn persoonlijke meningen, die doen er niet echt toe (en ik presenteer ze overigens ook niet als feiten, zoals jij wel doet). Er zijn toch ook katholieke/christelijke/protestantse scholen in Nederland, waarom mogen er dan geen islamitische scholen zijn? Er zijn ook Nederlanders die de islam aanhangen, dus als je daar een school mee zou vullen zou het niet mogen? Zelfde voor kerken tegenover moskeeën (moskees?).

Wromtraxe zei:
Ik zie hem in Ideologie, Cultuur en Volk.
Klik om te vergroten...
Dat is geen argument, dat is bullshit.

Wromtraxe zei:
Alles of niets? Wat is dat voor linkse zooi? Het is belangrijk dat een volk een ander volk mag weigeren. Een ideologie en cultuur mag weigeren. Vertel mij eens waarom dat fout is?
Klik om te vergroten...
Omdat het racisme is, en dat is verboden in Nederland. Als je een persoon niet binnenlaat op grond van dingen die hij/zij in het verleden heeft gedaan, vind ik dat je het volle recht hebt. Als je iemand niet binnenlaat op grond van afkomst, religie of huidskleur, is dat racisme en dat keur ik in zijn geheel af.

Wromtraxe zei:
Ik had het over rabbijnen en dalai lama's. Ik weet dat er veel christen extremisme is. En hoezo is de bijbel 1000x erger dan de koran? Ik heb beide gelezen.
Klik om te vergroten...
Je hebt gelijk, dat over de bijbel was overdreven. Hoewel het wel net zo erg is, misschien niet erger. Genoeg geweld staat er in.

Je kunt het wel gaan hebben over jodendom of boeddhisme, maar Nederland blijft een (van oorsprong/grotendeels) christelijk land (grotendeels als in het grootse deel van de mensen die een religie aanhangen). Ik vind trouwens persoonlijk dat religie niet in een regering zou mogen meespelen, maar dat is in Nederland en in Israël/Palestina allebei zo, dus laat ik dat niet buiten beschouwing in deze discussie.

Wromtraxe zei:
Ze weigeren de deur open te doen voor eigen volk (Ze laten geen palestijnen toe)
Klik om te vergroten...
Licht dit eens toe?

Wromtraxe zei:
Ze eisen segregatie
Klik om te vergroten...
Ze eisen niks, in die positie zijn ze helemaal niet. In die positie is niemand. Als ze dat verkrijgen, verkrijgen ze dat op een correcte wijze. Hoe zouden ze in hemelsnaam zoiets kunnen eisen?

Wromtraxe zei:
Hun cultuur deugd niet
Klik om te vergroten...
Dit is geen argument.

Wromtraxe zei:
Hun ideologie deugd niet
Klik om te vergroten...
Idem.

Wromtraxe zei:
Soms is dat nodig
Klik om te vergroten...
Nee, genocide is nooit nodig. Als je dat gelooft, zou ik me toch echt een keer laten onderzoeken door een psychiater en ik hoop dat die een opname overweegt.
Klik om te vergroten...


Je kon het niet laten om toch te reageren he :P ik zal er weer op in gaan,
Wromtraxe zei:
Geen moslim bewoner heeft lef om net als onze Nederlandse jongens in de WOII een verzet te beginnen. Ipv daarvan leren de ouders goedprating van de praktijken die de moslim extremisten verrichten. Wat dacht je van geheime informatie doorspelen aan de Israëlische autoriteiten? Dat is al een vorm van verzetten.
Klik om te vergroten...
WOII is geen vergelijkingsmateriaal. Toen werden wij bezet door een ander volk, het was niet een slecht deel van onze eigen bevolking. En hoe weet je zo zeker dat er geen verzet is? Ik durf te wedden dat er genoeg Palestijnen zijn die het niet eens zijn met Hamas, en dat er ook wel een deel daarvan zich laat horen. Maar dat hoor je niet, omdat dat natuurlijk de kop in wordt gedrukt, waar mogelijk.
Klik om te vergroten...
Ja, het islamitische volk met haar extremistische takken vermoord haar eigen volk als ze tegen een extremistische regiem zijn. En verzet is er nauwelijks ik ben in Gaza geweest. Zij zijn de gene die on tolerant zijn. WOII is zeker een vergelijking omdat het de daden van ons volk laat
zien.


Wromtraxe zei:
Aziaten en Z-Afrikanen hebben een andere ideologie dan de islamitische. Wij als westerlingen moeten voorkomen dat de islamitische ideologie zich verder verspreid in ons westen. Het islamitische volk in europa gaat voornamelijk met moslims om en eist segregatie (Speciale scholen, moskeeen, aparte hokjes voor omkleding moslima's, geen school tijdens suikerfeest). Ze willen dat hun volk gescheiden is van de rest. Dat volk mag er zijn, maar niet in het westen.
Klik om te vergroten...
Ik snap de tegenstelling niet. Het volk mag er zijn. Maar niet in het westen. Het islamitische volk moet geen recht op leven hebben in het westen. Wat is daar een tegenstelling van?

De rest van je argumenten die je hier geeft: het christendom wil zichzelf ook verspreiden, dat vind ik ook iets slechts. Wat dat betreft is het jodendom inderdaad beter, maar dat zijn mijn persoonlijke meningen, die doen er niet echt toe (en ik presenteer ze overigens ook niet als feiten, zoals jij wel doet). Er zijn toch ook katholieke/christelijke/protestantse scholen in Nederland, waarom mogen er dan geen islamitische scholen zijn? Er zijn ook Nederlanders die de islam aanhangen, dus als je daar een school mee zou vullen zou het niet mogen? Zelfde voor kerken tegenover moskeeën (moskees?).
Klik om te vergroten...
Geen ruimte voor moskeeën. (Moskees bestaat niet, alleen in de volksmond) Er zijn fouten met het christendom. Ook met het Jodendom. Maar de islam is een ideologie die tegenstrijdig is met de ideologie van het Westen. En daarom vind ik dat je als je dit soort voorzieningen toelaat dat je het best vind dat het westen islamiseerd.

Wromtraxe zei:
Ze weigeren de deur open te doen voor eigen volk (Ze laten geen palestijnen toe)
Klik om te vergroten...
Licht dit eens toe?
Klik om te vergroten...
Wel alles gelezen? Egypte, Iran, Libanon, Jordanië lieten geen vluchtenden Palestijnen toe. Maar wel hun strijd steunen. Ze geven geen bal om eigen volk maar willen alleen de joden weg.


Wromtraxe zei:
Ze eisen segregatie
Klik om te vergroten...
Ze eisen niks, in die positie zijn ze helemaal niet. In die positie is niemand. Als ze dat verkrijgen, verkrijgen ze dat op een correcte wijze. Hoe zouden ze in hemelsnaam zoiets kunnen eisen?
Klik om te vergroten...

Dacht je dat? Ik had het al beschreven trouwens. Maar voor jou:
- De Moslim Omroep eist aparte hokjes voor moslima's in zwembaden
- Er zijn islamitische scholen
- Er is een Moslim Partij en een Moslim Radio. Dus alleen voor moslims... geen segregatie?
- Er bestaan moskeeën. Deze verhinderen het integratie proces.



Wromtraxe zei:
Hun cultuur deugd niet
Klik om te vergroten...
Dit is geen argument.
Klik om te vergroten...
Zwak, je kopiert alleen dit stukje en niet de hele zin. Ik zie een superioriteit tussen de islamitische en de westerse cultuur. Zie jij dit niet? Vind jij vrouwenbesnijdenis best? Heb jij schijt aan de rechten van homo's?

Wromtraxe zei:
Hun ideologie deugd niet
Klik om te vergroten...
Idem.
Klik om te vergroten...
Idem,
/\\
|


Wromtraxe zei:
Soms is dat nodig
Klik om te vergroten...
Nee, genocide is nooit nodig. Als je dat gelooft, zou ik me toch echt een keer laten onderzoeken door een psychiater en ik hoop dat die een opname overweegt.
Klik om te vergroten...
[/quote]
Verklaar eens.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."