#1
heb jij uberhaupt ooit opgelet?deadlock zei:De EU.Angramar Temenos zei:Waren het maar communisten, de SP wordt een beetje soft.. Ik boycot het EU toch, dus.. :P
Fijn, communisme. Geheime politie, razzia's, opnieuw lijsten met verboden boeken, niemand die meer arts wil worden omdat ze zonder te studeren evenveel verdienen.
Heel mooi. Soms denk ik echt dat je geen ogen hebt. Heb je 眉berhaupt ooit opgelet bij geschiedenis?
kijk maar eens wat de definitie is van communisme, en wat daar in de praktijk van over is gebleven...