Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRacisten wilden Obama vermoorden

Racisten wilden Obama vermoorden

44 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb het al in de krant gelezen vandemorgen.

Ongelooflijk die neo-nazi's, hoe kan je nu een volk haten om hun afkomst?

Ik zie Obama nog vermoord worden, zeker in een land als Amerika waar racisme toch wel zeer sterk aanwezig is.
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#2
jammer dat 't niet lukte. die gozer is de ondergang van de wereld. trust me.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#3
iraqio zei:
jammer dat 't niet lukte. die gozer is de ondergang van de wereld. trust me.
Klik om te vergroten...
Ben je naar Nederland gekomen om alleen een mening te ventileren zonder die te gaan beargumenteren?
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#4
ErnstJünger zei:
Mij lijkt dit gewoon een hoax te zijn. Geen internet-hoax zoals bonzai-katjes eertijds,
Klik om te vergroten...
Was dat een hoax? :( :openmouth:
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#5
deadlock zei:
iraqio zei:
jammer dat 't niet lukte. die gozer is de ondergang van de wereld. trust me.
Klik om te vergroten...
Ben je naar Nederland gekomen om alleen een mening te ventileren zonder die te gaan beargumenteren?
Klik om te vergroten...
what the fuck is jullie probleem... ik ben hier fucking geboren ik ben hier niet heen "gekomen" ik heb een meniung ja en daar kom ik voor uit heb je daar problemen mee hou je dat maar voor je want mij interesseert t dus echt geen fuck. je hebt blijkbaar toch je eigen mening en mijne boeit je voor geen meter :wave:
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#6
iraqio zei:
deadlock zei:
iraqio zei:
jammer dat 't niet lukte. die gozer is de ondergang van de wereld. trust me.
Klik om te vergroten...
Ben je naar Nederland gekomen om alleen een mening te ventileren zonder die te gaan beargumenteren?
Klik om te vergroten...
what the fuck is jullie probleem... ik ben hier fucking geboren ik ben hier niet heen "gekomen" ik heb een meniung ja en daar kom ik voor uit heb je daar problemen mee hou je dat maar voor je want mij interesseert t dus echt geen fuck. je hebt blijkbaar toch je eigen mening en mijne boeit je voor geen meter :wave:
Klik om te vergroten...
Als jij wil dat mensen normaal tegen jou gaan doen mag jij daar zelf eerst eens mee beginnen. En als je uit je vel springt bij elk kleine beetje kritiek zou ik een beetje aan m'n zelfvertrouwen gaan werken.

En ik ben ook wel benieuwd naar argumenten voor jouw 'mening'.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hij is de antichrist yo :rock:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#8
deadlock zei:
;kljsd;lkafsdkjfds;lakjfas;ldf
;kldsjf;slakjf;ldskjf;lsjf
skldfjgkldfhgldfkjhgldskjhskdjgfskjadgfkladsf
asdfjdsfhkdsjafh
Klik om te vergroten...

qft!
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#9
Amaranth zei:
iraqio zei:
deadlock zei:
Ben je naar Nederland gekomen om alleen een mening te ventileren zonder die te gaan beargumenteren?
Klik om te vergroten...
what the fuck is jullie probleem... ik ben hier fucking geboren ik ben hier niet heen "gekomen" ik heb een meniung ja en daar kom ik voor uit heb je daar problemen mee hou je dat maar voor je want mij interesseert t dus echt geen fuck. je hebt blijkbaar toch je eigen mening en mijne boeit je voor geen meter :wave:
Klik om te vergroten...
Als jij wil dat mensen normaal tegen jou gaan doen mag jij daar zelf eerst eens mee beginnen. En als je uit je vel springt bij elk kleine beetje kritiek zou ik een beetje aan m'n zelfvertrouwen gaan werken.

En ik ben ook wel benieuwd naar argumenten voor jouw 'mening'.
Klik om te vergroten...
oh als je de bullshit die ze heir eerder over me hebben gespuwd hebt gelezen dan weetje waarom ik zou uit me vel spring.
en kies maar: http://www.rys2sense.com/anti-neocons/v ... m.php?f=95
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dus je draagt een forum met gefrustreerde mannetjes aan als "argument"?

Lachen man.
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#11
BlackRobBlunt zei:
Dus je draagt een forum met gefrustreerde mannetjes aan als "argument"?

Lachen man.
Klik om te vergroten...
ik gaf een link waar mijn ideeen over obama worden verwoord door mensen met veel kennis over het onderwerp. wat je er mee doet boeit me verder niet. jullie vroegen mijn reden om obama te haten, ik gaf iets waar je er meer over kunt lezen. simple as that.
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#12
iraqio zei:
oh als je de bullshit die ze heir eerder over me hebben gespuwd hebt gelezen dan weetje waarom ik zou uit me vel spring.
en kies maar: http://www.rys2sense.com/anti-neocons/v ... m.php?f=95
Klik om te vergroten...
Dat heb ik gelezen ja, en ze waren inderdaad kritisch maar als je daar in het begin verstandig mee om was gegaan had het helemaal niet zo hoeven escaleren. Ik vind dat je het een beetje over jezelf hebt afgeroepen.
b
bertenLid
01-01-2024, 00:00
#13
iraqio was blijer met Bush want die bombardeerde Irakio plat :rolleyes:
s
splifftailLid
01-01-2024, 00:00
#14
iraqio zei:
BlackRobBlunt zei:
Dus je draagt een forum met gefrustreerde mannetjes aan als "argument"?

Lachen man.
Klik om te vergroten...
ik gaf een link waar mijn ideeen over obama worden verwoord door mensen met veel kennis over het onderwerp. wat je er mee doet boeit me verder niet. jullie vroegen mijn reden om obama te haten, ik gaf iets waar je er meer over kunt lezen. simple as that.
Klik om te vergroten...

Ha Mr Drogreden. Wat een wonderlijke argumenten geef je. Wel iets aanbieden maar wat iemand er mee doet boeit je niet. Enneh Obama haten? Je kent de wetmatigheid dat je pas in vrede naar een ander kunt kijken als je vrede met jezelf hebt..... wat zul je veel haat kennen. Beterschap!
enneh, zoveel mensen zoveel meningen. Genoeg fora met "meningen over Obama door mensen met veel kennis over het onderwerp" maar dan in positieve zin....
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#15
;kljsd;lkafsdkjfds;lakjfas;ldf
;kldsjf;slakjf;ldskjf;lsjf
skldfjgkldfhgldfkjhgldskjhskdjgfskjadgfkladsf
asdfjdsfhkdsjafh

:grin:
S
SvstonedLid
01-01-2024, 00:00
#16
iraqio zei:
deadlock zei:
iraqio zei:
jammer dat 't niet lukte. die gozer is de ondergang van de wereld. trust me.
Klik om te vergroten...
Ben je naar Nederland gekomen om alleen een mening te ventileren zonder die te gaan beargumenteren?
Klik om te vergroten...
what the fuck is jullie probleem... ik ben hier fucking geboren ik ben hier niet heen "gekomen" ik heb een meniung ja en daar kom ik voor uit heb je daar problemen mee hou je dat maar voor je want mij interesseert t dus echt geen fuck. je hebt blijkbaar toch je eigen mening en mijne boeit je voor geen meter :wave:
Klik om te vergroten...

Slechte dag gehad? Of misschien een slecht leven?
Is nog altijd geen reden om je te gedragen als een kind die 9 jaar in de kelder van haar pa heeft geleefd.

Dus als jij ooit eens een boodschap wil overbrengen (bv. obama moet dood) dan ga jij ook zomaar eens een paar negertjes gaan onthoofden in een dichtbijgelegen school?
Denk je niet dat dat niet echt de boodschap zou overbrengen?

Hoor je al iemand zeggen; ik wil een boodschap over brengen om weed legaal te maken en daarvoor ga ik enkele chinezen vermoorden om de boodschap over te bregen... -.-


Was ik president dan knalde ik elke racist neer point blank of in de rug kan me niet schelen, niet omdat ik zeg dat racisten niet mogen haten, nee juist daarom, racisten kunnen haten, en ik kan je neerknallen,juist daarom.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Svstoned zei:
Was ik president dan knalde ik elke racist neer point blank of in de rug kan me niet schelen, niet omdat ik zeg dat racisten niet mogen haten, nee juist daarom, racisten kunnen haten, en ik kan je neerknallen,juist daarom.
Klik om te vergroten...

Mocht je dit echt serieus menen, wat ik betwijfel, dan kun je de hele mensheid wel neer knallen. Ieder mens kan namelijk haten...daar hoef je geen racist voor te zijn...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
3970 zei:
Svstoned zei:
Was ik president dan knalde ik elke racist neer point blank of in de rug kan me niet schelen, niet omdat ik zeg dat racisten niet mogen haten, nee juist daarom, racisten kunnen haten, en ik kan je neerknallen,juist daarom.
Klik om te vergroten...

Mocht je dit echt serieus menen, wat ik betwijfel, dan kun je de hele mensheid wel neer knallen. Ieder mens kan namelijk haten...daar hoef je geen racist voor te zijn...
Klik om te vergroten...
Haha, ik vond het wel een coole uitspraak. I lol'd :tearsofjoy:
S
SvstonedLid
01-01-2024, 00:00
#19
ExceptionalInsight zei:
3970 zei:
Svstoned zei:
Was ik president dan knalde ik elke racist neer point blank of in de rug kan me niet schelen, niet omdat ik zeg dat racisten niet mogen haten, nee juist daarom, racisten kunnen haten, en ik kan je neerknallen,juist daarom.
Klik om te vergroten...

Mocht je dit echt serieus menen, wat ik betwijfel, dan kun je de hele mensheid wel neer knallen. Ieder mens kan namelijk haten...daar hoef je geen racist voor te zijn...
Klik om te vergroten...
Haha, ik vond het wel een coole uitspraak. I lol'd :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Ik word het echt beu van die bekrompen mannetjes die alles uit de context halen.

Ik had het over ras haat, dommerik -.-

Dat had je nu toch ook wel door hè or are you really serious?
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#20
Vraag me af of je dan liever McCain had gehad.

Obama moet zich ook nog steeds bewijzen trouwens.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."