#1
Het heeft twee kanten inderdaad. En voor beide is wat te zeggen. Beide partijen hebben ook fouten gemaakt.
tomz0r zei:Ik heb niet eens zin hier op in te gaan. Probeer dingen wat minder eenzijdig te bekijken jongen. En kom met juiste informatie, en niet deze onzin.
Wromtraxe zei:In deze blog vertel ik waarom de Israel superieur is aan Voormalig Palestina en leg ik uit waarom Joden en die Atheisten in Israel boven het Islamitische volk staan.
DIT IS EEN WESTERS LAND MET WESTERSE NORMEN EN WAARDEN! HIER HEB JE VRIJHEIDS VAN MENINGSUITING! ALS JE HET ER NIET MEE EENS BENT DAN GA JE ER NIET OP IN OF REAGEERT MET EEN UITLEG.
Je moet die Palestijnen totaal buiten je deur houden!
wat de Palestijnen tegenhoud om zich te evolueren tot een normaal en beschaafd volk is hun destructieve godsdienst, de Islam. Economie, militaire macht, voorzieningen, sociale zekerheid en vooral een politieke ideologie die superieur is aan het Islamisme. Zo zie je maar dat het islamitische volk niet deugd.
Neem nou Wilders, een soort verlichting voor Nederland.
De Islam is onze vijand en hoort niet thuis in Nederland noch in Europa noch in Amerika en heeft geen recht op leven in Israel.
Ik zeg dit niet vaak, maar jij bent echt een tyfus mongool.Wromtraxe zei:Heb je mis. Ik ben geen Jood, delen van mijn familie zijn wel Joods (niet gelovig). Het is meer dat ik extreem pro-zionistisch ben en maar twee familie leden daar heb wonen.
Wromtraxe zei:. Mijn probleem is dat de Islam de media en eigenlijk alles van het westen in handen heeft.
Ik blijf het leuk vinden hoe goed jij dingen beargumenteerd. Het zou toch wat zijn als je gewoon wat debiele dingen schreeuwt en die helemaal niet met argumenten bij staat.Wromtraxe zei:De Islam is een vijand.
Wromtraxe zei:wam er een demonstratie omdat (mijn held) Radovan Karadzic duizende moslims vermoord?
Wromtraxe zei:Mensen komen op voor het Palestijnse volk omdat ze medelijden hebben, door islamitische propaganda in het westen.
Opa zei:Wow.., fuckennietnormaal...
Wromtraxe zei:In deze blog vertel ik waarom de Israel superieur is aan Voormalig Palestina en leg ik uit waarom Joden en die Atheisten in Israel boven het Islamitische volk staan.
DIT IS EEN WESTERS LAND MET WESTERSE NORMEN EN WAARDEN! HIER HEB JE VRIJHEIDS VAN MENINGSUITING! ALS JE HET ER NIET MEE EENS BENT DAN GA JE ER NIET OP IN OF REAGEERT MET EEN UITLEG.
Je moet die Palestijnen totaal buiten je deur houden!
wat de Palestijnen tegenhoud om zich te evolueren tot een normaal en beschaafd volk is hun destructieve godsdienst, de Islam. Economie, militaire macht, voorzieningen, sociale zekerheid en vooral een politieke ideologie die superieur is aan het Islamisme. Zo zie je maar dat het islamitische volk niet deugd.
Neem nou Wilders, een soort verlichting voor Nederland.
De Islam is onze vijand en hoort niet thuis in Nederland noch in Europa noch in Amerika en heeft geen recht op leven in Israel.
Vent.., komaan...
1] Hamas is (bijna) niets over goed te praten, moslim-EXTREMISME evenmin...
Dit bedoel ik hiermee
2] Recht van meningsuiting ja, maar constitutioneel verboden om rascistische en beledigende meningen tegen groeperingen/rassen/etc. te uiten...
3] Iemand die zichzelf superieur wil voelen is altijd minder, anders heb je daar geen behoefte aan...
4]Nederland is vanuit de geschiedenis protestants/katholiek, dus wat doen joden hier dan???
Leven en van harte welkom zijn, omdat Nederland vanuit de geschiedenis een TOLERANT land is...
5] Godsdienstleiders (allemaal!) zijn destructief, maar de boeken die ze verkrachten (bijbel, koran, thora, etc.) zijn -als je de letter en niet de 'gedachte' volgt- ok, hoewel de bijbel een groot geweldsverhaal is...
6] Lees punt 3...
7] Hoe kun je nu zeggen dat een héél volk niet deugd? WTF?
8] Wilders.., mijn mening: aandachts-geile-egoïstische-populistische-rascistische-overgewaardeerde-relnicht met grootheidswaanzin...
9] De Islam is onze vijand... Dus dan maar een nieuwe "holocaust" beginnen???![]()
Zelfs Hitler is 'ietsjes' genuanceerder begonnen in de jaren '30...
10] JIJ zit hier lekker relaxed in NW-Europa, net als ik... Geniet daarvan. Wij hebben ongeloofelijk veel geluk hier geboren te mogen zijn, je hebt blijkbaar welvaart genoeg om te overleven, en daarnaast tijd over om lekker uit je plaat te gaan en na te denken over "nieuws en actualiteiten," HOE KAN JE DAN ZO KORTZICHTIG ZIJN???
11] Check nogmaals, dat linkje van punt 1, want ik wil echt geen partij trekken voor wat voor politiek-rechtse, conservatieve, extremistische, zionistsiche partij dan ook... Ik heb 2x in Afghanistan gezeten, en gevochten...![]()
Wat een haat joh, mss moet je er eens met iemand over praten over waar dat vandaan komt, in plaats vanuit die haat je leven te leiden...
Sterkte
EDIT: Naam topic: houd mag ook met dt, staat een beetje knullig...
Ik zeg dit niet vaak, maar jij bent echt niet normaal laag begaafd.shokora zei:Ik zeg dit niet vaak, maar jij bent echt een tyfus mongool.Wromtraxe zei:Heb je mis. Ik ben geen Jood, delen van mijn familie zijn wel Joods (niet gelovig). Het is meer dat ik extreem pro-zionistisch ben en maar twee familie leden daar heb wonen.
Ten eerste is het 'zionisme' dat jij aan zegt te hangen totaal verschillend van het oude Zionisme, waar het totaal niet ging om een eigen staat. Om Noam Chomsky even te quoten "The Zionist movement for a long time stood against the establishment of a Jewish state because such a state would be discriminatory and racist.". Dat laatste is wat nu dus ook echt gebeurt.
Wromtraxe zei:. Mijn probleem is dat de Islam de media en eigenlijk alles van het westen in handen heeft.
Heb je hier ook maar enig bewijs voor? Volgens mij is de media in het Westen zeker sinds 9/11 alles behalve positief geweest wat betreft de Islam. Dus tenzij je met een bewijs of een logische redenering hier voor kan komen roep ik het uit tot bullshit.
Ik blijf het leuk vinden hoe goed jij dingen beargumenteerd. Het zou toch wat zijn als je gewoon wat debiele dingen schreeuwt en die helemaal niet met argumenten bij staat.Wromtraxe zei:De Islam is een vijand.
Wromtraxe zei:wam er een demonstratie omdat (mijn held) Radovan Karadzic duizende moslims vermoord?
Als je genocide gaat verheerlijken is voor mij echt de maat vol. Je mag blij zijn dat ik van mening ben dat geweld niets op lost, want ik krijg echt zin om je hoofd in te trappen met dit soort uitspraken.
Wromtraxe zei:Mensen komen op voor het Palestijnse volk omdat ze medelijden hebben, door islamitische propaganda in het westen.
Nee mensen in het Westen komt op voor het Palestijnse volk omdat ze bezet zijn door Israel. Want hoe komt het dat de Israelis er daar op dit moment zitten? Ze gingen net zo lang zeiken bij Engeland en de Verenigde Naties tot ze Palestina (wat daarvoor van Engeland was) in 2 delen, een arabisch deel en een joods deel. Vanaf toen ontstond er een conflict.
Ik zeg niet dat ik het goed vind wat Hamas doet, sterker nog ze mogen van mij liever vandaag dan morgen weg want hun achterlijke religieuze argumenten gooien alleen maar meer olie op het vuur. Maar de manier waarop Israel reageert op legitiem verzet (het is volgens de mensenrechten legitiem om geweld te gebruiken tegen een bezetter) is buiten proportioneel. Palestina wordt afgesloten van de buitenwereld, ze moeten allerlei goederen smokkelen omdat ze niet via de hoofdwegen binnen kunnen komen en als klap op de vuurpijl (ha...ha..) bombarderen ze ook nog eens hele steden plat.
Wat jij allemaal voor haatdragende onzin loopt te spammen over Karadzic en Wilders getuigt alleen maar van je eigen gebrek aan intelligentie. Sterker nog, je bent nu net zo erg bezig als de gemiddelde Neo-Nazi alleen zijn jouw vijanden de Islam. What the fuck is next, geen ZOG maar IOG?
Wtf is dat voor een reactie? '-.-Wromtraxe zei:Soms is dat nodig
Hoe zou jij dat doen dan? Precies, je kunt er niks tegen doen.. Bullshit argument dus.Wromtraxe zei:1: Moslimextremisme! Maar geen een islamitisch land doet er wat aan, nog de islamieten. Zo zie je dat het volk het goedpraat.
Maar een volk dat vast blijft houden aan een ideologie die wij niet in het westen hebben moeten we bestrijden? Ja kom op zeg, roei dan direct alle Aziaten, Zuid-Amerikanen, Afrikanen etcetera uit. Dat is echt een bullshit argument, net zoals de meesten naar mijn mening.Wromtraxe zei:2: Iedereen mag zeggen wat hij wilt. Maar een volk dat vast blijft houden aan een ideologie die wij niet in het westen moeten tolereren moet we bestrijden. Zij vormen een gevaar voor onze westerse ideologie aangezien in ons linkse kabinet moslims een partij mogen leiden en moslims zelf mogen stemmen. Zo komt op een democratische manier een islamiserings proces voor.
Waar dan? Die is er niet.Wromtraxe zei:3: Waaruit concludeer jij dat? Ik zie een superioriteit tussen het westen en de islam.
Multicultureel is alles of niets. Kom op zeg, je kunt jezelf toch niet multicultureel noemen en volkeren (als hele groep) gaan weigeren? Die selectie kun je nooit maken, behalve op basis van idiote opvattingen als de jouwe.Wromtraxe zei:4: Helemaal mee eens,
Het multicul kan goed werken. Maar de staat moet zelf kiezen welke volkeren zich mogen opnemen in haar identiteit. Mijn mening is dat het Joodse volk een aanwinst is voor het koninkrijk der Nederlanden. Andere denken daar zeer waarschijnlijk anders over.
De Bijbel is anders nog duizend keer erger dan de Koran, en bijvoorbeeld in Amerika zijn er ook wel pastoors, dominees (of andere geestelijken) die geweld naar een bepaalde groep of geloof preken (nee ik heb hier zo geen bron bij om dit te onderbouwen maar dingen als Bowling for Columbine, die documentaire, de mensen met de meeste extreme opvattingen daar kom je toch vooral tegen in de kleine, gelovige gemeenten).Wromtraxe zei:5: Welke rabbijn preekt haat? Welke dalai lama roept op tot moord van het westen?
Onderbouw jij dit eens dan? Dit vind ik ook zó idioot.Wromtraxe zei:7: Er zijn uitzonderingen, maar over het algemeen deugd naar mijn mening het Islamitische Volk niet.
"Zuivering"? Klinkt toch wel een beetje holocaust-ish in m'n oren. Sterker nog, dat komt er eigenlijk gewoon op neer: genocide.Wromtraxe zei:9: Holocaust? Nee, wel gedwongen migratie en zuivering van de niet meewerkende en de moslimcriminelen.
"Zuivering"? Klinkt toch wel een beetje holocaust-ish in m'n oren. Sterker nog, dat komt er eigenlijk gewoon op neer: genocide.Amaranth zei:Nou oké dan. Hier heb je je tegenargumenten. En nu kap ik er ook gewoon mee, met deze discussie. Ik hoop dat je zelf weet dat je onzin uitkraamt, anders heb ik gewoon medelijden met je als persoon. Dat je zo kunt zijn geïndoctrineerd door randdebielen als Wilders dat je het bent gaan geloven.
Geen moslim bewoner heeft lef om net als onze Nederlandse jongens in de WOII een verzet te beginnen. Ipv daarvan leren de ouders goedprating van de praktijken die de moslim extremisten verrichten. Wat dacht je van geheime informatie doorspelen aan de Israëlische autoriteiten? Dat is al een vorm van verzetten.Hoe zou jij dat doen dan? Precies, je kunt er niks tegen doen.. Bullshit argument dus.Wromtraxe zei:1: Moslimextremisme! Maar geen een islamitisch land doet er wat aan, nog de islamieten. Zo zie je dat het volk het goedpraat.
Aziaten en Z-Afrikanen hebben een andere ideologie dan de islamitische. Wij als westerlingen moeten voorkomen dat de islamitische ideologie zich verder verspreid in ons westen. Het islamitische volk in europa gaat voornamelijk met moslims om en eist segregatie (Speciale scholen, moskeeen, aparte hokjes voor omkleding moslima's, geen school tijdens suikerfeest). Ze willen dat hun volk gescheiden is van de rest. Dat volk mag er zijn, maar niet in het westen.Maar een volk dat vast blijft houden aan een ideologie die wij niet in het westen hebben moeten we bestrijden? Ja kom op zeg, roei dan direct alle Aziaten, Zuid-Amerikanen, Afrikanen etcetera uit. Dat is echt een bullshit argument, net zoals de meesten naar mijn mening.Wromtraxe zei:2: Iedereen mag zeggen wat hij wilt. Maar een volk dat vast blijft houden aan een ideologie die wij niet in het westen moeten tolereren moet we bestrijden. Zij vormen een gevaar voor onze westerse ideologie aangezien in ons linkse kabinet moslims een partij mogen leiden en moslims zelf mogen stemmen. Zo komt op een democratische manier een islamiserings proces voor.
Ik zie hem in Ideologie, Cultuur en Volk.Waar dan? Die is er niet.Wromtraxe zei:3: Waaruit concludeer jij dat? Ik zie een superioriteit tussen het westen en de islam.
Alles of niets? Wat is dat voor linkse zooi? Het is belangrijk dat een volk een ander volk mag weigeren. Een ideologie en cultuur mag weigeren. Vertel mij eens waarom dat fout is?Multicultureel is alles of niets. Kom op zeg, je kunt jezelf toch niet multicultureel noemen en volkeren (als hele groep) gaan weigeren? Die selectie kun je nooit maken, behalve op basis van idiote opvattingen als de jouwe.Wromtraxe zei:4: Helemaal mee eens,
Het multicul kan goed werken. Maar de staat moet zelf kiezen welke volkeren zich mogen opnemen in haar identiteit. Mijn mening is dat het Joodse volk een aanwinst is voor het koninkrijk der Nederlanden. Andere denken daar zeer waarschijnlijk anders over.
Ik had het over rabbijnen en dalai lama's. Ik weet dat er veel christen extremisme is. En hoezo is de bijbel 1000x erger dan de koran? Ik heb beide gelezen.De Bijbel is anders nog duizend keer erger dan de Koran, en bijvoorbeeld in Amerika zijn er ook wel pastoors, dominees (of andere geestelijken) die geweld naar een bepaalde groep of geloof preken (nee ik heb hier zo geen bron bij om dit te onderbouwen maar dingen als Bowling for Columbine, die documentaire, de mensen met de meeste extreme opvattingen daar kom je toch vooral tegen in de kleine, gelovige gemeenten).Wromtraxe zei:5: Welke rabbijn preekt haat? Welke dalai lama roept op tot moord van het westen?
Ze weigeren de deur open te doen voor eigen volk (Ze laten geen palestijnen toe)Onderb ouw jij dit eens dan? Dit vind ik ook zó idioot.Wromtraxe zei:7: Er zijn uitzonderingen, maar over het algemeen deugd naar mijn mening het Islamitische Volk niet.
Ze eisen segregatie
Hun cultuur deugd niet
Hun ideologie deugd niet
Wromtraxe zei:9: Holocaust? Nee, wel gedwongen migratie en zuivering van de niet meewerkende en de moslimcriminelen.

WOII is geen vergelijkingsmateriaal. Toen werden wij bezet door een ander volk, het was niet een slecht deel van onze eigen bevolking. En hoe weet je zo zeker dat er geen verzet is? Ik durf te wedden dat er genoeg Palestijnen zijn die het niet eens zijn met Hamas, en dat er ook wel een deel daarvan zich laat horen. Maar dat hoor je niet, omdat dat natuurlijk de kop in wordt gedrukt, waar mogelijk.Wromtraxe zei:Geen moslim bewoner heeft lef om net als onze Nederlandse jongens in de WOII een verzet te beginnen. Ipv daarvan leren de ouders goedprating van de praktijken die de moslim extremisten verrichten. Wat dacht je van geheime informatie doorspelen aan de Israëlische autoriteiten? Dat is al een vorm van verzetten.
Eh:Wromtraxe zei:Aziaten en Z-Afrikanen hebben een andere ideologie dan de islamitische. Wij als westerlingen moeten voorkomen dat de islamitische ideologie zich verder verspreid in ons westen. Het islamitische volk in europa gaat voornamelijk met moslims om en eist segregatie (Speciale scholen, moskeeen, aparte hokjes voor omkleding moslima's, geen school tijdens suikerfeest). Ze willen dat hun volk gescheiden is van de rest. Dat volk mag er zijn, maar niet in het westen.
Dat is geen argument, dat is bullshit.Wromtraxe zei:Ik zie hem in Ideologie, Cultuur en Volk.
Omdat het racisme is, en dat is verboden in Nederland. Als je een persoon niet binnenlaat op grond van dingen die hij/zij in het verleden heeft gedaan, vind ik dat je het volle recht hebt. Als je iemand niet binnenlaat op grond van afkomst, religie of huidskleur, is dat racisme en dat keur ik in zijn geheel af.Wromtraxe zei:Alles of niets? Wat is dat voor linkse zooi? Het is belangrijk dat een volk een ander volk mag weigeren. Een ideologie en cultuur mag weigeren. Vertel mij eens waarom dat fout is?
Je hebt gelijk, dat over de bijbel was overdreven. Hoewel het wel net zo erg is, misschien niet erger. Genoeg geweld staat er in.Wromtraxe zei:Ik had het over rabbijnen en dalai lama's. Ik weet dat er veel christen extremisme is. En hoezo is de bijbel 1000x erger dan de koran? Ik heb beide gelezen.
Licht dit eens toe?Wromtraxe zei:Ze weigeren de deur open te doen voor eigen volk (Ze laten geen palestijnen toe)
Ze eisen niks, in die positie zijn ze helemaal niet. In die positie is niemand. Als ze dat verkrijgen, verkrijgen ze dat op een correcte wijze. Hoe zouden ze in hemelsnaam zoiets kunnen eisen?Wromtraxe zei:Ze eisen segregatie
Dit is geen argument.Wromtraxe zei:Hun cultuur deugd niet
Idem.Wromtraxe zei:Hun ideologie deugd niet
Nee, genocide is nooit nodig. Als je dat gelooft, zou ik me toch echt een keer laten onderzoeken door een psychiater en ik hoop dat die een opname overweegt.Wromtraxe zei:Soms is dat nodig
Amaranth zei:Ik kan het ook weer niet laten om te reageren hè..
WOII is geen vergelijkingsmateriaal. Toen werden wij bezet door een ander volk, het was niet een slecht deel van onze eigen bevolking. En hoe weet je zo zeker dat er geen verzet is? Ik durf te wedden dat er genoeg Palestijnen zijn die het niet eens zijn met Hamas, en dat er ook wel een deel daarvan zich laat horen. Maar dat hoor je niet, omdat dat natuurlijk de kop in wordt gedrukt, waar mogelijk.Wromtraxe zei:Geen moslim bewoner heeft lef om net als onze Nederlandse jongens in de WOII een verzet te beginnen. Ipv daarvan leren de ouders goedprating van de praktijken die de moslim extremisten verrichten. Wat dacht je van geheime informatie doorspelen aan de Israëlische autoriteiten? Dat is al een vorm van verzetten.
Eh:Wromtraxe zei:Aziaten en Z-Afrikanen hebben een andere ideologie dan de islamitische. Wij als westerlingen moeten voorkomen dat de islamitische ideologie zich verder verspreid in ons westen. Het islamitische volk in europa gaat voornamelijk met moslims om en eist segregatie (Speciale scholen, moskeeen, aparte hokjes voor omkleding moslima's, geen school tijdens suikerfeest). Ze willen dat hun volk gescheiden is van de rest. Dat volk mag er zijn, maar niet in het westen.
Ze willen dat hun volk gescheiden is van de rest.
Dat volk mag er zijn, maar niet in het westen.
Dit is paradoxaal, of nee eigenlijk is het gewoon een tegenstelling. Dat volk mag er zijn, maar niet in het westen. Dan wil jij het toch juist scheiden? En er zijn ZAT moslims die gewoon integreren in onze cultuur. Als je het over Israël/Palestina hebt, dat is niet het westen.
De rest van je argumenten die je hier geeft: het christendom wil zichzelf ook verspreiden, dat vind ik ook iets slechts. Wat dat betreft is het jodendom inderdaad beter, maar dat zijn mijn persoonlijke meningen, die doen er niet echt toe (en ik presenteer ze overigens ook niet als feiten, zoals jij wel doet). Er zijn toch ook katholieke/christelijke/protestantse scholen in Nederland, waarom mogen er dan geen islamitische scholen zijn? Er zijn ook Nederlanders die de islam aanhangen, dus als je daar een school mee zou vullen zou het niet mogen? Zelfde voor kerken tegenover moskeeën (moskees?).
Dat is geen argument, dat is bullshit.Wromtraxe zei:Ik zie hem in Ideologie, Cultuur en Volk.
Omdat het racisme is, en dat is verboden in Nederland. Als je een persoon niet binnenlaat op grond van dingen die hij/zij in het verleden heeft gedaan, vind ik dat je het volle recht hebt. Als je iemand niet binnenlaat op grond van afkomst, religie of huidskleur, is dat racisme en dat keur ik in zijn geheel af.Wromtraxe zei:Alles of niets? Wat is dat voor linkse zooi? Het is belangrijk dat een volk een ander volk mag weigeren. Een ideologie en cultuur mag weigeren. Vertel mij eens waarom dat fout is?
Je hebt gelijk, dat over de bijbel was overdreven. Hoewel het wel net zo erg is, misschien niet erger. Genoeg geweld staat er in.Wromtraxe zei:Ik had het over rabbijnen en dalai lama's. Ik weet dat er veel christen extremisme is. En hoezo is de bijbel 1000x erger dan de koran? Ik heb beide gelezen.
Je kunt het wel gaan hebben over jodendom of boeddhisme, maar Nederland blijft een (van oorsprong/grotendeels) christelijk land (grotendeels als in het grootse deel van de mensen die een religie aanhangen). Ik vind trouwens persoonlijk dat religie niet in een regering zou mogen meespelen, maar dat is in Nederland en in Israël/Palestina allebei zo, dus laat ik dat niet buiten beschouwing in deze discussie.
Licht dit eens toe?Wromtraxe zei:Ze weigeren de deur open te doen voor eigen volk (Ze laten geen palestijnen toe)
Ze eisen niks, in die positie zijn ze helemaal niet. In die positie is niemand. Als ze dat verkrijgen, verkrijgen ze dat op een correcte wijze. Hoe zouden ze in hemelsnaam zoiets kunnen eisen?Wromtraxe zei:Ze eisen segregatie
Dit is geen argument.Wromtraxe zei:Hun cultuur deugd niet
Idem.Wromtraxe zei:Hun ideologie deugd niet
Nee, genocide is nooit nodig. Als je dat gelooft, zou ik me toch echt een keer laten onderzoeken door een psychiater en ik hoop dat die een opname overweegt.Wromtraxe zei:Soms is dat nodig
Ja, het islamitische volk met haar extremistische takken vermoord haar eigen volk als ze tegen een extremistische regiem zijn. En verzet is er nauwelijks ik ben in Gaza geweest. Zij zijn de gene die on tolerant zijn. WOII is zeker een vergelijking omdat het de daden van ons volk laatWOII is geen vergelijkingsmateriaal. Toen werden wij bezet door een ander volk, het was niet een slecht deel van onze eigen bevolking. En hoe weet je zo zeker dat er geen verzet is? Ik durf te wedden dat er genoeg Palestijnen zijn die het niet eens zijn met Hamas, en dat er ook wel een deel daarvan zich laat horen. Maar dat hoor je niet, omdat dat natuurlijk de kop in wordt gedrukt, waar mogelijk.Wromtraxe zei:Geen moslim bewoner heeft lef om net als onze Nederlandse jongens in de WOII een verzet te beginnen. Ipv daarvan leren de ouders goedprating van de praktijken die de moslim extremisten verrichten. Wat dacht je van geheime informatie doorspelen aan de Israëlische autoriteiten? Dat is al een vorm van verzetten.
Ik snap de tegenstelling niet. Het volk mag er zijn. Maar niet in het westen. Het islamitische volk moet geen recht op leven hebben in het westen. Wat is daar een tegenstelling van?Wromtraxe zei:Aziaten en Z-Afrikanen hebben een andere ideologie dan de islamitische. Wij als westerlingen moeten voorkomen dat de islamitische ideologie zich verder verspreid in ons westen. Het islamitische volk in europa gaat voornamelijk met moslims om en eist segregatie (Speciale scholen, moskeeen, aparte hokjes voor omkleding moslima's, geen school tijdens suikerfeest). Ze willen dat hun volk gescheiden is van de rest. Dat volk mag er zijn, maar niet in het westen.
Geen ruimte voor moskeeën. (Moskees bestaat niet, alleen in de volksmond) Er zijn fouten met het christendom. Ook met het Jodendom. Maar de islam is een ideologie die tegenstrijdig is met de ideologie van het Westen. En daarom vind ik dat je als je dit soort voorzieningen toelaat dat je het best vind dat het westen islamiseerd.De rest van je argumenten die je hier geeft: het christendom wil zichzelf ook verspreiden, dat vind ik ook iets slechts. Wat dat betreft is het jodendom inderdaad beter, maar dat zijn mijn persoonlijke meningen, die doen er niet echt toe (en ik presenteer ze overigens ook niet als feiten, zoals jij wel doet). Er zijn toch ook katholieke/christelijke/protestantse scholen in Nederland, waarom mogen er dan geen islamitische scholen zijn? Er zijn ook Nederlanders die de islam aanhangen, dus als je daar een school mee zou vullen zou het niet mogen? Zelfde voor kerken tegenover moskeeën (moskees?).
Wel alles gelezen? Egypte, Iran, Libanon, Jordanië lieten geen vluchtenden Palestijnen toe. Maar wel hun strijd steunen. Ze geven geen bal om eigen volk maar willen alleen de joden weg.Licht dit eens toe?Wromtraxe zei:Ze weigeren de deur open te doen voor eigen volk (Ze laten geen palestijnen toe)
Ze eisen niks, in die positie zijn ze helemaal niet. In die positie is niemand. Als ze dat verkrijgen, verkrijgen ze dat op een correcte wijze. Hoe zouden ze in hemelsnaam zoiets kunnen eisen?Wromtraxe zei:Ze eisen segregatie
Zwak, je kopiert alleen dit stukje en niet de hele zin. Ik zie een superioriteit tussen de islamitische en de westerse cultuur. Zie jij dit niet? Vind jij vrouwenbesnijdenis best? Heb jij schijt aan de rechten van homo's?Dit is geen argument.Wromtraxe zei:Hun cultuur deugd niet
Idem,Idem.Wromtraxe zei:Hun ideologie deugd niet
[/quote]Nee, genocide is nooit nodig. Als je dat gelooft, zou ik me toch echt een keer laten onderzoeken door een psychiater en ik hoop dat die een opname overweegt.Wromtraxe zei:Soms is dat nodig
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."