#1
iraqio zei:ik gaf een link waar mijn ideeen over obama worden verwoord door mensen met veel kennis over het onderwerp. wat je er mee doet boeit me verder niet. jullie vroegen mijn reden om obama te haten, ik gaf iets waar je er meer over kunt lezen. simple as that.BlackRobBlunt zei:Dus je draagt een forum met gefrustreerde mannetjes aan als "argument"?
Lachen man.
Ha Mr Drogreden. Wat een wonderlijke argumenten geef je. Wel iets aanbieden maar wat iemand er mee doet boeit je niet. Enneh Obama haten? Je kent de wetmatigheid dat je pas in vrede naar een ander kunt kijken als je vrede met jezelf hebt..... wat zul je veel haat kennen. Beterschap!
enneh, zoveel mensen zoveel meningen. Genoeg fora met "meningen over Obama door mensen met veel kennis over het onderwerp" maar dan in positieve zin....