Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRacisten wilden Obama vermoorden

Racisten wilden Obama vermoorden

44 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
s
splifftailLid
01-01-2024, 00:00
#1
iraqio zei:
BlackRobBlunt zei:
Dus je draagt een forum met gefrustreerde mannetjes aan als "argument"?

Lachen man.
Klik om te vergroten...
ik gaf een link waar mijn ideeen over obama worden verwoord door mensen met veel kennis over het onderwerp. wat je er mee doet boeit me verder niet. jullie vroegen mijn reden om obama te haten, ik gaf iets waar je er meer over kunt lezen. simple as that.
Klik om te vergroten...

Ha Mr Drogreden. Wat een wonderlijke argumenten geef je. Wel iets aanbieden maar wat iemand er mee doet boeit je niet. Enneh Obama haten? Je kent de wetmatigheid dat je pas in vrede naar een ander kunt kijken als je vrede met jezelf hebt..... wat zul je veel haat kennen. Beterschap!
enneh, zoveel mensen zoveel meningen. Genoeg fora met "meningen over Obama door mensen met veel kennis over het onderwerp" maar dan in positieve zin....
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#2
;kljsd;lkafsdkjfds;lakjfas;ldf
;kldsjf;slakjf;ldskjf;lsjf
skldfjgkldfhgldfkjhgldskjhskdjgfskjadgfkladsf
asdfjdsfhkdsjafh

:grin:
S
SvstonedLid
01-01-2024, 00:00
#3
iraqio zei:
deadlock zei:
iraqio zei:
jammer dat 't niet lukte. die gozer is de ondergang van de wereld. trust me.
Klik om te vergroten...
Ben je naar Nederland gekomen om alleen een mening te ventileren zonder die te gaan beargumenteren?
Klik om te vergroten...
what the fuck is jullie probleem... ik ben hier fucking geboren ik ben hier niet heen "gekomen" ik heb een meniung ja en daar kom ik voor uit heb je daar problemen mee hou je dat maar voor je want mij interesseert t dus echt geen fuck. je hebt blijkbaar toch je eigen mening en mijne boeit je voor geen meter :wave:
Klik om te vergroten...

Slechte dag gehad? Of misschien een slecht leven?
Is nog altijd geen reden om je te gedragen als een kind die 9 jaar in de kelder van haar pa heeft geleefd.

Dus als jij ooit eens een boodschap wil overbrengen (bv. obama moet dood) dan ga jij ook zomaar eens een paar negertjes gaan onthoofden in een dichtbijgelegen school?
Denk je niet dat dat niet echt de boodschap zou overbrengen?

Hoor je al iemand zeggen; ik wil een boodschap over brengen om weed legaal te maken en daarvoor ga ik enkele chinezen vermoorden om de boodschap over te bregen... -.-


Was ik president dan knalde ik elke racist neer point blank of in de rug kan me niet schelen, niet omdat ik zeg dat racisten niet mogen haten, nee juist daarom, racisten kunnen haten, en ik kan je neerknallen,juist daarom.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Svstoned zei:
Was ik president dan knalde ik elke racist neer point blank of in de rug kan me niet schelen, niet omdat ik zeg dat racisten niet mogen haten, nee juist daarom, racisten kunnen haten, en ik kan je neerknallen,juist daarom.
Klik om te vergroten...

Mocht je dit echt serieus menen, wat ik betwijfel, dan kun je de hele mensheid wel neer knallen. Ieder mens kan namelijk haten...daar hoef je geen racist voor te zijn...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
3970 zei:
Svstoned zei:
Was ik president dan knalde ik elke racist neer point blank of in de rug kan me niet schelen, niet omdat ik zeg dat racisten niet mogen haten, nee juist daarom, racisten kunnen haten, en ik kan je neerknallen,juist daarom.
Klik om te vergroten...

Mocht je dit echt serieus menen, wat ik betwijfel, dan kun je de hele mensheid wel neer knallen. Ieder mens kan namelijk haten...daar hoef je geen racist voor te zijn...
Klik om te vergroten...
Haha, ik vond het wel een coole uitspraak. I lol'd :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."